سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/17 08:20
اختصاصی شمانیوز؛
کد خبر: 2784

تخلیه سریع باتری آیفون با آپدیت جدید iOS

شرکت اپل پیشتر آپدیت نرم افزاری iOS 13.5.1 را برای گوشی‌های آیفون منتشر کرد. بروزرسانی که طبق گزارش جدید به شدت روی شارژدهی آیفون تاثیر منفی گذاشته و به تخلیه باتری منجر می‌شود. اپل با هدف مقابله با جبلریک Unc0ver این بروزرسان را منتشر کرد.

به گزارش شمانیوز: شرکت اپل پیشتر آپدیت نرم افزاری iOS 13.5.1 را برای گوشی‌های آیفون منتشر کرد. بروزرسانی که طبق گزارش جدید به شدت روی شارژدهی آیفون تاثیر منفی گذاشته و به تخلیه باتری منجر می‌شود. اپل با هدف مقابله با جبلریک Unc0ver  این بروزرسان را منتشر کرد. کاربران در نسخه قبلی آپدیت مشکلاتی داشتند و انتظار می رفت با بروزرسان جدید تمامی آنها برطرف شود. اما گویی نه تنها برطرف نشده بلکه بر مشکلات افزوده شد.

وب سایت Zdnet گزارش داده با این آپدیت برنامه‌های پس زمینه دستگاه حذف نشده و فعال باقی می‌مانند. همین موضوع موجب خواهد شد تا از انرژی باتری کاسته شود. برای آگاه شدن کافیست به بخش تنظیمات باتری مراجعه کنید. در این قسمت باید به «Show Activity» در کنار «Activity By App» بروید.

 

در این بخش میزان مصرف انرژی هر برنامه مشخص است. هنگامی که برنامه‌ای برای طولانی مدت در پس زمینه فعال است، نشان دهنده یک مشکل جدی می‌باشد. در این میان تصویری مرتبط منتشر شد که کاربر آن می‌گوید برنامه The Weather را تنها یک دقیقه استفاده کرده اما 3 ساعت فعال است.

 برخی اپ‌های دیگر نیز چنین مسئله‌ای دارند. باید منتظر ماند تا اپل با انتشار آپدیت دیگر نه تنها مشکلات قبل، بلکه این مسئله بزرگ جدید را برطرف سازد. در غیر این صورت از دست دادن شارژ امر رنج آوری بوده و موجب میشود کاربر ساعت‌ها به شارژ گوشی هوشمند آیفون خود پرداخته تا بتواند مشکلات آن را برطرف سازد. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

 

 

 

منبع:شمانیوز

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2lre72