چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/02 04:08
کد خبر: 3275

کتک زدن کودکان توسط مربی سنگدلشان+فیلم جنجالی

فیلم به دست آمده از دوربین مداربسته یک مهد کودک، دست مربیان کودک آزار این مکان را رو کرد.

ویدئویی که توسط دوربین‌های مدار بسته یک مهد کودک در چین تهیه شد، پرده از کودک آزاری  مربیان  این مکان برداشت. در این ویدئو یکی از این مربیان در حال ضربه زدن به سر یک کودک دیده می‌شود. در صحنه دیگری از این ویدئو یکی از مربیان در حال سیلی زدن به یک پسربچه دیده می‌شود. او سپس این کودک را هل می‌دهد. 

 

والدین این کودکان پس از مشکوک شدن به رفتار‌های آن‌ها و درخواست بررسی دوربین‌های مدار بسته متوجه رفتار خشن مربیان این مهد کودک شدند. پدر یکی از کودکان هنگامی که آثار ضرب و جرح را روی بدن فرزند خود مشاهده کرد، با پیگیری موضوع متوجه ماجرا شد. پلیس چین پس از دریافت شکایت والدین این کودکان از پیگیری پرونده آزار و اذیت آن‌ها خبر داد. این اتفاق در یکی از مهد کودک‌های استان «ژیچجیانگ» واقع در شرق چین رخ داد.

 

بنا به اعلام مالک مهد کودک که نام مستعارش «کیوئی» اعلام شده، در حالی که دو مربی زن مهد کودک هنوز در آن جا مشغول به‌کار هستند، تحقیقات پلیس چین از آن‌ها آغاز شده است. او گفت به محض پایان تحقیقات همکاری‌اش را با این دو مربی زن خاتمه خواهد داد.

 

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که آزار و اذیت کودکان در مهد کودک‌های چین خبرساز می‌شود. در سال ۲۰۱۹ نیز تنبیه دو تن از کودکان یک مهد کودک در جنوب شرقی چین خبرساز شده بود. این کودکان به علت سر‌و‌صدا در کلاس مجبور شده بودند تا در زیر آفتاب سوزان حیاط مهد کودک دراز بکشند.

 

 

منبع:پندارآنلان


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/48jdm3