جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/23 17:49
کد خبر: 1075

زندگی خصوصی سالار عقیلی و همسرش + عکس های جالب و دیدنی

سالار عقیلی (متولد ۱۱ آذر ۱۳۵۶، تهران) خوانندهٔ موسیقی سنتی ایرانی است. او دانش‌آموختهٔ هنرستان موسیقی سوره و نیز دارای مدرک کارشناسی در رشتهٔ بازیگری تئاتر است.

به گزارش ستاره پارسی؛ سالار عقیلی متولد ۱۱ آذر ۱۳۵۶ است.سالار عقیلی متولد تهران است. سالار عقیلی خوانندهٔ موسیقی سنتی ایرانی است. سالار عقیلی دانش‌آموختهٔ هنرستان موسیقی سوره و سالار عقیلی نیز دارای مدرک کارشناسی در رشتهٔ بازیگری تئاتر است.

 

بیوگرافی سالار عقیلی

سالار عقیلی متولد 11 آذر 1356 در تهران، خواننده است فارغ التحصیل دیپلمه هنرستان موسیقی در سوره و لیسانس بازیگری تئاتر می باشد، او حالا پرآوازه ترین خواننده سنتی و اولین کسی می باشد که حنجره خود را بیمه کرده است.

 

خانواده

نام اصلی اش میرسالار مسلمی عقیلی می باشد، او از پدری اهل کردکوی گلستان که وکیل دادگستری بود و مادری آذربایجانی و کارمند، در تهران متولد شد.

 

سالار عقیلی

ماجرای آشنایی با همسرش

در سال 1373 از طرف هنرستان به جشواره فجر رفتند و در بخش مسابقه در تالار رودکی حضور داشت که حریر شریعت زاده با خانواده اش بعنوان تماشاگر نیز حضور داشتند از آنجایی که همسرش هم هنرمند و نوازنده بود و هم خیلی پیگر او بود شماره رد و بدل شد و این آشنایی و رفت و آمد در نهایت در سال 1379 به ازدواج ختم شد.ثمره این ازدواج یک فرزند پسر بنام ماهور می باشد.

 

بیوگرافی حریر شریعت زاده

حریر شریعت زاده متولد خرداد 1356 در تهران، نوازنده است. فارغ التحصیل لیسانس رشته تغذیه و موسیقی می باشد، یک خواهر و دوبرادر دارد که بجز یکی از برادرانش که در ایران پزشک است مابقی در آلمان زندگی می کنند. از 5 سالگی پیانو را شروع کرد و سپس دف را هم یاد گرفت و حالا در کنار همسرش سالار عقیلی علاوه بر نوازندگی پیانو، تهیه کنندگی کارهایش را هم برعهده دارد.

 

ورود به هنرستان و استاد

موسیقی را از 8 سالگی شروع کرد و در سال 1372 زمانی که 16 ساله بود با تشویق برادر و مادرش به هنرستان موسیقی فرستاده شد در کنار مدرسه زیر نظر استاد صدیق تعریف نیز تا سال 1379 فعالیت می کرد.

سالار عقیلی

شروع فعالیت حرفه ای

اولین بار در سال 1375 با همکاری حریر شریعت زاده نوازنده پیانو که بعدها همسرش شد اولین کنسرت خود را بیاد استاد بنان برگزار کرد و در سال 1379 بعنوان خواننده آلیوم نوازنده مشهور ارشد تهماسبی حضور داشت

 

حضور در شبکه من و تو

سالار عقیلی که در بهمن 94 در کنسرت لندن حضور داشت به استودیوی شبکه من و تو رفت و با مجریان برنامه به گفتگو نشست و عکس های هم به یادگار گرفت. این اقدامش موجب حذف او از اجرای افتتاحیه جشنواره فجر شد، تصمیمی که چند روز بعد برگشت و اعتراض دیگر خوانندگان را درآورد.

 

بیمه میلیاردی حنجره

سالار عقیلی در 15 آبان 1395 با حضور در مرکز همایش های بیمه ایران برای نخستین بار در تاریخ صنعت بیمه، حنجره خود را به مبلغ 1 میلیارد تومان بیمه کرد.

 

رکورد آلبوم

آقای عقیلی از سال 1380 تا سال 96 نزدیک 40 آلبوم منتشر داده است که در جای خود یک رکورد می باشد، او در اغلب کشورهای اروپایی کنسرت برگزار کرده و به شدت محبوب است.

 

دوستان هنری

آقای هادی مرزبان، آقای امیر جعفری، آقای ابراهیم شفیعی (که در دوران دانشجویی من و او و سپند امیرسلیمانی هم خانه بودیم)، خانم نیوشا ضیغمی، خانم مرجانه گلچین و تعداد دیگری از دوستان. البته من خودم اصولا زیاد اهل رفت و آمد نیستم و بیشتر به کار می پردازم. نه که دوست نداشته باشم اما کلا زیاد فرصت رفت و آـمد و مهمانی و مسائلی از این دست را ندارم. هر وقت که فرصت دست می دهد این عزیزان را می بینم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/488pk4