سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/21 17:58
کد خبر: 1041

ریحانه پارسا |افشاگری جنجالی ریحانه پارسا و حمایت جالب از سارا و نیکا + عکس

ریحانه پارسا در واکنش به حاشیه های اخیر سارا و نیکای سریال پایتخت، و فیلم های منتشر شده از آنها درحال گردش و خوشگذرانی با دوستانشان نوشت:

ریحانه پارسا که به تازگی ازدواج کرده باعث به وجود امدن حاشیه های زیادی در فضای مجازی شده و کاربران هم حسابی درگیر ماجرای ازدواج ریحانه پارسا شدند . اما به تازگی ریحانه پارسا درگیر مسایل تازه ای شده که در ادامه مشاهده می کنید:

 

 

اظهار نظر جالب ریحانه پارسا در مورد سارا و نیکای پایتخت 

 

ریحانه پارسا درمورد سارا و نیکا نوشت: ...

ریحانه پارسا در واکنش به حاشیه های اخیر سارا و نیکای سریال پایتخت، و فیلم های منتشر شده از آنها درحال گردش و خوشگذرانی با دوستانشان نوشت:

 

رفیق ناباب سارا و نیکای قصه ها

نسل ترسناک ما

 

خبرداغ :  نیوشا ضیغمی | عاشقانه های نیوشا ضیغمی و همسرش + عکس خارج از عرف

 

دشمن دوست نمای سارا و نیکا

 

نسل خیرنخواه ما...

خدا به داد برسه

ری.jpg

 

افشاگری ریحانه پارسا در لایو اینستاگرام | ‎راند چهارم هم تو زرد از آب درآمد

ریحانه پارسا در گفتگوی زنده با مخاطبانش از طریق لایو اینستاگرام درمورد یک پروژه ی سینمایی افشاگری کرد...
 

 

بعد از گفت و گو با ریحانه پارسا و گذراندن مراحل اولیه او برای بازی در نقش اصلی به پروژه راند چهارم .پیوست و خبرگزاریها هم اعلام کردند که: ‎ریحانه پارسا بازیگری که با بازی در سریال پدر و نقش لیلا در میان مخاطبان تلویزیون شناخته شد به عنوان بازیگر نقش اصلی در فیلم جدید علیرضا امینی انتخاب شد.


خب تا اینجای کار همه چی عادی به نظر می‌رسد اما قصه اینجا تمام نشد، بعد از گذشت مدتی خبر از عدم حضور او در این بعد از گذشت دو هفته از قرارداد این بازیگر کارگردان با او تماس میگیرد و از نارضایتی خود نسبت به عدم رضایت سرمایه گذار از حضور ریحانه پارسا در این پروژه گله مند میشود و جهت عادی جلوه دادن ماجرا میگوید اخر با کَست پیشنهادی سرمایه گذار سگ فیلم را میبیند؟

 

جایگزینی بازیگر دیگری به جای او واکنش مخاطبان را بهمراه داشت و در غیر حرفه ای ترین حالت ممکن این مسئله مهم با خود ریحانه پارسا در میان گذاشته نشد و وی ادعا دارد این اتفاق باعث خسارات جبران ناپذیری برای وی شده است.

 

او در لایو اینستاگرام خود اعلام کرد که شنیده‌ها می‌گویند کارگردان معروف که تا قبل از این از حضور جوانها در سینما دفاع میکرد و در تمام فیلمهایش دختران جوانی را به سینما معرفی کرده است طی صحبتی با سرمایه گذار این کار از او خواسته تا شخص دیگری را جایگزین ریحانه کند سرمایه گذار هم بعد از این صحبت‌ها شرط سرمایه‌اش را حذف ریحانه پارسا اعلام کرد، بله هر دم از این باغ بری می‌رسد، سوال اینجاست سرمایه گذاران چقدر می‌توانند در انتخاب بازیگران دخیل باشند؟


البته قبلا هم خبرهایی در مورد این دفتر سینمایی و انتخاب بازیگرهایشان بر اساس پول به گوش رسیده بود که ظاهرا این روند همچنان ادامه دارد، اگر فکر می‌کنید قصه اینجا تمام شده است باید بگوییم که سخت در اشتباهید عوامل اصلی این فیلم در اظهارات جدید خود خواستار خسارت از ریحانه پارسا هستند خب ما در سال گذشته و جدید اتفاقات عجیب زیاد تجربه کردیم از زمین به آسمان باریدن هم به آن اضافه کنید . حالا چه کسی باید مسئول و پاسخگو باشد؟ تهیه کننده؟ کار گردان یا مجری طرح این پروژه؟

