سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/20 18:24
کد خبر: 1606

خانه جنجالی پرنس هری و مگان مارکل، شاهزاده انگلستان+تصاویر

مگان همسر پرنس هری که پیش از عروس ملکه انگلیس شدن خواننده‌بود و یک ازدواج ناموفق هم داشت به طور مستقیم از شبکه‌های مختلف ماهواره‌ای پخش شد.

به گزارش ستاره پارسی؛ به محله‌ای که مگان مارکل در آن بزرگ شده لقب "بورلی هیلز سیاه‌" را داده‌اند. منطقه‌ای که متوسط قیمت یک خانه در آن ۷۷۱ هزار دلار است.مگان مارکل دوره آموزش ابتدایی‌اش را در مدرسه‌ای خصوصی گذراند و مگان مارکل بعد از آن در یک کالج کاتولیک دخترانه درس خواند. مگان مارکل سال ۲۰۰۳ از دانشکده ارتباطات دانشگاه نورت وسترن فارغ‌التحصیل شد. از آن زمان بود که مگان مارکل به عرصه بازیگری پا گذاشت.

 

مگان مارکل

مراسم عروسی پرنس هری شاهزاده انگلیسی با مگان یکی از جنجالی‌ترین مراسم‌های چند سال گذشته بود.

مگامن مارکل

مگان همسر پرنس هری  پیش از این که عروس ملکه انگلیس شود، خواننده‌ بود و یک ازدواج ناموفق هم داشت. مراسم عروسی آنها به طور مستقیم از شبکه‌های مختلف ماهواره‌ای پخش شد اما آنچه بیش از همه مورد توجه مردم ایران قرار گرفت لباس و صورت بسیار ساده مگان بود.

مگامن مارکل

در صورت مگان خبری از آرایش‌های آنچنانی نبود و عروس دوم ملکه انگلستان حتی به اندازه‌ای که کک و مک‌های صورتش را بپوشاند هم آرایش نکرده‌ بود.

مگان مارکل

حتی جواهراتی که او به کار برده بود بسیار کم و ساده بودند. بعد از مراسم ازدواج حالا خانه مگان و هری مورد توجه قرار گرفته‌ است اما انگار این سادگی فقط در ظاهر نبوده و در خانه مگان و هری هم خبری از تجملات پیچیده و وسایل آنچنانی نیست.

مگامن مارکل

عکس‌هایی که می‌بینید مربوط به خانه دو طبقه پرنس هری و مگان است که دیزاینی با رنگ سفید و طوسی دارد. این خانه دو طبقه و سه اتاق خواب دارد و از وسایل بسیار ساده  و روزمره برای آن استفاده شده است. 

مگامن مارکل


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4be8d4