پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/27 17:00
کد خبر: 1144

ماجرای جنجالی عمل های زیبایی سحرقریشی فاش شد + عکس

در این بخش با ماجرای جنجالی عمل های زیبایی سحرقریشی همراه ما باشید.

به گزارش ستاره پارسی؛ سحر قریشی زادهٔ ۶ دی ماه ۱۳۶۶ است. سحر قریشی در تهران متولد شده است.سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون، و مدل ایرانی است. سحر قریشی کار بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم سینمایی لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی شروع کرد و بعد از ایفای نقش یلدا در مجموعه تلویزیونی دلنوازان به شهرت رسید.

 

سحرقریشی از بازیگران کم کار اما پرحاشیه سینمای ایران است . سحرقریشی فیلم های زیادی بازی کرده و از بازیگران معروف سینمای ایران محسوب می شود . ماجرای عمل های زیبایی سحرقریشی را در ادامه می خوانید : 

ولی این‌بار پرسیدم و همین نقطه شروع مصاحبه‌ای بود که موضوعش رواج «جراحی زیبایی» مخصوصا در میان چهره‌های سینما و تلویزیون است.

 

سحر در جواب گفت: «من بینی‌ام را که عمل نکردم، گونه هم تزریق نکردم، اما راستش را بگویم سال گذشته به لب‌هایم ژل تزریق کردم و آنقدر حالم بد شد که ۱۰ روز بعد آن را تخلیه کردم.» سحر معتقد است که فرد درجهت رفع نقص‌ها اگر جراحی زیبایی انجام دهد، خوب است اما نه درجهت تغییر شکل و قیافه.

سحر قریشی

او راست می‌گوید: این روزها همه یک شکل و قیافه شده‌اند و این اصلا زیبایی ندارد. سحر از مشکلاتی که بعد از تزریق ژل لب برایش به وجود آمد گفت و کلی حرف‌های جالب و شنیدنی در این مورد داشت که خواندن آن برای شما هم خالی از لطف نیست.

 

تنیس برای تفریح بازی می‌کنم ولی مثل آن روزها دیگر بدنسازی حرفه‌ای کار نمی‌کنم؛ روزی ۶ ساعت باشگاه می‌رفتم ولی مشغله کاری دیگر این اجازه را به من نمی‌دهد. این روزها آماده باش هستم برای کار آقای سماواتی و کمتر وقت دارم که باشگاه بروم

سحر قریشی

خداوند زیباست و زیبایی‌ها را دوست دارد

برای بازیگری که با تغییرات چهره وارد کار و تصویر شود شاید جراحی زیبایی مشکل نداشته باشد، یعنی اگر من اول ژل تزریق می‌کردم و بعد برای نقشی انتخاب می‌شدم ایراد نداشت.

 

در مصاحبه از من پرسیدند، معروفیت بهتر است یا محبوبیت؟ و من گفتم محبوبیت، شهرت می‌آورد و مهم‌تر است. من بازهم می‌گویم من اگر بازیگر شدم حق ندارم دیگر آنقدر به سر و صورتم دست بزنم که ذهنیت مردم را به هم بریزم؛ آنها مرا با شکلی پذیرفتند که وارد این محیط شدم.

 

هنوز سن من کم است و افتادگی پلک، چروک صورت و… ندارم. پس نباید دیگر این اشتباه را انجام دهم. من در مدتی انگار بیمار شده بودم و در آن روزها اعتمادبه‌نفس نداشتم و باید حال بدم را با سفر و استراحت خوب می‌کردم نه با دستکاری صورتم.

 

بدون بی‌حسی ژل زدم و کلی درد کشیدم و دوباره بدون بی‌حسی آن را تخلیه کردم. چون داروهای بی‌حسی روی صورتم اثر نداشت. اگر کسی نیاز به جراحی داشته و پول هم داشته باشد و این کار را انجام ندهد واقعا آدم نادانی است. می‌گویند خداوند زیباست و زیبایی‌ها را دوست دارد؛ پس باید هرکسی به زیباتر شدن فکر کند.

 

این روزها جوان‌ها مدام دلشان می‌خواهد تغییر کنند. به ۲ علت؛ خود کم‌بینی و نداشتن اعتمادبه‌نفس.

