سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/07/28 06:27
رپورتاژ آگهی/
کد خبر: 9202

بهترین و ساده ترین شیوه تهیه و خرید گلد پس چیست؟

اگر شما هم از طرفداران بازی های پلتفرم موبایل هستید، اگر شما هم می خواهید با روند بازی کلش آف کلنز بیشتر آشنا شوید، یا اگر می خواهید با روش های پیشرفت سریع در این بازی بیشتر آشنا شوید با ما همراه باشید تا بازی کلش آف کلنز را به صورت مختصر معرفی کنیم و روش خرید بلیط طلایی یا گلد پس را به شما معرفی کنیم.

اگر شما هم از طرفداران بازی های پلتفرم موبایل هستید، اگر شما هم می خواهید با روند بازی کلش آف کلنز بیشتر آشنا شوید، یا اگر می خواهید با روش های پیشرفت سریع در این بازی بیشتر آشنا شوید با ما همراه باشید تا بازی کلش آف کلنز را به صورت مختصر معرفی کنیم و روش خرید بلیط طلایی یا گلد پس را به شما معرفی کنیم.

8

 

روند بازی کلش آف کلنز و معرفی این بازی

شرکت سوپر سل ابتدا در سال 2012 اقدام به عرضه بازی کلش آف کلنز Clash Of Clans نمود. این بازی در همان ابتدا توانست شرکت سازنده خود را به یکی از پر درآمد ترین شرکت های صنعت گیمینگ تبدیل کند. تا امروز نیز با گذشت سال ها از عرضه این بازی، می توان گفت بازی کلش آف کلنز هنوز هم یکی از پرطرفدار ترین بازی های این صنعت به شمار می رود.

در این بازی شما در ابتدا با کمترین امکانات ممکن باید در نقشه ای بسیار پهناور در پی ساخت یک قبیله باشید. در طول بازی باید با انجام حملات مختلف به قبایل دیگر و همچنین دفاع از قبیله خود در مقابل آن ها، امتیاز جمع آوری کنید. با استفاده از امتیازات جمع آوری شده و منابعی که در قبیله خود آن ها را تولید می کنید، می توانید به تدریج سطح خود را در این بازی ارتقا دهید.

با بالا رفتن سطح بازی خود می توانید بسیار راحت تر با قدرت بیشتری به قبایل دیگر حمله کنید، در پی این حملات نیز می توانید امتیازات بیشتری جمع آوری کنید. اما تمام گیمر ها صبر و حوصله انجام تعداد زیادی بازی برای به دست آوردن امتیازات و خرج کردن آن ها برای به دست آوردن ویژگی های جدید را ندارند و ترجیح می دهند که در زمان کمتری مقدار زیادی امتیاز را از روش های دیگر به دست بیاورند.

یکی از این روش ها که با استفاده از آن می توان قابلیت های زیادی از بازی را آزاد کرد، قابلیت بلیط طلایی یا گلد پس است. با استفاده از این قابلیت به مزایای زیادی دست پیدا می کنید که در حالت عادی و در روند بازی می بایست وقت زیادی برای آن ها صرف می کردید. در ادامه مزایایی که با خرید بسته ویژه طلایی بازی کلش آف کلنز به دست خواهید آورد را توضیح خواهیم داد:

  1. با استفاده از این قابلیت، هر ماه یک پوسته یا اسکین جدید دریافت خواهید کرد.
  2. با استفاده از گلد پس، تنها با خرج 1 جم یا الماس بازی می توانید نیروهای خود را گسترش دهید.
  3. در کمترین زمان ممکن می توانید ساخت و ساز های قبیله خود را انجام دهید و یا آن ها را ارتقا بخشید.
  4. زمان و منابعی که برای ساخت معجون های مختلف در آزمایشگاه صرف می شود تا حد زیادی کاهش پیدا می کند.
  5. با استفاده از این ویژگی می توانید ظرفیت بانک ذخیره کننده منابع خود را افزایش دهید.
  6. می توانید با استفاده از آن قدرت و سرعت نیرو های تحت نظر خود را افزایش دهید تا در حمله به قبایل دیگر بتوانید منابعی بیشتری را از آن خود کنید.

 

Capture - Copy

 

ساده ترین و بهترین راه دریافت این قابلیت چیست؟

برای اینکه بتوانید به راحتی و به امن ترین شیوه ممکن خرید بسته ویژه طلایی بازی کلش آف کلنز یعنی گلد پس خود را انجام دهید، ما به شما سایت آسان جم را معرفی می کنیم که با استفاده از آن می توانید مقدار دلخواه از گلد پس خود را انتخاب نمایید و پس از لحظاتی آن را در پروفایل خود داشته باشید تا بتوانید از قابلیت های آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/27mr62