سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/30 17:53
کد خبر: 1202

کوهنوردی امین حیایی و دارا پسرش

امین حیایی و دارا پسرش در طبیعت و کوهستان مشغول تفریح هستند

به گزارش  ستاره پارسی؛ امین حیایی زادهٔ ۱۹ خرداد ۱۳۴۹ است.امین حیایی  در تهران متولد شده است.امین حیایی هنرپیشه ایرانی و برنده جایزه سیمرغ بلورین است.امین حیایی در محله قیطریه به دنیا آمد پدرش تقی حیایی کارمند شغل آزاد بود.امین حیایی در دوران تحصیل به فعالیت در تئاتر پرداخت و پس از گرفتن دیپلم، ضمن خدمت سربازی در مرکز هنرهای نمایشی عقیدتی - سیاسی نیروی هوایی فعالیتش را آغاز کرد.

 

امین حیایی بازیگر توانمند و همیشه جوان سینمای ایران است که با بازی در نقش های مختلف از محبوبیت بالایی برخوردار است. دارا حیایی پسر امین حیایی است که به تازگی او نیز در وارد عرصه سینما و تلویزیون شده است. امین حیایی در اینستاگرامش عکسی از خودش و دارا که مشغول کوهنوردی بودند منتشر کرد. در ستاره پارسی عکس امین حیایی و دارا پسرش را ببینید

 

عکسی که امین حیایی از کوهنوردی با پسرش دارا حیایی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.

امین حیایی

امین حیایی با انتشار عکسی سال نو را اینچنین تبریک گفت:

ضمن عرض تبریک به مناسبت عید باستانی نوروز و آغاز بهار طبیعت، امیدوارم سایه ویروس و بیماری از آسمان سرزمینمان و تمام دنیا رخت بربندد و این میسر نخواهد بود جز این که امسال همه در خانه های خود بمانیم؛ بلکه در خانه ماندن ما سبب شود تمام کادر درمانی کشور نوروز ۱۴۰۰ در خانه هایشان کنار خانواده باشند. برای تک تک شما عزیزان از خدا سلامت، شادمانی ،برکت، برای تیم درمانی کشور عشق و توان مضاعف و برای تمام دنیا آرامش و صلح پایدار خواستارم. نوروز مبارک امین حیایی ۹۹/۰۱/۰۱

امین حیایی

او هچنی در پستی دیگر با انتشار عکسی از بهروز وثوقی درباره او نوشت:

بی شک و بدون اغراق با سینه ای آکنده از بغض، که از تک تک جملات پر از دلتنگی ات آمد، نمی شود انکار کرد که ذره ذره خاک وطن ردی از هنرت دارد و تا همیشه حرف مردی و مردانگی که باشد اسم بهروز وثوقی نه فقط برای نسل من و قبل از من که برای همه نسل ها تداعی می شود… مگر می شود طول جاده چالوس را رفت و یاد همسفر نیفتاد؟ مگر می شود تمام خاطراتی که برایمان ساختی و در آن درخشیدی را از یاد برد؟

 

و امروز می توان حتی قسم خورد که ستاره را تو معنا کردی در روزگاری که ستاره سازی بی هیچ امکاناتی اگر نگویم محال که دشوار بود… به امید روزی که دوباره در خاکی که هم تو به آن تعلق داری و هم آن به تو، بیش از پیش بدرخشی… به امید تازه شدن دیدارها! دلت نگیرد که دل این خاک و مردمش همواره باتوست!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/27ddd2