پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/27 11:14
مهدب قائدی | بدل مهدی قائدی
کد خبر: 9374

عکس انداخت همسر قائدی با بدل مهدی قائدی حاشیه ساز شد | طلاق مهدی قائدی

عکس جدید همسر مهدی قایدی در اینستاگرام خبر ساز شد .

همسر مهدی قایدی در اینستاگرام عکس جدیدی را منتشر کرد . همسر مهدی قایدی با انتشار این عکس خبر ساز شد . عکس جدید همسر مهدی قایدی حسابی وایرال شد . همسر مهدی قایدی با انتشار عکسی با برادر شوهرش خبرساز شد . در ادامه عکس همسر مهدی قایدی را می بینید .

قائدی

طلاق مهدی قایدی از همسرش

ابعاد این درگیری به حدی است که گویا مهدی قائدی قصد طلاق ستاره معصومی همسرش را دارد اما او بارها گفته که به ستاره ایرانی به شدت علاقمند است و همه جا از این عشق و علاقه به همسرش می‌گوید.

ماجرای طلاق از کنسرت تتلو شروع شد. امیر تتلو خواننده مشهور و جنجالی به ستاره معصومی همسر مهدی قائدی بازیکن فوتبال فحاشی کرد.

امیر تتلو با انتشار یک فایل صوتی شروع به فحاشی به همسر مهدی قائدی خانم ستاره معصومی کرد که به دلیل به کار بردن کلمات بسیار زننده فقط قادر به پخش تیکه زیر هستیم.

همانطور که گفتیم در این فایل صوتی امیر تتلو خواننده جنجالی شروع به فحاشی به همسر مهدی قائدی می کند ولی قادر به پخش نسخه کامل فایل صوتی نبودیم. همسر مهدی قائدی چهره جنجالی اینستاگرام است که با ایجاد حاشیه های مختلف از جمله کشف حجاب توانست به شاخ مجازی تبدیل شود و الان برای خودش یک چهره شناخته شده اینستاگرام است. فحاشی امیر تتلو به افراد مختلف ادامه دارد امیر تتلو با ارسال پیام های صوتی در شبکه های اجتماعی اقدام به فحاشی افراد مشهور در ایران می کند. از بازیگر و بازیکن فوتبال گرفته تا چهره های شاخ مجازی که به واسطه اینستاگرام به شهرت رسیده اند. برخی می گویند این اقدام امیر تتلو برای گرفتن بازدید در یوتیوب است که به ازای آن درآمد دلاری دریافت می کند.

زن مهدی قایدی

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی یکی از جنجالی ترین همسران فوتبالیست در ایران است که با حاشیه هایی که در اینستاگرام ایجاد کرده به شهرت زیادی رسیده است. از کشف حجاب گرفته تا دخالت در امور فوتبالی باشگاه استقلال (اظهار نظرهای جنجالی). بعد از رفتن مهدی قائدی بیش از آنکه حاشیه ها سمت مهدی باشد به سمت همسرش رفت! چراکه در طول مدت گمانه زنی ها او بود ک هبا طرفداران صحبت می کرد. تغییر رفتار ستاره معصومی و ماجرای کشف حجاب او از سفر جنجالی آنها به دبی آغاز شد. ستاره معصومی همسر مهدی قائدی بعد از رفتن مهدی به تیم عربی به کلی عوض شده و تصاویری و فیلم‌هایی با حجاب منشوری از خودش منتشر می کند.

مهدی قایدی و همسرش در روز 10 دی 1398 ازدواج کردند. عکسهای مراسم عقد این دو در همان ابتدا در بسیاری از رسانه های کشور پخش شد و خیلی ها معتقد بودند که مراسم آنها لاکچری برگزار شده. بیوگرافی ستاره معصومی همسر مهدی قائدی بیشتر خبر از دنیای رو به کشفی میدهد که در آینده بیشتر از آن خواهیم شنید. علاقه او به سگها در بیشتر تصاویر اینستاگرامی مشهود است. البته مهمترین موضوعی که در خصوص ستاره معصومی باید گفت ارتباط بسیار خوبی است که او با مهدی قائدی بازیکن استقلال دارد. بیوگرافی همسر مهدی قائدی نشان می دهد که احتمالا باید به زودی او را در زمینه مدلینگ جزو فعالان قابل توجه دید. این موضوع را البته باید از تعداد فالوورهای اینستاگرام او نیز فهمید. او چند وقت پیش در پستی از 100 کا شدن فالوورهایش اظهار خوشحالی کرد و از آنها تشکر نمود. البته تعداد فالوورهای اینستای او در حال حاضر 547 کا فالوور دارد.

