جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/05/17 00:29
رپورتاژ آگهی/
کد خبر: 9258

برترین هتل های وان

سفر به وان برای گردشگرانی مناسب است که می‌خواهند یک سفر ارزان قیمت به خارج از کشور داشته باشند و البته در کنار این که می‌توانند از جاذبه‌های تاریخی و دیدنی وان لذت ببرند بلکه دارای مراکز خرید متعددی نیز می باشد که به عنوان اصلی ترین جاذبه های وان شناخته می شود. کشور ترکیه و شهر وان به ایران نزدیک است به همین جهت مسافران با هزینه حمل و نقل کمتری روبرو خواهند بود و در نهایت همه چیز دست به دست هم داده تا تمایل زیادی برای سفر به وان وجود داشته باشد.

وان به عنوان شرقی ترین شهر ترکیه می باشد که دریاچه وان از دیدنی های آن به شمار می رود. برای اینکه به این شهر زیبا سفر کنید می توانید از تور هوایی وان یا تور زمینی استفاده کنید؛ تور وان با اتوبوس یا قطار انجام می شود ولی امکان سفر به وان با خودروی شخصی نیز برای شما وجود دارد. به همین جهت باید از گذرگاه های مرزی مانند مرز بازرگان، مرز رازی و... استفاده شود. در میان شهرهای مختلف کشور ترکیه وان مشهورتر میباشد البته از نظر وسعت دارای مساحت بزرگی نیست و شما با یک برنامه سه روزه تا یک هفته می توانید از دیدنی های وان لذت ببرید.

معمولاً تورهایی که توسط مجموعه های معتبر و شناخته شده ای همانند تایسیز پرواز اجرا می‌شوند شامل برنامه‌های مختلفی است که می توان به طبیعت گردی، خرید و تاریخ گردی اشاره نمود یعنی در شهر وان علاوه بر طبیعت زیبا و دلنشین و مراکز خرید متعدد بلکه اماکن تاریخی جذابی نیز وجود دارد که با تور وان می توانید از دیدن آن ها لذت ببرید.

خیابان جمهوریت به عنوان یکی از بازارهای وان می باشد که در اطراف آن هتل ها و مراکز خرید دیگری نیز وجود دارد و البته این خیابان دارای فرعی های نیز میباشد که در هر کدام از آنها می توانید محصولات و کالاهای مختلف را خریداری کنید.

یکی از آثار تاریخی و بی نظیری که در وان وجود دارد قلعه وان میباشد که به دوران اورارتویی ها مرتبط است و امروزه به عنوان یکی از مکانهای بازدید گردشگران تبدیل شده است ولی این نکته را در نظر داشته باشید که برای بازدید از این قلعه در تور وان حتماً کفش مناسب برای پیاده روی داشته باشید چرا که معمولاً قلعه های نظامی برای اینکه به محیط اطراف تسلط کافی وجود داشته باشد در ارتفاع ساخته می شدند.

در تور وان آنچه بسیار حائز اهمیت است محل اقامت مهمانان عزیز می باشد که در تورهای اجرا شده توسط تایسیز پرواز بهترین محل های اقامتی در نظر گرفته شده است.

هتل الیت ورلد: در میان هتل های شهر وان این هتل بسیار معروف است و جزء هتل های لوکس و پنج ستاره به شمار می‌رود که قطعاً اقامت در آن با هزینه های نسبتاً بالایی انجام می شود. به صورت ۲۴ ساعته رزرو هتل الیت ورلد انجام می شود و خدمات متنوعی در اختیار مهمانان عزیز قرار می گیرد که می توان به اینترنت پر سرعت وای فای، خدمات اکسپرس، سالن مخصوص استعمال دخانیات، آسانسور، صندوق امانات، انبار چمدان، روزنامه، تهویه مطلوب هوا، شاتل فرودگاهی، صرافی، نگهبانی، اجاره ماشین، پارکینگ خصوصی، میز تور و حمل و باربری اشاره کرد.

در صورتی که شما در سفر کاری تان این هتل را انتخاب کرده باشید باید بدانید که امکاناتی برای گروه های کاری و تجاری در نظر گرفته شده که سالن همایش و کنفرانس به عنوان اصلی‌ترین آنها به شمار می‌رود اما به منظور استفاده از هر کدام از خدمات کاری باید هماهنگی های لازم با مسئول هتل انجام شده باشد. این نکته را نیز به خاطر بسپارید که شما نمی توانید حیوانات خانگی را در اقامت خود در این هتل داشته باشید و هزینه ی هتل برای کودکان زیر 2 سال رایگان است.

هتل هالدی: در تور وان هتل هالدی می تواند یکی از محل های بی نظیر برای اقامت باشد؛ این هتل ۴ ستاره لوکس از معماری بسیار زیبایی برخوردار است و کارکنانی که در آن مشغول به فعالیت هستند بسیار حرفه‌ای و مسلط بوده اند و در تمام ساعات شبانه روز به مهمانان عزیز خدمات متنوعی را ارائه می‌کنند؛ از رایج ترین امکاناتی که در هتل هالدی در اختیار دارید اینترنت، صبحانه، سرویس، اتاق استاندارد، حمام و حمام ترک می باشد و تمامی اتاق های این هتل بسیار تمیز و زیبا بوده اند و به صورت مجزا دارای حمام و سرویس بهداشتی و یک تلویزیون هستند و از سیستم تهویه مطبوع برخوردارند و اینترنت به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده می شود.

 البته اگر اتاق رزرو شده شما در مجاورت کوهستان باشد می توانید از بالکن اتاق خود منظره های بسیار دلنشین و دلپذیر را از کوهستانهای شهر وان ببینید؛ برای اینکه بتوانید از جاذبه های گردشگری و مکان های دیدنی وان بازدید کنید کافیست از نزدیک آنها به هتل هالدی یعنی موزه شهر وان شروع نمایید.

هتل ساردور :این هتل سه ستاره نیز بسیار زیبا و دارای امکانات مختلفی می باشد ولی هزینه ی هتل ساردور نسبت به هتل های لوکس و 5ستاره کمتر است به همین جهت تمایل بیشتری برای رزرو آن وجود دارد.

امکانات بسیار متنوعی در این هتل وجود دارد که می توان به رستوران، خدمات ۲۴ ساعته در اتاق، تلویزیون کابلی ماهواره ای، آسانسور، کافی شاپ، پارکینگ، سشوار، خشکشویی، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس فرنگی، یخچال، سرویس ایرانی، بار، کافه، اتاق غیرسیگاری، نظافت روزانه، وسایل گرمایشی و وسایل سرمایشی، تهویه مناسب، لوازم بهداشتی رایگان، سرویس بهداشتی، زبان ترکی- فارسی- انگلیسی و صرافی اشاره نمود.

این هتل دارای ۴۷ اتاق و هفت طبقه می باشد و در منطقه باغچی وان واقع شده است؛ در سال ۲۰۲۲ بازسازی هتل انجام شده و امروزه جزء یکی از بهترین هتل ها در شهر وان به شمار می رود. به صورت روزانه نظافت هتل انجام می‌شود و تقریباً امکانات کاملی در اختیار مهمانان عزیز قرار می گیرد و نظافت و راحتی در هتل جز اصلی ترین دلایل برای انتخاب آن توسط مهمانان عزیز می‌باشد و همواره مورد رضایت آن ها واقع شده است. کارکنان هتل ساردور به زبان های مختلفی مسلط هستند و به همین جهت شما راحت تر می توانید در هتل اقامت داشته باشید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4jg5k4