جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/17 08:35
اختصاصی شمانیوز؛
کد خبر: 2787

افشا تاریخ عرضه سری گلکسی نوت 20 سامسونگ

شرکت سامسونگ را به جرات می‌توان از برندهای فعال صنعت تلفن هوشمند دانست که هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند خود را معرفی و عرضه می‌کند.

به گزارش شمانیوز: شرکت سامسونگ را به جرات می‌توان از برندهای فعال صنعت تلفن هوشمند دانست که هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند خود را معرفی و عرضه می‌کند. در این بین نیمه دوم هر سال شاهد معرفی گوشی‌های هوشمند پرچمداری تحت عنوان سری گلکسی نوت هستیم که با مشخصاتی خیره کننده و طراحی پریمیومی از راه می‌رسند.

برای سال 2020 تدارک دیده شده تا سری گلکسی نوت 20 در دو مدل استاندارد و اولترا معرفی شود. تاکنون اطلاعات بسیاری درباره سری گلکسی نوت 20 منتشر شد اما به تازگی یکی از آشکارسازان صنعت فاش کرده، پس از رونمایی آنلاین 5 آگوست سری نوت 20، سامسونگ در نظر دارد دو مدل نوت 20 را در 21 آگوست راهی بازار کند.

البته این نخستین بار نیست که سامسونگ آگوست را برای معرفی و عرضه سری گلکسی نوت انتخاب می‌کند. تقریبا هر سال اوایل آگوست شاهد معرفی گلکسی نوت هستیم و در اواخر آن نیز عرضه آغاز می‌شود. گویی امسال هم چنین برنامه زمانی در نظر گرفته شده است.

ناگفته نماند در رویداد امسال سامسونگ محصولات بیشتری رونمایی خواهند شد که طبق گزارش‌ها باید به سری تبلت پرچمدار گلکسی تب اس 7، گلکسی زد فولد 2 جانشین گلکسی فولد نسل قبل و سری گلکسی نوت 20 اشاره کرد. گفتنیست پیشتر شایعه شد گلکسی واچ 3 هم قرار بود در این رویداد آنلاین معرفی شود اما بعدها مشخص شد معرفی گلکسی واچ 3 پیش از 5 آگوست یعنی در همین ماه جولای انجام خواهد گرفت و به اگوست نخواهد رسید.

 

منبع:شمانیوز

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2o5kq4