از دیگر مواردی که باید در خصوص او گفت علاقه و البته ظرفیت او در تبلیغات اینستاگرامی است. استوری های هایلایت شده او نشان میدهد که شاید به زودی باید شاهد تبلیغات از طرف همسر بازیکن ریز نقش استقلال باشیم.

زندگی شخصی ستاره معصومی با ستاره استقلال روزهای خوبی دارد. بعد از ازدواج ستاره معصومی با مهدی قائدی شائبه بزرگتر بودن او از همسرش دهان به دهان چرخید اما هیچیک از آنها در مورد آن واکنشی ندادند. او در صفحه اینستاگرام خود درباره ازدواجش نوشت یا علی گفتیم و عشق آغاز شد.

بازیکن محبوب استقلال نیز عیناً همین عبارت را به مناسبت ازدواجشان در صفحه شخصی خود نوشت. سفرهای زیاد بازیکن محوری استقلال همراه تیم باعث شده تا هرچند که خلأ او در کنار همسرش احساس شود اما ستاره معصومی این خلأ را با گذاشتن پست و استوری برای همسرش به گونه ای کمتر می کند.

ژبازیکن استقلال در اولین تبریک تولد همسرش نوشت: تولدت مبارک بهترین اتفاق زندگیم. ” خیلی دوست دارم همسرم ”

آنچه که از ظاهر موضوع پیداست او و مهدی قایدی زندگی آرام و خوبی با هم دارند و به زودی باید شاهد حضور پر رنگ تر آنان در فضای مجازی به واسطه گرایش آنان به این مسیر باشیم.

ستاره معصومی هرچند که صفحه شخصی اش را در فضای مجازی باز گذاشته اما بستن کامنتها نشان میدهد که خیلی علاقه به حواشی این فضا ندارد و بیشتر به دنبال هدفمند کردن حضور و فعالیتش در صفحات اجتماعی است. این چهره علیرغم شنیدن شایعات مختلف در خصوص اختلاف سنی خودش با قائدی از هر اظهار نظری در این مورد خودداری کرده و بیشتر به کار خود و دلمشغولیهایش می پردازد.

هدیه میلیاردی مهدی قایدی برای همسرش

همسرر مهدی قایدی

مهدی قائدی بعد از مدتی در ایرانو تیم استقلال بودن، با توجه به نظرات همسرش به پیشنهاد الاهلی پاسخ مثبت داد. از طرفی با رفتن مهدی قائدی از ایران همسرش، ستاره معصومی نیز آزادی بیشتری در خرج کردن و حجاب خود دارد. او با استایل های نامتعارفی در فضای های عمومی حاضر می شود و حتی در اینستاگرام خود نیز کاملا بی حجاب ظاهر می شود.

ستاره معصومی اخیرا عکس های بسیاری را از گردش لاکچری شان با مهدی قایدی در فضای مجازی منتشر کرد. این دو به شهربازی رفتند و ساعات خوشی را سژری کردند. در عکس ها مهدی قایدی با پوشش عربی به شهربازی رفته است. در آخر عکسی از مهدی قایدی را در کنار موز عروسی بزرگی منتشر کرد که خنده همه کاربران را در پی داشت. او در یکی از بازی ها به احتمال زیاد برند شده و این جایزه را دریافت کرده است.

پیش از سفر به شهربازی ستاره معصومی از هدیه گران قیمت و میلیاردی مهدی قایدی رونمایی کرد. الگوهای زیبایی که به سبک و استایل اهالی هندوستان است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/27bgv3