پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/20 21:55
کد خبر: 1035

عاشقانه های ریحانه پارسا لب ساحل جنجالی شد + تصاویر

در ادامه تصاویر ریحانه پارسا در کنار دریا را به همراه بیوگرافی این بازیگر مشاهده کنید.

ریحانه پارسا با انتشار این عکس نوشت: صدایت میکنم؛ می دانم می آیی

 
 

;v_kh

13980905001002_Test_NewPhotoFree.jpg

2
 
زندگینامه ریحانه پارسا
 

ریحانه پارسا در اسفند ماه 1377 در شهر تهران متولد شده است . او جز بازیگرانی است که در سال 97 به تلویزیون معرفی شده اند و فارغ التحصیل رشته بازیگری می باشد. به کتاب های روانشناسی و طراحی صحنه علاقه بسیار زیادی دارد و اخیرا ریحانه پارسا با انتشار  پستی در اینستاگرام خبر از ازدواج خود با مهدی کوشکی بازیگر سینما داد .

 
 

بیوگرافی ریحانه پارسا

 

دنیای بازیگری ریحانه پارسا

 

ریحانه پارسا در کلاس های بازیگری زیادی شرکت کرده و در دوران دانشجویی و مدارس کار تئاتر مدرسه را بر عهده داشته است. همچنین زمانی که دانشجو بوده چندین تئاتر را با دوستانش کار کرده است.

 

بیوگرافی ریحانه پارسا

 

اولین بازی ریحانه پارسا

 

سریال پدر اولین حضور او در تلویزیون بود که به خوبی به ایفای نقش پرداخت. او علاوه بر بازیگری و مهارت خاصی که در نویسندگی و عکاسی دارد.

 

ریحانه پارسا

 

وضعیت تاهل ریحانه پارسا

در روز 12 فروردین سال 1398 ریحانه پارسا عکسی از حلقه ازدواجش منتشر کرد که به معنی ازدواج این بازیگر می باشد. در اسفند سال 98 معلوم شد که با مهدی کوشکی ازدواج کرده است. مهدی کوشکی بازیگر تئاتر و سینما در سریال‌های نمایش خانگی کرگدن و دل ایفای نقش می‌کند.

 

نحوه بازیگر شدن ریحانه پارسا

او می گوید که برای سریال پدر یک آگهی فراخوان برای تست بازیگری را دیده است و بعد از اینکه برای تست بازیگری به نزد آقای عنفا و توفیقی آمده مورد توجه آنها قرار گرفته است و بعد از تست بازیگری از بین 300 نفری که در آنجا حضور داشتند توانسته نمره قبولی را کسب کنند و برای بازی در نقش لیلا در سریال پدر انتخاب شود.

 

ریحانه پارسا البته قبل از این مجموعه تجربه حرفه ای نداشته است اما در کلاس های بازیگری زیادی شرکت کرده و در دوران دانشجویی و مدارس کار تئاتر مدرسه را بر عهده داشته است همچنین زمانی که دانشجو بوده چندین کار در تئاتر را با دوستانش کار نموده و علاقه زیادی به بازیگری دارد و مهارت اش را در مجموعه پدر نشان داده است.

 

هرچند که این مجموعه اولین کار حرفه ای در مقابل دوربین است اما توانسته با بهترین شکل ممکن در این نقش بازی کنند و کارشناسان سینما و تلویزیون به نمره مثبت بدهند. لازم به ذکر است که نقش حامد را آقای سینا مهراد بازی کرده است.

 

از بازیگران مشهوری دیگر که با این خانم همبازی شده اند آقای مهدی سلطانی و لعیا زنگنه از پیشکسوتان و چهره های مشهور سینما و تلویزیون می باشد که در کنار این خانم بازیگر جوان بازی می کنند.

 

ریحانه پارسا

 

ریحانه پارسا از بازی در سریال پدر میگوید :

در سال هایی که مشغول تحصیل بودم، همیشه دوست داشتم با نقشی وارد فضای حرفه ای شوم که چالش داشته باشد تا بتوانم در آن جایی که می توانم خودم را نشان بدهم. البته یک نگرانی هم داشتم که نکند با کار قبلی آقای عنقا یعنی تنهایی لیلا و لیلای آن سریال مقایسه شوم.

لیلا یک دختر امروزی است که به خاطر برخی اتفاقاتی که در دانشگاه می افتد با پسری به نام حامد تهرانی آشنا می شود و کل سریال جریان رابطه این دو نفر است. نقش حامد را سینا مهراد بازی می کند و من در این کار با چهره هایی چون مهدی سلطانی و لعیا زنگنهکه پیش از این سال ها مخاطب بازی های درخشانشان بوده ام، همبازی هستم و البته بازیگر خوب دیگری نیز که فعلا اجازه ندارم اسم او را بگویم، به زودی به کار می پیوندد.

 

بلند پروازی در زندگی

همیشه در زندگی بلند پرواز بودم و فکر می کنم از همین رو چنین موقعیتی برایم پیش آمد؛ البته برنامه خودم هم بود. با اتمام مدرسه و حین تحصیل در دانشگاه، تصمیم گرفتم کار تئاتر را به صورت حرفه ای شروع کنم و تصور می کردم بعد از چند سال چنین اتفاقی برایم می افتد.پدر سکوی پرش من است.

 

ریحانه پارسا

 

ریحانه پارسا در برنامه ایرانیوم مجید افشاری

مجید افشاری در اولین قسمت از برنامه خود در شبکه سه سیما ، از ریحانه پارسا و دنیا مدنی به عنوان مهمان دعوت کرد.در این برنامه مجید افشاری با ریحانه پارسا بازیگر نقش لیلا در سریال پدر در مورد روش انتخاب شدن در این سریال بعنوان نقش اصلی و همچنین اتفاقات حین فیلمبرداری این سریال از جمله رانندگی دنیا مدنی و … به بحث و گفتگو پرداختند.

 

ریحانه پارسا

 

ریحانه پارسا

 

ریحانه پارسا

 

ریحانه پارسا

 

ریحانه پارسا

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3keaq3