پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/19 15:30
کد خبر: 995

زندگی خصوصی فحریه اوجن بازیگر محبوب ترک

فاهریه اوجن درسال 2005 وارد دنیای بازیگری می شود و اولین کار حرفه ایش درسال 2008 شروع می شود. فاهریه اوجن در سال ۲۰۱۷ رتبه نهم در فهرست "۳۰ زن زیبا در جهان" را به خود اختصاص داد.

به گزارش ستاره پارسی؛ فحریه اوجن (به ترکی استانبولی: Fahriye Evcen)؛ زادهٔ ۴ ژوئن ۱۹۸۶ است.فحریه اوجن هنرپیشه اهل ترکیه است. از نقش‌های مهم  فحریه اوجن می‌توان به بازی در سریال‌های چکاوک، برگ ریزان و سعید و شورا اشاره کرد.فحریه اوجن در شهر زولینگن در کشور آلمان به دنیا آمد.خانوادهٔ مادر  فحریه اوجن از اهالی قوم چرکس و خانوادهٔ پدرش از مهاجران ترک و اصالتاً اهل شهر کاوالا هستند. 

 

چکیده ای از بیوگرافی فاهریه اوجن

متولد: ۴ ژوئن ۱۹۸۶ ‌(۱۴ خرداد ۱۳۶۵ )

محل تولد: زولینگن، آلمان

ملیت: آلمانی، ترکیه ای

تحصیلات: رشتهٔ تاریخ در دانشگاه بغازیچی

شغل: بازیگر

سال های فعالیت: ۲۰۰۵– تا اکنون

همسر: بوراک اوزچیویت

فرزند: کاران

اوجن

فاهریه اوجن متولد ۴ ژوئن ۱۹۸۶ می باشد

بیوگرافی فاهریه اوجن (فحریه اوجن)

فاهریه اوجن (فحریه اوجن) در شهر زولینگن در کشور آلمان دیده به جهان گشود. خانوادهٔ مادر او از اهالی قوم چرکس و خانوادهٔ پدرش از مهاجران ترک و اصالتاً اهل شهر کاوالا هستند. فاهریه اوجن به مدت یک سال در کشور آلمان در رشتهٔ جامعه شناسی تحصیل کرد و زمانیکه برای تعطیلات در ترکیه به سر می برد توسط اویا آیدوغان به تهیه کننده ای به نام ابراهیم مرت اوغلو معرفی شد. فاهریه اوجن در سن ۱۹ سالگی به ترکیه بازگشت. وی در دانشگاه بغازیچی رشتهٔ تاریخ خواند و در سال ۲۰۱۴ فارغ التحصیل شد.

 

  نام فاهریه اوجن در سال ۲۰۱۷ در فهرست ۳۰ زن زیبا در جهان  قرار گرفت

    

فاهریه اوجن درسال 2005 وارد دنیای بازیگری می شود و اولین کار حرفه ایش درسال 2008 شروع می شود. از نقش‌های مهم او می‌توان به بازی در سریال‌های چکاوک، برگ ریزان و سعید و شورا اشاره کرد.  فحریه به زبان های ترکی، آلمانی، اسپانیایی و انگلیسی مسلط است. وی سه خواهر بزرگ تر به نام های نیسی، آیسان و دمت دارد.

اوجن

تصاویر فاهریه اوجن

 

ازدواج فاهریه اوجن

فاهریه اوجن در ۲۹ ژوئن ۲۰۱۷، با بازیگر و مدل معروف بوراک اوزچویت در استانبول ازدواج کرد. فرزند پسر آنها به نام کاران در ۱۳ آوریل ۲۰۱۹ متولد شد.

 

اوجن

عکس های عروسی فاهریه اوجن و بوراک اوزچیویت

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3z9wz4