دوشنبه 03 اردیبهشت 1403 - 22 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/02 06:34
کد خبر: 2339

افتتاح گذر شهریارباحضور شهردار تهران

آبادیان با بیان اینکه گذر شهریار فردا افتتاح می‌شود، گفت: فاز بعدی پروژه از خیابان خارک تا خیابان رازی خواهد بود و باز طراحی پارک دانشجو جزء پروژه‌های ما در سال ۹۹ است.

نصر الله آبادیان شهردار منطقه ۱۱ تهران  با بیان اینکه پیاده راه شهریار در حد فاصل خیابان حافظ و خارک فردا با حضور شهردار تهران افتتاح می‌شود، گفت: ساخت پیاده راه شهریار جزء یکی از احکام برنامه دوم و سوم شهرداری تهران است که بر اساس آن، پروژه پیاده راه شهریار تعریف شده است.

 

شهردار منطقه ۱۱ تهران با بیان اینکه وظیفه اصلی در این پروژه ارتقای کمی و کیفی فرهنگ و هنر در پهنه رودکی است، تصریح کرد: دو مورد از عناصر مهم فرهنگی شهر از جمله تالار وحدت و سالن اصلی تئاتر شهر در این پهنه واقع شده‌اند که همه ساله میزبان جشنواره‌های بین المللی تئاتر و موسیقی فجر هستند.

 

او با بیان اینکه برای ارتقای فضای کالبدی گذر شهریار احتیاج بود بخشی از آن تبدیل به پیاده راه شود، گفت: این کار را انجام دادیم تا کارکرد فرهنگی شهر را در فضای عمومی ارتقا دهیم.

 

آبادیان تصریح کرد: بر اساس رویکرد شهردار تهران که ارتقای فضا‌های عمومی یکی از سیاست‌های او بوده این پروژه در همین راستا اجرا شده و عرصه عمومی شهر در حوره فرهنگ و هنر ارتقا می‌یابد.

 

شهردار منطقه ۱۱ تهران خاطرنشان کرد: فاز بعدی پروژه از خیابان خارک تا خیابان رازی خواهد بود و باز طراحی پارک دانشجو جزء پروژه‌های ما در سال ۹۹ است که آن را انجام می‌دهیم.

 

او با بیان اینکه این پروژه با همکاری سازمان زیباسازی و شهرداری منطقه ۱۱ انجام شده است، افزود: تمام زیرساخت‌های اصلی شامل تعویض خطوط آب و فاضلاب، تعویض خطوط مخابراتی و فیبر نوری همگی به خاطر قدمت آن همزمان با عملیات زیرساختی پروژه تعویض شده است.

 

گفتنی است؛ عملیات ساخت پیاده راه شهریار ۸ ماه زمان برد و فردا توسط شهردار تهران افتتاح می‌شود.

 

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2o5ad4