پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/29 13:30
کد خبر: 1174

زندگی خصوصی عماد طالب زاده و همسرش

در این بخش بیوگرافی عماد طالب زاده همراه با جزئیات و حاشیه ها و عکس ها و تصاویر اینستاگرام را مشاهده خواهید کرد.

به گزارش ستاره پارسی؛ عماد طالب زاده متولد 28 آذر 1360 است.عماد طالب زاده متولد  تهران است.عماد طالب زاده خواننده است.عماد طالب زاده فارغ التحصیل موسیقی از دانشگاه آزاده اسلامی است، عماد طالب زاده دارای دو برادر بزرگتر از خود بنام های حمید و علیرضا و یک خواهر به اسم مهناز است قبل از عماد طالب زاده،حمید وارد عرصه موسیقی شد.

 

فارغ التحصیل لیسانس موسیقی از دانشگاه آزاده اسلامی است دو برادر بزرگتر از خود بنام های حمید و علیرضا و یک خواهر به اسم مهناز دارد قبل از او حمید وارد عرصه موسیقی شد.

مهدی طالب زاده

آغاز کار هنری

عماد در ۱۵ سالگی بصورت غیر حرفه ای خوانندگی میکرد ولی میتوان گفت که از سن ۲۰ سالگی خوانندگی را بصورت حرفه ای ادامه داده ، وی کلیپ سازی را نیز در کنار خوانندگی انجام می دهد. وی میگوید: از اواخر سال ۱۳۷۹ به جزیره کیش رفتم و در رستوران گلریز و چند رستوران دیگر مثل دیدنی‌ ها و شاندیز به عنوان خواننده مشغول به کار شدم آن زمان تعداد خواننده‌های مجاز هم خیلی کم بود و اول شروع به کار خواننده‌ های به اصطلاح زیرزمینی بود.

 

حاشیه ها

عدم همکاری با شبکه های ماهواره ای عماد طالب زاده

عماد طالب زاده اکنون از خوانندگان مجاز ایران است و دیگر با شبکه های ماهواره ای با کلیپ سازی و … همکاری نمیکند.

مهدی طالب زاده

اولین کار حرفه ای عماد طالب زاده

اولین کارم با سیروان خسروی بود. سال ۸۴ بود که در واقع سعی کردم رسما وارد بازار شوم اما مشکلات خانوادگی مانع از این مسئله شد و مرا درگیر خود کرد. ۳ سال از عمرم صرف حل و فصل این مشکلات شد. خلاصه سال ۸۷ اولین آهنگ من منتشر شد.

مهدی طالب زاده

ازدواج عماد طالب زاده

عماد طالب زاده با آتوسا یوسفی ازدواج کرده ومتاهل است و برعکس سایر هنرمندان همواره عکس های دونفره با همسرش را منتشر میکند ، این زوج صاحب فرزند پسری بنام ساتیار هستند.

 

موزیک ویدیو عماد طالب زاده

من سینما را به اندازه موسیقی دوست دارم کلاً تصویر را خیلی دوست دارم و به همین دلیل موزیک‌ ویدئو برایم مهم است.

مهدی طالب زاده

تجربه بازیگری عماد طالب زاده

در یک فیلم سینمایی به نام «سکه» برای شبکه نمایش خانگی بازی کرده است، رضا رویگری، شهرام قائدی، پوراندخت مهیمن، سارا منجزی، هلیا امامی و … هم دیگر بازیگران این فیلم هستند. وی میگوید: فکر می‌کنم در فیلم سکه در سال ۹۲ بد بازی نکرده باشم یکی از دوستانم من را به آن مجموعه معرفی کرد البته این فیلم زیاد دیده نشد. خیلی‌ ها گفتند ای کاش اولین فیلمت سینمایی نبود یا فیلم مهم‌ تری بود. اما به هر حال برای من تجربه خوبی بود. کامنت منفی خاصی نداشتم.

 

سلایق و علایق عماد طالب زاده

او عاشق شنا و اسکی است و خیلی علاقه ای به فوتبال ندارد. فوتبالی نیست ولی اگر قرار باشد طرفدار تیمی باشد اون پرسپولیس است،عاشق کباب دیگی است.

