پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/17 08:41
اختصاصی شمانیوز؛
کد خبر: 2788

اولین تصاویر رندر شده پیکسل 5 گوگل به بیرون درز کرد

شرکت گوگل علاوه بر اینکه غول فناوری بوده، چند سالی است که دستگاه‌های دیجیتالی هم به بازار عرضه می‌کند.

به گزارش شمانیوز: شرکت گوگل علاوه بر اینکه غول فناوری بوده، چند سالی است که دستگاه‌های دیجیتالی هم به بازار عرضه می‌کند. از جمله آنها باید به گوشی هوشمند سری پیکسل اشاره کرد. هر سال در انتهای آن شاهد برگزاری رویدادی هستیم که در گوگل در آن چندین دستگاه جدید از جمله نسل بعدی سری گوشی‌های هوشمند پیکسل را معرفی می‌کند.

در این میان سال 2020 قرار است شاهد رونمایی سری پیکسل 5 باشیم. خانواده‌ای که دو مدل پیکسل 5 و پیکسل 5 ایکس ال در آن رونمایی خواهند شد. گذشته از آن گفته می‌شود این سری قرار نیست با مشخصات پرچمدار از راه برسند، بلکه مدل‌هایی میان رده هستند که مشخصات سخت افزاری قدرتمندی شامل حال آنها خواهد شد.

به تازگی چند تصویر رندرینگ از پیکسل 5 منتشر شده که گویی گوگل قصد دارد طراحی شبیه به سری پیکسل 4 را در آن به کار گیرد. در این تصاویر پیکسل 5 حسگر اثرانگشت خازنی در عقب داشته و ماژول دوربین مربعی با دو حسگر دوربین هم پیداست. البته صفحه نمایش Pixel 5 نسبت به Pixel 4 بهبودیافته بوده و طراحی زیباتری دارد.

زیرا گوگل از نمایشگر حفره‌دار بهره گرفته و حاشیه صفحه نمایش هم به حداقل رسید. طبق شایعات پیکسل 5 با پردازنده اسنپدراگون 765 در ماه اکتبر رونمایی خواهد شد. در تصاویر ابعاد این گوشی 144*70*8 میلیمتر است. جزئیات به شدت محدود بوده و نمی‌دانیم گوگل چه برنامه‌ای برای نسل بعدی پیکسل تدارک دیده و هنوز هم پیکسل 4ای نیز معرفی نشده است.

 

 

منبع:شمانیوز

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4p6l63