پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/10 17:30
کد خبر: 1435

با جی جی حدید سوپر مدل معروف آشنا شوید+آلبوم تصاویر

در این بخش از ستاره پارسی با با جی جی حدید سوپر مدل معروف(نامزد زین مالک) آشنا می شوید

به گزارش ستاره پارسی؛ جلینا نورا "جیجی" حدید (انگلیسی: Jelena Noura "Gigi" Hadid؛ زادهٔ ۲۳ آوریل ۱۹۹۵) مدل اهل ایالات متحده آمریکا است.جی جی حدید از دو سالگی با برند گس وارد عرصه مدلینگ شد و در سال ۲۰۱۴ در لیست ۵۰ مدلینگ برتر از دید وب سایت مدل دات کام انتخاب شده‌است.جی جی حدید در سال ۲۰۱۱ به صورت جدی وارد عرصه مدلینگ گردید و در همان سه بار در کت واکِ فشن شو برند گِس حضور یافت.جی جی حدید تا پایان دوره دبیرستان در لس آنجلس زندگی کرد و بعد از آن برای ادامهٔ مدلینگ عازم نیویورک شد. در سال ۲۰۱۴ جی جی حدید در لیست ۵۰ مدل برتر از دید وب سایت مدل دات کام انتخاب شده‌است؛ و نهایتاً در ۲۰۱۶ توانست جایزهٔ بهترین مدل سال را از The Fashion Awardsدریافت کند.جی جی حدید با بسیاری از برندها از جمله میبیلین، تامی هیلفیگر، وورساچه، ویکتوریا سکرت همکاری داشته‌است.

 

 او در طی ۴ سال، ۳۵ بار تحت عناوین مختلف روی جلد مجله فشن ووگ Vogue بود. امروز با شما خواهیم بود تا نگاهی به بیوگرافی، رژیم غذایی و همچنین تمرین‌های ورزشی جی جی حدید داشته باشیم.

جی جی حدید

بیوگرافی جی جی حدید

جی جی حدید یک هنرمند آمریکایی است که متولد ۱۹۹۵ است. او در خانواده‌ای متولد شده که تمام خواهران و برداران خود را در این حوزه دیده است. او تاکنون جوایز و افتخارات زیادی را در صنعت مد و لباس بدست آورده است؛ اما نکته جالب توجه در مورد این هنرمند این است که یکبار در سال ۲۰۱۴ در لیست ۵۰ مدل برتر سال قرا گرفته است.بد نیست در مورد جی جی حدید این نکات جالب را نیز بدانید.

جی جی حدید

کودکی

جلینا نورا حدید در لس انجلس به دنیا آمده است.پدر او محمد حدید یکی از مشهورترین برج سازان آمریکایی با ملیتی اردنی – فلسطینی است. او را بیشتر به عنوان سازنده هتل‌های لوکس می‌شناسیم. مادر او مدل سابق یولانا حدید که اصلیت هلندی دارد است. به این ترتیب مادر او هلندی و پدرش فلسطینی است. به لطف پدرش او از تبار ظاهر العمر، یکی از حاکمان بزرگ مسلمانان فلسطین در دوره حکومت عثمانیان در فلسطین است.

جی جی حدید

او همچنین یک خواهر بزرگ‌تر و یک برادر کوچک‌تر از خود دارد. خواهر بزرگ جی جی را همگی می‌شناسیم او کسی نیست جز بلا حدید که خود او نیز یکی از مدل‌های مشهور دنیای مد و فشن است. برادر کوچک، انور نیز راهی که خواهرها رفتند را با موفقیت پیش گرفته است.

 

در سال ۲۰۱۳ بود که بلا حدید از دبیرستان مالیبو فارغ التحصیل شد. در طول دوران تحصیل به دلیل قد بلند و همچنین اندام کشیده به عنوان کاپیتان تیم والیبال مدرسه و همچنین سوارکاری انتخاب شده بود. پس از دوران مدرسه، او به نیویورک مهاجرت کرد تا به شکل حرفه‌ای تحصیلات و علاقه شخصی خود به مدلینگ را به شکل جدی‌تری ادامه دهد.

