پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/25 16:30
کد خبر: 1116

گوهر خیراندیش کشف حجاب کرد + عکس

عکس جنجالی و بی حجاب گوهر خیراندیش را در این صفحه ببینید .

به گزارش ستاره پارسی؛ گوهر خیراندیش زاده ۱ شهریور ۱۳۳۳ است.گوهر خیراندیش زاده شیراز است.گوهر خیراندیش بازیگر و مدرس بازیگری در سینما، تئاتر، تلویزیون و گوینده رادیو است.گوهر خیراندیش دارای مدرک کارشناسی بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا است.گوهر خیراندیش در سال ۱۳۳۳ در شیراز متولد شد. از سال ۱۳۴۹ و در دوران دبیرستان فعالیت وی با گروه تئاتر در شیراز آغاز شد و در همین سال بود که با جمشید اسماعیل‌خانی آشنا شد که این آشنایی منجر به ازدواج این‌دو گشت که حاصل این ازدواج یک پسر و دو دختر به نام‌های امید، آزاده و آناهیتا است.

گوهر خیراندیش از بازیگران به نام سینمای ایران است . گوهر خیراندیش در چند ماه گذشته حواشی زیادی به همراه داشته است . عکس های گوهر خیراندیش در مراسم عروسی دخترش در امریکا و عکسی عجیب از گوهر خیراندیش در بغل مهران مدیری نیز حسابی جنجال ساز شده بود . 

اما حالا عکسی بی حجاب از گوهر خیراندیش در فضای مجازی منتشر شده است که حسابی خبر ساز شده است . 

عکس جنجالی را در ادامه می بینید :

گوهر خیر اندیش

تصاویر جنجالی گوهر خیراندیش و عروسی دخترش با حضور ابی در حالی منتشر شد که این عروسی در کشور آمریکا، محل سکونت دخترش برگزار شد.

گوهر خیر اندیش

آناهیتا اسماعیل خانی یکی از دختران گوهر خیراندیش که در امریکا زندگی می کند به تازگی ازدواج کرده است و تصاویر جنجالی گوهر خیراندیش و عروسی دخترش با حضور ابی در فضای مجازی منتشر شد.

گوهر خیر اندیش

گوهر خیراندیش بازیگر پیشکسوت و توانمند سینمای ایران که همسر مرحوم جمشید اسماعیل خانی می‌باشد. او ۳فرزند دارد. چند روز پیش او برای شرکت در مراسم ازدواج دخترش آناهیتا به آمریکا رفته بود. در ادامه تصاویر عروسی دختر گوهر خیراندیش را مشاهده می‌کنید.

گوهر خیر اندیش

آناهیتا دختر گوهر خیراندیش که در آمریکا زندگی میکند در ماه فوریه ۲۰۲۰ و ۱۲ بهمن ۹۸ طی مراسمی در آمریکا ازدواج کرد.

گوهر خیر اندیش

گوهر خیر اندیش بازیگر و مدرس سینما و تئاتر است. همچنین وی در رادیو نیز گویندگی کرده است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4p5xa2