پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/18 18:04
کد خبر: 1571

پرداخت تسهیلات یک میلیون تومانی به ۲۰ میلیون سرپرست خانوار

مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی از پرداخت تسهیلات ۱۰ میلیون ریالی، به بیش از ۲۰ میلیون سرپرست خانوار طی مراحل اول و دوم خبر داد.

به گزارش ستاره پارسی ؛ براساس اعلام مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی، بانک‌های عامل تا ساعت ۱۲ روز پنج شنبه ۱۸ اردیبهشت ۹۹، از تعداد ۷۷۵ هزار و ۳۹۴ فقره تسهیلات قابل پرداخت به یارانه بگیران (براساس فهرست اعلامی از سوی سازمان هدفمندسازی یارانه ها)، تعداد ۷۷۲ هزار و ۹۳۰ فقره از تسهیلات موصوف (معادل ۹۹.۷ درصد) را پرداخت کرده اند.

همچنین امکان واریز مابقی تسهیلات یاد شده نیز به دلایلی از جمله مسدودی حساب، شماره حساب اشتباه، عدم سازگاری شماره حساب با کد ملی ارسالی، نامعتبر بودن اطلاعات معرفی شده و سایر خطا‌ها میسر نشده است. طبیعی است برخی از این موارد در هفته آتی با همکاری سازمان هدفمندسازی یارانه رفع می‌شود.

بر این اساس با احتساب تسهیلات پرداختی مراحل اول و دوم تاکنون از تعداد ۲۰ میلیون و ۱۹۰ هزار و ۹۷۳ خانوار معرفی شده از سوی سازمان هدفمندسازی یارانه ها، تعداد ۲۰ میلیون و ۱۸۴ هزار و ۳۸۶ سرپرست خانوار(جمعا به مبلغ بیش از ۲۰۱ هزار میلیارد ریال)  تسهیلات ۱۰ میلیون ریالی را دریافت کرده‌اند.

لازم به ذکر است که فرآیند ثبت‌نام باقی‌مانده خانوار‌ها و معرفی آن‌ها به بانک‌ها (برای تعیین تکلیف نهایی) در جریان است تا در آخرین مرحله پرداخت تسهیلات در پایان اردیبهشت ماه به حساب سرپرستان خانوار‌های باقیمانده واریز شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3zkwz3