چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/06/10 04:00
کد خبر: 8628

اولین توصیه رهبر انقلاب به دولت سیزدهم

رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین توصیه به دولت سیزدهم تاکید کردند: زمان شتابان میگذرد، از هر لحظه این چهارسال استفاده کنید.

به نقل از دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار رئیس‌جمهور و هیئت دولت سیزدهم افزودند: من یک توصیه‌ای به همه‌ی مسئولین در دوره‌های مختلف داشتم، به شما هم عرض میکنم این توصیه را، زمان شتابان میگذرد.

ایشان تصریح کردند: این چهار سال زود تمام میشود و لذا از هر ساعتی، از هر فرصتی استفاده کنید. نگذارید این وقتی که متعلق به مردم و متعلق به اسلام هست، وقت تضییع بشود و از همه‌ی امکانات، از همه‌ی امکانات زمانی و وقتی استفاده کنید.

اخلاص و مجاهدت شهیدان رجایی و باهنر درسی برای مسئولان

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار رئیس‌جمهور و هیئت دولت سیزدهم اخلاص و مجاهدت شهیدان رجایی و باهنر را درسی برای همه مسئولین دانستند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار تصریح کردند: هفته دولت مزیّن به اسم شهید رجایی و شهید باهنر است. یعنی به یاد شهادت و نام شهدا مزیّن است. رحمت خدا بر این دو مرد بزرگ، بزرگوار، فعال و سعادتمند به شهادت. حقیقتاً قصد خدمت داشتند، اگرچه زمانشان کوتاه بود، لکن نشان دادند که با اخلاص وارد این میدان شدند و قصد خدمت دارند و روششان روش اسلامی و مردمی و مجاهدت‌آمیز بود. این درسی است برای همه‌ی عناصری که در مسئولیت‌ها هستند.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/39vyx4