جمعه 24 فروردین 1403 - 12 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/05/13 05:00
فرزانه معصومیان درگذشت
کد خبر: 8333

کرونا جان یک مجری دیگر را گرفت!

مجری صدا و سیما بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت

فرزانه معصومیان گوینده و مجری با سابقه رادیو بر اثر ابتلا به کرونا جان باخت. فرزانه معصومیان پس از ابتلاء به بیماری کرونا در بیمارستان بستری شده و روزهای پایانی عمر در کما بود.

انتشار فراخوانی در مجله سروش در سال ۷۲ برای گویندگی رادیو، فرزانه معصومیان را ترغیب به همکاری با این رسانه کرد. در اواخر سال ۷۳ از او دعوت شد که برای گویندگی خبر همکاری خود را با رادیو آغاز کند. نخستین همکاری های معصومیان با رادیو، در شبکه پیام شکل گرفت و هنوز هم با این شبکه همکاری داشت.

فوری/شهردار شهر رئیس جمهور بازداشت شد

او از سال ۷۴ به عنوان گوینده برنامه های سیاسی رادیو و تلویزیون با صداوسیما همکاری داشت.

معصومیان که سال ها اجرای برنامه های «پیک بامدادی» و «بررسی رادیوهای بیگانه» را در رادیو ایران عهده دار بود، در این اواخر بیشتر با شبکه های پیام و گفت وگو ارتباط مداوم داشت.

او رادیو را چنین توضیح داده بود، «رادیو تنها رسانه گرم و ماندنی است؛ حتی اگر بیشتر از این هم پیشرفت کنیم رادیو جایگاه خودش را دارد.»

 سیداحمدرضا صدر مدیر روابط عمومی معاونت صدا گفت: سابقه آشنایی من با ایشان به سال‌های بسیار دور برمی گردد و زمانی که در اخبار صدا همکاری داشتیم.

وی از ویژگی‌های بارز ایشان را حسن خلق، رفتار نیکو ، و ادب در  برخورد با دیگران  دانست و تاکید کرد: مرحوم فرزانه معصومیان علاقه  وآفری  به تربیت مشتاقان به هنر گویندگی داشت تا جایی که حتی برای کلاس‌های آموزشی گویندگی بدون چشمداشت مادی به مناطق محروم کشور نیز سفر می‌کرد.

مدیرروابط عمومی معاونت صدا تصریح کرد: مرحوم معصومیان در انتقال تجربه هیچ کوتاهی نکرد و درگذشت ایشان شوکی برای همکاران و هنرجویان ایجاد کرد.

 

 

بیوگرافی

 

فرزانه سادات معصومیان متولد 1348 در تهران ، مجری و گوینده خبر است فارغ التحیل لیسانس الهیات و فقه و فوق لیسانس روانشنانسی عمومی می باشد که سال ها بعنوان گوینده خبر در رادیوهای مختلف حضور داشت

 

ایشان مدرس سخنوری در دانشگاه شریف و طراح و مدرس فن بیان و گوینده در دانشکده خبر می باشد

 

 

شروع از 26 سالگی

واقعیت اش فکر نمی کردم روزی گوینده بشوم ولی از گفتگو و صحبت کردن در جمع خوشم می آید و همیشه بنظرم خودم سخنور خوبی بودم

گذشت تا اینکه سال 1374 در 26 سالگی وقتی بصورت حق التدریس مشغول به فعالیت بودم ، فراخوان صدا و سیما را دیدم و برای گویندگی خبر شرکت کرد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3g7j93