دوشنبه 27 فروردین 1403 - 15 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/30 18:00
کد خبر: 1203

رقص منشوری مهران مدیری در هتل + فیلم لورفته

فیلم رقص مهران مدیری در کنسرت هتل اسپیناس پالاس تهران بسیار جذاب و دیدنی است که نخستین کنسرت مدیری در هتل اسپیناس روز 28 مرداد 98 بوده است.

به گزارش ستاره پارسی؛ مهران مدیری زادهٔ ۱۸ فروردین ۱۳۴۶ است.مهران مدیری در تهران متولد شد.مهران مدیری کارگردان، هنرپیشه، خواننده، طراح تیتراژ، مجری، طراح صحنه و لباس، مجری طرح، صداپیشه و تهیه‌کننده ایرانی است. از جمله مجموعه‌های تلویزیونی که مهران مدیری در آن‌ها کارگردان و بازیگر بوده می‌توان سریال‌های: ساعت خوش، پاورچین، جنگ ۷۷، پلاک ۱۴، نقطه‌چین، شب‌های برره، باغ مظفر،نود شب، مرد هزارچهره، مرد دوهزارچهره، قهوه تلخ، ببخشید شما، ویلای من، شوخی کردم، در حاشیه، در حاشیه ۲، دورهمی و هیولا را نام برد.مجلهٔ نیوزویک در مقاله‌ای مهران مدیری را بیستمین مرد قدرتمند سال ۲۰۰۹ میلادی در ایران نامید.

مهران مدیری از هنرمندان با سابقه عرصه سینما و تلوزیون ایران است . مهران مدیری سریال های زیادی کارگردانی کرده است .مهران مدیری این شب ها با احرای برنامه دورهمی در شبکه نسیم مهمان خانه های مردم است . ویدیویی جالب از کنسرت مهران مدیری را در ادامه می بینید : 

 مهران مدیری  کارگردان  و بازیگر معروف سینما و تلویزیون در هجدهمین روز از فروردین ماه سال 1346 در تهران متولد شد. او علاوه بر بازیگری و کارگردانی در زمینه های دیگری مثل خوانندگی، مجری گری، طراحی صحنه و لباس، مجری طرح،  صداپیشگی  و تهیه کنندگی نیز فعالیت دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/48qql4