یک‌شنبه 20 اسفند 1402 - 10 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/18 02:30
درراستای مقابله باتحریم ها وتلاش برای بومی سازی داخلی
کد خبر: 13383

باهمت کارشناسان شرکت آپاداناسرام، خط 7پولیش این شرکت پس از8سال راه اندازی شد

مدیرعامل شرکت آپاداناسرام بااعلام این مطلب که درراستای مقابله باتحریم ها وتلاش برای بومی سازی داخلی، باهمت کارشناسان شرکت آپاداناسرام، خط 7پولیش این شرکت پس از8سال راه اندازی شد،ازبهره برداری این خط به مناسبت دهه فجرخبرداد.

به گزارش ستاره پارسی به نقل از روابط عمومی شرکت آپاداناسرام ،مهرزادپورکریم بااعلام مطلب فوق افزود:

در راستای افزایش بهره وری و با توجه به نیازوذائقه بازاربرای کاشی سایز بزرگ و محصولات لعاب پولیشی، راه اندازی خط شماره 7 پولیش گرانیت که از سال 1394 بطور کامل متوقف شده بود در دستور کارتعمیر،بازسازی کلی وراه اندازی قرارگرفت. 

وی خاطرنشان ساخت :با توجه به اینکه خط مذکور فقط محصولات دراندازه کوچک و نهایتا اندازه 60*60 را تولید می نمود، واحد فنی و مهندسی این شرکت ،تغییراندازه آن وبزرگ نمودن این خط برای تولید و پولیش کاشی های اندازه  100*33 ، 100*40، 100*50 ، 120*60 برای تامین وتکمیل سایرمحصولات شرکت آپاداناسرام رادر دستور کار خود قرار داد.

مدیرعامل شرکت آپاداناسرام اظهارداشت: بدلیل هزینه های هنگفت اعلام شده برای راه اندازی ازسوی شرکت های خارجی بخصوص اروپایی ها،تصمیم گرفتیم که این اقدام بزرگ باهمت وبهره بردن ازتوان پرسنل متعهد ومتخصص شرکت وباتکیه بردانش فنی داخلی ودرراستای مقابله با تحریم های ظالمانه وبسط وگسترش بومی سازی تجهیزات موردنیازدرمحل شرکت انجام وبه بهره برداری برسد که خوشبختانه درتحقق این مهم موفق وسربلندشدیم.

مهرزادپورکریم بابیان این مطلب که با راه اندازی این خط، یک خط تولید محصولات دراندازه های بزرگ به خطوط اندازه بزرگ شرکت آپادانا سرام در بخش سالن پرسلان اضافه شد گفت: در حال حاضر با 4 خط اندازه بزرگ موجود همزمان می توان اندازه های استراتژیک 80*80، 120*60، 100*40 و 100*33 را نیزتولیدوبه بازارعرضه کرد.

بنابه این گزارش مدیرعامل شرکت آپاداناسرام افزود: با راه اندازی این خط، شرکت ما جزء معدود شرکت هایی خواهدبود که برای اولین بار به قابلیت تولید همزمان 4 محصول ذکر شده دست یافته است و این تنوع خود موجب بالا رفتن مزیت رقابتی در این صنعت می شود.

مهرزاد پورکریم باتاکید براین نکته که این دستگاه اندازه بزرگ، تماما با توان نیروهای داخل شرکت تعمیر،طراحی و راه اندازی شده است اظهارداشت :راه اندازی خط مذکور که به مناسبت ایام الله دهه فجر به بهره برداری خواهدرسید در کمترین زمان ممکن پس از8سال دریک بازه زمانی 90روز کاری محقق شده که خود رکوردی در شروع، ارتقاء وتعمیرات  خط مذکور محسوب می شود؛و این همت بلند کارشناسان ومتخصصین شرکت آپاداناسرام مجموعا 210هزاریورو صرفه جویی برای این شرکت داشته است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3kdmv2