چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/05 17:30
کد خبر: 1328

کپی آهنگ زانیار خسروی توسط رضا بهرام و گلایه زانیار از او

در این ویدئو ماجرای کپی آهنگ زانیار خسروی و گروه ایهام را توسط رضا بهرام می بینید.

به گزارش ستاره پارسی؛ زانیار خسروی خواننده و آهنگساز معروف کشورمان است که در سطح بین المللی معروف است. او که برادر سیروان خسروی است با یکدیگر نیز آهنگ هایی را اجرا کرده اند. این خواننده حرفه ای ویدئویی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و در آن از رضا بهرام به خاطر کپی آهنگش گلایه کرد. در  ستاره پارسی ماجرای کپی آهنگ زانیار خسروی را ببینید.

 

کپی آهنگ زانیار خسروی توسط رضا بهرام

زانیار خسروی با انتشار ویدئویی ناراحتی خود را بابت کپی آهنگش توسط رضا بهرام نشان داد

 

ویدئو گلایه از کپی آهنگ زانیار خسروی

بد نیست بدانید ماجرای کپی آهنگ زانیار خسروی چه بود

ماجرای کپی آهنگ زانیار خسروی و گروه ایهام توسط رضا بهرام و گلایه زانیار . اتهام سرقت ادبی به رضا بهرام به همراه ویدیو صحبت های زانیار در این مطلب. گروه موسیقی ایهام (زانیار خسروی و مازیار لشنی) با انتشار پستی از کپی شدن ملودی ۲ قطعه از آهنگ هایشان توسط رضا بهرام انتقاد کردند.

انتشار ماکت آهنگ جدید رضا بهرام در پیج اینستاگرام این خواننده جوان با کلایه زانیار خسروی سرپرست گروه ایهام همراه شد. زانیار همانطور که در ویدیو توضیح داده از طریق تهیه کننده رضا بهرام این گلایه را مطرح کرده و گفته آهنگ جدید رضا بهرام کپی یکی از آهنگ های گروه ایهام است. زانیار وقتی با جواب منفی تهیه کننده رضا بهرام روبه رو می شود، تصمیم به میکس این آهنگ و آهنگ کپی شده می گیرد.

 

 

زانیار خسروی با انتشار عکسی از برایان آدامز نوشت:

یه حس خفن، یه خاطره خفن با برایان آدامز خفن گفت دوست داشتم ایران کنسرت میذاشتم… سیروان گفت امیدوارم یه روزى بشه… Me & Bryan

زانیار خسروی

زانیار خسروی و برایان آدامز

زانیار خسروی زادهٔ ۲ اردیبهشت ۱۳۶۴ در تهران، خواننده، آهنگساز، ترانه‌سرا، تنظیم‌کننده است که در ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ اولین آلبوم رسمی خود را به نام ۲۸ منتشر نمود. اولین ترک در سال ۸۱ منتشر شد. زانیار، برادر کوچک‌تر سیروان خسروی، دیگر خوانندهٔ پاپ است.

او بالاخره پس از مدت‌ها انتظار مجوز رسمی فعالیت خود را دریافت کرد.

زانیار خسروی

زانیار خسروی

او همچنین تجربه بازی در سریال «عشق تعطیل نیست» به کارگردانی بیژن بیرنگ را نیز دارد.

 

زانیار خسروی

عکس زانیار خسروی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/39kbo2