سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/23 18:09
کد خبر: 1078

مجید یاسر و دخترش در کالیفرنیا + عکس

مجید یاسر بازیگر سریال دودکش ،نون خ و سه در چهار صفحه اینستاگرامش را با انتشار عکس هایی در کنار دخترش در سفر به کالیفرنیا به روز کرد.

به گزارش ستاره پارسی؛ مجید یاسر زادهٔ ٢٢ تیر ۱۳۵۵  است.مجید یاسر در تهران متولد شد.مجید یاسر بازیگر سینما و تلویزیون است.مجید یاسر مجری ایرانی است.مجید یاسر فارغ التحصیل هنرهای نمایشی در مقطع لیسانس است، بجز بازیگری تهیه گنندگی در سینما را نیز در چند فیلم شاخص برعهده داشته است شایعه شده وی داماد مریم امیر جلالی است که کذب می باشد

 

سفر مجید یاسر و دخترش به کالیفرنیا

مجید یاسر بازیگری که با بازی متفاوت در فیلم سینمایی روز سوم در میان مخاطبان سینما شناخته شد نقش های متفاوتی را در تلویزیون ایفا کرده است که از میان آنها میتوان به سه در چهار ، راه بی پایان ، صاحبدلان و پادری اشاره کرد.

این هنرمند کشورمان به همراه دخترش سفری به کالیفرنیا داشته است و تصاویری از این سفر را در اینستاگرامش منتشر کرده است.

 

مجید-یاسر-و-دخترش-آریسا-500x500

مجید یاسر و دخترش در خارج از کشور

مجید یاسر عکس هایی از سفر به کالیفرنیا به همراه دخترش آریسا منتشر کرد.

مجید-یاسر-و-دخترش-آریسا-4-500x500

مجید یاسر 

مجید یاسر اولین بار با فیلم سینمایی روز سوم و نقشی متفاوت به دنیای سینما راه یافت و توانست در فیلم های مختلفی نقش هایی متعدد را برعهده بگیرد.

 

مجید یاسر در فیلم هایی چون روز سوم ، توفیق اجباری ، دلداده ، قبرستان غیرانتفاعی ، تلفن همراه رئیس جمهور ، به وقت خماری و دم سرخ ها جلوی دوربین رفته است. سریال هایی چون پادری ، سه در چهار ، صاحبدلان ، راه بی پایان ، نردبام آسمان ، چهارچرخ و دختری به نام آهو از جمله سریال های تلویزیونی مجید یاسر است.

737966559-parsnaz-com

مهشید حبیبی همسر مجید یاسر و از بازیگران کشورمان است که در کارش را با تئاتر آغاز کرد. مجید یاسر و همسرش دختری به نام آریسا دارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4byrd3