 

خبرداغ " بهاره رهنما | جنجال خالکوبی منشوری بهاره رهنما + تصاویر

 

بیوگرافی ریحانه پارسا و همسرش مهدی کوشکی 

در این بخش بیوگرافی ریحانه پارسا و همسرش مهدی کوشکی را مرور می کنیم. ریحانه پارسا یکی از ستاره های نوظهور تلویزیون کشورمان است. ریحانه پارسا که یکی از پرحاشیه ترین و جوان ترین بازیگران تلویزیونی است به تازگی خبر ازدواج خود را منتشر کرده، در ادامه این مطلب به طور کامل با ریحانه پارسا و همسرش مهدی کوشکی آشنا خواهیم شد. با مجله پارس ناز همراه باشید.

 

ریحانه پارسا کیست؟

بیوگرافی ریحانه پارسا و همسرش مهدی کوشکی + ماجرای ازدواج و تفاوت سنی 18 سال

عکس های لو رفته از مراسم عقد و ازدواج ریحانه پارسا

 

ریحانه (جوادی) پارسا متولد سال 1377 می باشد، می گوید در رشته تئاتر تحصیل کرده و با بازی در سریال پدر به شهرت رسید. او بعد از بازی در این سریال پربیننده راهی دنیای تئاتر شد و در سینما و تلویزیون فعالیت آنچنانی نداشته است.

 

خانواده ریحانه پارسا

بیوگرافی ریحانه پارسا و همسرش مهدی کوشکی + ماجرای ازدواج و تفاوت سنی 18 سال

تاریخ تولد ریحانه پارسا

 

پدرش شغل آزاد دارد و مادرش خانه دار است، 2 خواهر دارد. بعد در دوران دبیرستان وارد هنرستان تئاتر می شود. ریحانه پارسا مدتی در کافه صابر ابر کار می کرده و بیشتر با دنیای بازیگری آشنا می شود.

 

ریحانه پارسا چگونه مشهور شد؟

بیوگرافی ریحانه پارسا و همسرش مهدی کوشکی + ماجرای ازدواج و تفاوت سنی 18 سال

سن ریحانه پارسا

 

در تیزرهای تبلیغاتی (نظیر بانک شهر) بازی می کرده و بعد از آن مدتی مدل میکاپ عروس بوده است. اما همه چیز به کافه صابر ابر ختم می شود، جایی که ریحانه پارسا با عوامل سینمایی آشنا می شود و بعد از معرفی به حامد عنقا، برای بازی در نقش لیلا تست می دهد و در آخر به تیم بازیگران سریال پدر می پیوندد.

 

نحوه ورود به تلویزیون از زبان خود ریحانه پارسا

بیوگرافی ریحانه پارسا و همسرش مهدی کوشکی + ماجرای ازدواج و تفاوت سنی 18 سال

قد ریحانه پارسا ویکی پدیا

 

رشته من بازیگری است و زمانی که عوامل سریال پدر به‌ دنبال بازیگر نقش اصلی از طریق تست بودند برای نقش اصلی تست دادم و پذیرفته شدم. بهرنگ توفیقی و حامد عنقا از من تست گرفتند و هفته آخر پیش تولید سریال بود که با من تماس گرفته شد، پای توافق نشستیم و قرارداد بستیم.

 

ازدواج ریحانه پارسا با مهدی کوشکی

بیوگرافی ریحانه پارسا و همسرش مهدی کوشکی + ماجرای ازدواج و تفاوت سنی 18 سال

عکس های داغ ازدواج ریحانه پارسا و مهدی کوشکی

 

ریحانه پارسا 23 اسفند سال 1398 به طور رسمی خبر ازدواج خود با مهدی کوشکی را در صفحه اینستاگرامی خود منتشر کرد. او و مهدی کوشکی 18 سال اختلاف سنی دارند. ریحانه پارسا در صفحه خود نوشت: عهدمان در این قرنطینگی!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3qakp2