 

علاقه به فردین داشتن عماد طالب زاده

بچه که بودم عاشق فردین بودم. ربطی هم به خوانندگی‌ ام ندارد. بزرگ ترین آرزوی زندگیم در بخش اجتماعی این بود که وقتی بزرگ شدم یک روز یک مرد خوشتیپ و خوش قیافه‌ای بشوم مثل فردین، خدا رحمتش کند.

یک بار مادرم من را به شیرینی فروشی‌ اش در خیابان ونک برد بهش گفت عماد از طرفدارهای پروپاقرص شماست فردین دستی به سرم کشید و بهم گفت : دوست داری چی کاره بشی؟گفتم: دوست دارم فردین بشم این خاطره همیشه یادم هست. من عاشق فردین و شخصیتش بودم.

 

همکاری با حمید داشتن عماد طالب زاده

حمید خیلی جاها در خواندن به من کمک کرده. او خواننده فوق العاده خوب و مسلطی است و گاهی توجهش به تکنیک باعث می شود حتی از احساس غافل شود. در هر صورت در خواندن از حمید کمک گرفته ام اما در ایده نه. ما سبک و ایده هایمان در موسیقی کاملا با هم تفاوت دارد. به هم مشاوره برادرانه داده ایم اما فکرهایمان به م ربطی ندارد. حمید طالب زاده از ایران مهاجرت کرده و در ایران نمیخواند.

 

خوانندگان مورد علاقه عماد طالب زاده

من فیلم گنج قارون رو شاید بیشتر از پانصد بار دیدم. به همین علت صدای احسان خواجه امیری را هم خیلی دوست دارم چون جنس صدای استاد ایرج را دارد. قبل از اینکه به صورت حرفه‌ای وارد عرصه خوانندگی بشوم صدای حامی را خیلی دوست داشتم هنوز هم صدایش را خیلی دوست دارم و گوش می‌ کنم.

 

بیماری عماد طالب زاده

طالب‌زاده دچار یک ناراحتی گوارشی و یک زائده در معده شده است که کل سیستم گوارشی وی از جمله مری، معده و روده را مختل کرده و این زائده هم در اثر استرس زیاد به وجود آمده است که از حدود پنج، شش ماه پیش آغاز شده و دیشب پزشکان تشخیص داده‌اند که به طور حتم باید مورد عمل جراحی قرار گیرد.

 

خیلی احساسی بودن عماد طالب زاده

من خیلی احساسی‌ م چند وقت پیش داشتم در اتوبان رانندگی می‌ کردم. به خودم آمدم دیدم دارم گریه می‌ کنم. یک آهنگی داشتم گوش می‌کردم از آلبوم خوشبختی حمید عسکری که ترانه‌ اش می گوید : همین که یک نفر از دور لباسش رنگ تو باشه ، آن آهنگ را واقعاً دوست دارم.

 

فعالیت های هنری عماد طالب زاده

آهنگ ها

ای کاش

تنهایی

عاشقت شدم

هراسون

حس عاشقی

بیزارم

هواتو کردم

اعتراف

یه دروغ

بی خوابی

شهید زنده

نامحدود

به موقع رسیدی

مرد

به جون دوتامون

رد دادی

قدم میزنم

انتظار

دیگه برو

شب کوک

کجایی

عشق دلم

مگه داریم

با همون بمون

بی نظیر

خاص

بنفش

اگه یه عاشق

آروم آروم (حمید طالب زاده و عماد طالب زاده)

امشب (فرهمند و عماد طالب زاده)

یه عالمه

یادت میاد

تسلیم شو

غریبه کی بود

ناجی

کنارت باشم (عماد طالب زاده و سالار قاضیان‬‎)

حواست هست

هه دنیامی

دوست داشتم (عماد طالب زاده و رامین)

دوست دارم

بیا عشقم

علاقه

آخرین شب (عماد طالب زاده و سالار قاضیان)

اگه نبینمت

عزیزم

میخوامت (عماد طالب زاده و باراد)

بوی عیدی

خواب بلند

زندگی رو با تو میخوام

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/27dle2