پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/06 13:30
کد خبر: 1336

ماجرای ممنوع التصویر شدن حامد همایون چه بود؟+جزئیات

جنجال های کنسرت حامد همایون در لس آنجلس همچنان ادامه دار شده و دیدار از مزار هایده و حضور بهروز وثوقی در کنسرت این خواننده به ممنوع التصویری اش منجر شد. واکنش حامد همایون به این ماجرا را بخوانید.

به گزارش ستاره پارسی ؛ سید حامد محمودزاده، با نام هنری حامد همایون، خواننده و آهنگساز ایرانی است.حامد همایون آهنگ برنامه صبحگاهی شبکه اول به نام فرمول ۱ را اجرا کرده‌است.حامد همایون در آغاز توسط پروژه استعدادهای موسیقی ایران مؤسسه فرهنگی هنری ترانهٔ شرقی معرفی شد.نخستین حضور حامد همایون در تلویزیون در ویژه برنامهٔ شب یلدای سال ۱۳۹۵ بود که  حامد همایون به‌طور زنده از برج میلاد برای ویژه برنامهٔ شبکه پنج برنامه اجرا کرد.

سردبیر برنامه دلصدا با انتشار یک استوری خبر از ممنوع التصویر شدن حامد همایون که یکی از خواننده های معروف ایرانی است داد. گویا کنسرت جنجالی حامد همایون در آمریکا با حضور بهروز وثوقی و دیدار از مزار هایده، خواننده پیش از انقلاب علت این ماجرا بوده است. در ادامه واکنش حامد همایون به این خبر را بخوانید.

 

ممنوع التصویر شدن حامد همایون پس از کنسرت آمریکا

حامد همایون که چندی قبل تور کنسرت‌هایش را در آمریکا برگزار کرد و حضور بهروز وثوقی در اجرای لس‌آنجلس او حسابی مورد توجه قرار گرفت، حالا احتمالا با چالشی جدی روبه‌رو شده است. برگه‌ای که روی تابلوی اعلاناتی در جام جم نصب شده و تصویر آن را بهمن بابازاده (سردبیر برنامه دلصدا) توییت کرده، نشان از این دارد که این خواننده با ممنوعیت تصویر و صدایش در صداوسیما مواجه شده است.

محسن رجب‌پور، مدیر برنامه‌های حامد همایون هم در استوری اینستاگرام خود به این خبر واکنش نشان داد و دو دلیل را برای این اتفاق ذکر کرد. علاوه بر حضور بهروز وثوقی در کنسرت حامد همایون، دیدار از مزار هایده، خواننده پیش از انقلاب که ۳۰ سال پیش درگذشت، به زعم محسن رجب‌پور، دیگر دلیل این ممنوع‌التصویری است.

حامد همایون

محسن رجب‌پور

حامد همایون

ممنوع التصویری حامد همایون

واکنش حامد همایون به خبر ممنوع التصویرشدنش

حامد همایون که گویا به خاطر تمجید از بهروز وثوقی و رفتن به سر مزار یک خواننده زن پیش از انقلاب در لس‌آنجلس در صدا و سیما ممنوع‌التصویر شده است، در پستی اینستاگرامی، این خبر را تایید کرد.

حامد همایون نوشت: «تشکر ویژه از صداوسیمای عزیز که تا به امروز، هرآنچه از دستمان برمی‌آمد را بدون هیچ گونه چشم‌داشت مالی انجام دادیم؛ ازحذف عادل فردوسی‌پور و چهره‌های محبوب این مردم تا ممنوع شدن صدا و تصویر من. روز به روز درحال پیشرفت هستید، تبریک ویژه منو بپذیرید»

 

حامد همایون

حامد همایون

واکنش وزارت ارشاد به ممنوع التصویر شدن حامد همایون

مدیر روابط عمومی دفتر موسیقی خبر ممنوعیت فعالیت حامد همایون را تکذیب کرد. این در حالی است که وزارت ارشاد نیز با اعلام اینکه اگر پخش صدا و تصویر حامد همایون در صدا و سیما با ممنوعیتی روبرو شده است این موضوع به دفتر موسیقی وزارت فرهنگ ارتباطی ندارد، یادآور شد سازمان صدا و سیما در مواردی این‌چنینی همیشه مستقل از وزارت فرهنگ و ارشاد عمل کرده است.

مدیر روابط عمومی دفتر موسیقی وزارت ارشاد در واکنش به انتشار خبر ممنوعیت فعالیت حامد همایون که از ساعاتی قبل در فضای مجازی منتشر شده است به ایرنا گفت: از نظر دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این خواننده منعی برای کار ندارد.

وی افزود:، اما اگر پخش صدا و تصویر او در صدا و سیما با ممنوعیتی روبرو شده است این موضوع به دفتر موسیقی وزارت فرهنگ ارتباطی ندارد و سازمان صدا و سیما در مواردی اینچنینی همیشه مستقل از وزارت فرهنگ و ارشاد عمل کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2lwlk4