سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/27 12:58
کد خبر: 3079

دزدی که با کتک زدن زنان اموال آنها را به سرقت می برد

سارق شرور که با خودروهای سرقتی به شکار زنان می‌رفت و اموالشان را با تهدید و ضرب و جرح سرقت می‌کرد در حالی از سوی پلیس دستگیر شد که در یکی از سرقت‌هایش زنی را با خودرو زیر گرفته و او را تا یک قدمی مرگ کشانده بود.

با شکایت چند زن جوان به پلیس آگاهی کرج مبنی بر سرقت پول و طلاهایشان کارآگاهان در بررسی‌های اولیه متوجه شدند سارق در هنگام سرقت ابتدا مالباختگان را تهدید و در صورت مقاومت آنها را مورد ضرب و شتم قرار می‌داد و اموال با ارزش‌شان مثل تلفن همراه و پول نقدشان را سرقت می‌کرد و سپس به وسیله خودروهای سرقتی متواری می‌شد.در ادامه مأموران با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی این فرد شدند که از سارقان سابقه دار استان البرز بود و او را در یک مرکز تجاری در شهرستان فردیس دستگیر کردند و در ادامه با مراجعه به محل زندگی متهم مقدار زیادی قطعات خودرو و لوازم الکترونیکی سرقتی، یک قبضه سلاح شکاری و تعدادی سلاح سرد کشف کردند. متهم نیز در بازجویی‌ها به ۲۸ فقره سرقت به شیوه زورگیری از بانوان و ۴ فقره سرقت خودرو اعتراف کرد.

 


 

کتک کاری داور معروف عصرجدید وسط خیابان با مردم + فیلم دیده نشده


 

سرهنگ محمد نادر بیگی گفت: ارزش اموالی که این فرد سرقت کرده ۲ میلیارد تومان برآورد شده که تاکنون۸ نفر از مالباختگان این پرونده شناسایی شده‌اند. برابر درخواست بازپرس شعبه ۲۶ دادسرای عمومی و انقلاب کرج تصویر این سارق منتشرمی ‌شود تا چنانچه شهروندان توسط این فرد مورد سرقت قرار گرفته‌اند به پلیس آگاهی استان البرز مراجعه کنند.

 

 

منبع:مثلت


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4d6zw3