 

اگرهر فردی حس کند که خودش را دوست دارد حتی اگر نقصی دارد، این کافی است ولی اگر نقصی وجود دارد که اعتمادبه‌نفس را کم می‌کند باید آن را رفع کرد

سحر قریشی

خودم را همین‌جوری که هستم دوست دارم

اگرهر فردی حس کند که خودش را دوست دارد حتی اگر نقصی دارد، این کافی است ولی اگر نقصی وجود دارد که اعتمادبه‌نفس را کم می‌کند باید آن را رفع کرد. مادرهایی که این مصاحبه را می‌خوانند این نکته را بدانند که باید از کودکی به دختر و پسرتان اعتمادبه‌نفس بدهید و آنها را تایید کنید. مادر و مادربزرگم همیشه می‌گفتند «قربون دختر خوشگلم برم… !»

 

و این ملکه ذهن من شد که صورت زیبایی دارم… و آنقدر این جمله را شنیدم که دیگر باور کردم زیبا هستم و بیشتر باید به درون و سیرت زیبا فکر کنم.

 

وقتی سیرت زیبا باشد آن مهربانی و صداقت و پاکی در چشم‌ها تبلور پیدا می‌کند و منعکس می‌شود. بعضی‌ها زیبایی ظاهری ندارند اما ۲ جلسه که با آنها برخورد می‌کنیم، می‌بینیم چقدر این آدم زیباتر از قبل دیده می‌شود. پس داشتن زیبایی ظاهر، هیچ نیست…

 

بعضی‌ها هم زیبا بوده اما در اصطلاح عوام، نچسب هستند. آنها آدم‌هایی هستند که درونشان زیبا نیست و موج منفی دارند.

 

هیچ لذتی بالاتر از غذا خوردن نیست!

اهل رژیم غذایی هستم و از طرف پدر و مادر، ژن چاقی دارم. قدم ۱۷۰ سانتی‌متر و وزنم ۵۸ کیلوگرم است اما به شدت مراقب وزنم هستم. یک دوره‌ بود که خیلی ورزش می‌کردم اما الان وقت نمی‌کنم و فقط رژیم می‌گیرم و گریه می‌کنم.

 

بعد از اینکه یک عالمه غذا می‌خورم کلی گریه می‌کنم… انگار در دنیا هیچ لذتی بالاتر از غذا خوردن نیست. به شدت غذا دوست دارم؛ کاملا سیر که شدم افسرده می‌شوم و گریه می‌کنم؛ طوری که مجبور شدم مشاوره بگیرم. به دکتر گفتم نمی‌توانم جلوی اشتهایم را بگیرم… سر فیلمبرداری که هستیم اصلا غذا نمی‌خورم.

 

دوره‌ای بود که تا غذا می‌دیدم، گریه می‌کردم که چرا این غذا را جلوی من گذاشتید؟ مرغ پخته را می‌دیدم می‌گفتم طفلکی را چرا پختید… ؟

دکتر آنقدر با من حرف زد و روش‌هایی به کار برد که بهتر شدم. رژیم سخت گرفتم و مشاوره‌هایی که رفتم باعث شد این حالت کمتر شود. برای درمان این حالت‌ها ظرف غذا را بزرگ‌تر کردم و مقدار غذا را کمتر و این را پذیرفتم که من اشرف مخلوقات هستم؛ باید همه‌چیز بخورم و دلم برای مرغ و گوسفند نسوزد.

سحر قریشی

من هیچ وقت صورتم را جراحی نخواهم کرد

دوستم بینی‌اش را ۳بار عمل کرد و در آخر هم درست نشد. پره بینی دوستم ایراد داشت، سه بار عمل کرد و تنها نقصی که دکتر نتوانست رفع کند، همان پره بینی بود.

 

خب این زیباتر شدن نیست. حتی یکی از دوستانم ژل تزریق کرد و بدنش حساسیت شدیدی به این تزریق نشان داد و لبش کج شد و دکتر گفت دیگر نمی‌توانم درستش کنم.

 

حتی بعد از تخلیه لبش مثل قبل نشد. با توجه به این اتفاق‌ها آدم کمی ترسو می‌شود، البته من ریسک‌پذیر هستم اما روی صورتم دیگر کاری انجام نمی‌دهم.

سحر قریشی

رابطه با مهدی طارمی

در آبان ماه سال 96 خبر ازدواج مهدی طارمی و سحر قریشی منتشر شد اما مدتی بعد با واکنش تند برادر قریشی این خبر تکذیب شد.

