پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/07/08 20:00
کد خبر: 9047

سو استفاده جنسی از زنان شوهردار توسط رمال معروف/این رمال را می شناسید؟

برخی از زنان شوهر دار برای حفظ آبروی خود سکوت کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری همچنین از دستگیری رمالی که به بهانه نوشتن دعای محبت از زنان متاهل سواستفاده می کرد اشاره کرد و گفت:

این متهم که از باورهای بانوان انواع سواستفاده های مالی و غیراخلاقی می کرد نیز در چهارمین طرح رعد شهرستان ری دستگیر شد. جلیلیان افزود: رمال دستگیر شده دارای هفت شاکی است ولی بسیار از شاکیان این فرد شیاد به دلیل حفظ آبرو  شکایت نکرده اند.

وی با اشاره به اینکه تعداد زیادی از شهروندان با مراجعه به دفتر امام جمعه خواهان دستگیر این فرد بودند، اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۷۵ باقرشهر در کمترین زمان ممکن این فرد را دستگیر کردند.

جلیلیان یادآور شد:

این فرد از باورهای غلط افراد به بهانه دعانویسی برای ایجاد مهر و محبت بین زوجین و همچنین بخت گشایی اقدام به اخاذی و سایر نیات شوم خود می کرد.

وی از شهروندان خواست برای حل مشکلات خصوص و خانوادگی خودشان به جای مراجعه به اینگونه افراد شیاد به مرکز مشاوره شهید رحیمی سرکلانتری شهرستان ری مراجعه کنند و از خدمات شبانه روزی نیروهای تحصیل کرده و مشاوران حرفه این مرکز به صورت رایگان بهرمند شوند.

 شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است، ایجاد فرماندهی انتظامی یکی از درخواست های همیشگی مردم این شهرستان از مسئولان بود که به تازگی این امر مهم محقق شده است.

منبع: رکنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3zarn2