یک‌شنبه 20 اسفند 1402 - 10 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/07/05 16:54
احمدی نژاد | موضع احمدی نژاد
کد خبر: 9686

احمدی نژاد بالاخره موضع خود را اعلام کرد

احمدی‌نژاد پس از تمدید حکم عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام بالاخره موضع خود را اعلام کرد البته چندان جای تعجب ندارد.

به گزارش ستاره پارسی به نقل از فارس، محمود احمدی‌نژاد اخیرا با انتشار یک فایل تصویری درباره حجاب و اغتشاشات اخیر گفته: «چه کسی شما را مأمور کرده کنترل کنید؟ این یعنی محدود کردن آزادی مردم. این غلط است و فساد از اینجاست و چقدر فجایع در این کنترل اتفاق می­ افتد. حالا چه کسی گفته شما کنترل کنید؟ چه کسی گفته شما صالح به کنترل هستید؟ چه کسی گفته کنترل شما مفید است؟ چه کسی گفته در کنترلهای شما فسادهای عجیب و غریب اتفاق نمی­ افتد؟ خود شما را چه کسی می­ خواهد کنترل کند؟»

مواضع چندسال اخیر احمدی‌نژاد نشان می‌دهد این فرد برای سرتیتر شدن در رسانه‌ها حاضر است هر موضع غلطی را دست‌آویز قرار دهد تا مورد توجه قرار بگیرد. معمولا شیوه احمدی‌نژاد هم این است که برای دیده شدن ناچار می‌شود پازل ضدانقلاب را تکمیل کند تا رسانه‌های ضدانقلاب او و سخنانش را پوشش دهند.

اما این بار آنچه مورد تعجب است موضع‌گیری دیرهنگام او درباره مسئله فوت مهسا امینی و آنچه در روزهای اخیر اتفاق افتاد بود. برخی بر این باورند رفتار احمدی‌نژاد در این موضوع شبیه رفتار مهران مدیری بود. مدیری صبر کرد تا دست‌مزد 30 میلیارد تومانی خود را از صداوسیما دریافت کند و فردای واریز این مبلغ اعلام کرد راضی نیست یک فریم از برنامه دورهمی از صداوسیما پخش شود. اکنون احمدی‌نژاد هم پس از آنکه حکم عضویت او در مجمع تشخیص مصلحت نظام صادر شده است چنین مواضعی را اتخاذ می‌کند.

پیشتر برخی چهره‌های سیاسی نیز که دارای سوابق مشابه احمدی‌نژاد هستند در مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شده بودند که نشان از وجود یک مصلحت بالاتر و تلاش نظام برای حفظ افرادی است که زمانی خدماتی برای نظام داشته‌اند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3nzeg3