با انتشار یک فیلم لو رفته از طارمی و قریشی در کشور قطر این شایعه تبدیل به حتم و مشخص شد این دو در یک رابطه عاشقانه هستند.

 

مشخصات ظاهر و رژیم

اهل رژیم غذایی هستم و از طرف پدر و مادر، ژن چاقی دارم قدم 170 سانتی‌متر و وزنم 58 کیلوگرم است اما به شدت مراقب وزنم هست.

یک دوره‌ بود که خیلی ورزش می‌ کردم اما الان وقت نمی‌ کنم و فقط رژیم می‌ گیرم و گریه می‌کنم.

 

پسر خانواده شدم

امروز من به نوعی پسر خانواده هستم، سپهر برادرم گاهی اوقات من را به شوخی داداش سیا صدا می‌ کند به نوعی مثل برادرش شده‌ ام.

دلیل اصلی‌ اش شاید چون صبح می‌ روم سر کار و شب بر می گردم یا اینکه خیلی سرم در حساب و کتاب است.

سحر قریشی

برادرم سپهر

سپهر به این عرصه علاقه ندارد من خیلی دوست دارم که سپهر هم وارد این عرصه شود بارها با او در این‌ باره صحبت کرده‌ ام ولی خودش علاقه‌ ای به این کار ندارد.

سپهر مدتی در سوریه بعنوان مدافع حرم بود !

 

برند اختصاصی لباس

برند لباسی به اسم کمد را ثبت کردم تمام طرح‌ ها و لباس‌ ها آماده ارائه هستند ولی فعلا دست نگه داشته‌ ا درکل طراحی‌ ها به سبک و مدل خودم هستند.

 

بچه درس خوانی نبودم

کتاب می‌ خوانم ولی اصلا رمان نمی‌ خوانم از همان اول هم به خواندن رمان هیچ علاقه‌ ای نداشتم البته قبل از بازیگر شدن اصلا کتاب نمی‌ خواندم چون بچه درس‌ خوانی هم نبودم.

 

کتاب های مورد علاقه

هیچ علاقه‌ ای به کتاب نداشتم بعد از بازیگری برای پیشرفت کار خودم به سمت مطالعه رفتم اینکه به اطلاعاتم اضافه کنم و بتوانم از یکنواختی بازی خارج شوم.

عاشق کتاب‌ های روانشناسی هستم،  سه سال دوره خودشناسی و اسطوره‌ شناسی گذراندم.

 

عمل زیبایی انجام ندادم

من هیچ جراحی روی صورتم انجام ندادم تنها یک بار تزریق لب انجام دادم که خیلی زود هم از انجام این کار پشیمان شدم و ژل را از لبم خارج کردم.

برای گواه این موضوع حتی عکس های مربوط به دوران کودکی ام را هم منتشر کردم اما خب، برخی ها همچنان اصرار دارندکه بگویند من عمل زیبایی انجام دادم.

سحر قریشی

دلبستگی و آرایشگاه

من عاشق محیط آرایشگاه هستم و آرامش زیادی را از این محیط می گیرم.

گاهی که بی دلیل دلشوره دارم به آرایشگاه می روم و با یک مانیکور یا براشینگ ساده یا تغییر رنگ مو حالم را عوض می کنم.

 

شیفته آراستگی

از اینکه برای زیبایی و آراستگی ام زمان صرف کنم بسیار لذت می برم و زمانی که درگیر آن می شوم، روحیه ام تغییر می کند و انرژی از دست رفته ام را پیدا می کنم.

 

 

علاقه به فوتبال و استقلال

مگر می شود من فوتبال را دوست نداشته باشم ؟! معلومه که دوست دارم، فکر می کنم دیگر تقریبا همه می دانند من یک طرفدار پر و پا قرص استقلال هستم.

 

ممنوع الکاری در تلویزیون

به طور مشخص اعلام نشده چرا سحر قریشی اجازه همکاری با تلویزیون را ندارد اما تحلیلی هست که این اتفاق را با ماجرای زندگی شخصی و جدایی از همسر قبلی اش ربط می دهد.

 

سحر قریشی بازیگر زن خوب سینما و تلویزیون ایران که در سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر با فیلم «شیفت شب» نیکی کریمی در بخش سودای سیمرغ حضور دارد، در گفتگویی اختصاصی با تی وی پلاس حرف های تند و تیزی به زبان آورد. اگه آنجلینا جولی بود همه به به و چه چه می کردند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3woer4