 

در اواخر پایین ۲۰۱۳ بود که او شروع به تحصیل در رشته روانشناسی جنایی شد. اما این رشته چیزی نبود که حدید را راضی کند و تصمیم گرفت تا دست از تحصیل بردارد و به سراغ علاقه قلبی خود یعنی مدلینگ برود.

 

ثروت او حدود 13 میلیون دلار تخمین زده می شود.

 

جی جی حدید زمانی که تنها دو سال سن داشت به عنوان مدل برند گس وارد عرصه مدلینگ شد. حدید بعد از مدت‌ ها در سال 2011 به همراه این برند مجددا عرصه مدلینگ معرفی شد.

جی جی حدید

اوج درخشش حدید در دو سال اخیر بوده است. وی در این سال به عنوان برترین مدل مجله ووگ انتخاب شد و با برندهایی چون ورساچه، شانل، مایکل کورس، فندی و ویکتوریا سیکرت همکاری داشته است.

جی جی حدید

روابط عاطفی

جی جی از نوامبر 2013 تا مه 2015 با کودی سیمپسون رابطه داشت، پس از آن مدتی با جو جوناس دوست بود و سرانجام از ماه نوامبر سال 2015 او با زین مالیک خواننده ی انگلیسی و عضو سابق گروه وان دایرکشن رابطه برقرار کرده است.

جی جی حدید

دوران حرفه‌ای

شروع به کار جی جی حدید در مدلینگ به سال ۱۹۹۷، زمانی که استعداد او توسط پائول مارسیانو برای نمایش لباس‌های کودکان برند گس Guess کشف شد، بر می‌گردد.

جی جی حدید

داستان شروع به کار حدید

شروع به کار جی جی حدید در مدلینگ به سال ۱۹۹۷، زمانی که استعداد او توسط پائول مارسیانو برای نمایش لباس‌های کودکان برند گس Guess کشف شد، بر می‌گردد. او قبل ترک تحصیل فعالیت در برند گس را شروع کرده بود و همین می‌تواند علت خوبی برای فراموش کردن تحصیل به نفع پیشرفت در دنیای مد توسط حدید باشد. از سال ۱۹۹۷ تا ۲۰۱۱ او فعالیت اندکی با برند گس داشت اما از سال ۲۰۱۱ فعالیت‌های مدلینگ او رنگ و بوی جدی‌تری به خود گرفت.

جی جی حدید

او در سال ۲۰۱۲ همکاری خود را با شخص پاول مارسیانو دوباره آغاز کرد و به واسطه چند ماه بعد توانست عنوان چهره کمپین گس در سال ۲۰۱۲ معرفی شود. جی جی حدید با برند گس توانسته است که سه عنوان مهم در مسابقات مد را به دست آورد. می‌توان گفت که این برند اولین تلاش حدید به شکل حرفه‌ای و بین المللی بود.

جی جی حدید

جی جی حدید چگونه موفقیت شد؟

سال ۲۰۱۴ اولین حضور جی جی حدید روی استیج نیویورکی به عنوان مدل بود. عزیمت جی جی حدید به نیویورک هم‌زمان با وارد شدن اسمش به لیست اسامی ۵۰ تایی IMG Global بود. به این ترتیب او توانست در سال ۲۰۱۴ و فشن شوی ماه فوریه، به عنوان مدل حاضر در شو Desigual پیس روی همگان ظاهر شود.

جی جی حدید

در همین ماه بود که عکس او بر روی جلد مجله CR Fashion Book چاپ شد. این موفقیت‌های پی در پی برای کسی که تنها ۷ سال است وارد دنیای مد شده است و یک سال از کار حرفه‌ای او می‌گذرد عنوان بزرگی است.

جی جی حدید

در ۱۵ جولای ۲۰۱۴، او کنار بازیگر و مدل مشهور پاتریک شوارتزنگر در مسابقه طراحی مد پاییز/ زمستان عینک تام فورد خوش درخشید. او همچنین به عنوان دستیار برگزاری مراسم Fashion Media Awards از سوی Daily Front Row در ۵ سپتامبر ۲۰۱۴ شد. علاوه بر عناوین بالا او در مسابقات طراحی مد F/W تام فورد و مسابقات عطر تام فورد Velvet Orchard و تام فورد Beauty 2014 درخشش بی‌نظیری داشت.

جی جی حدید

حضور و شکوفایی در این مدت اندک باعث شد تا عکس او در سال ۲۰۱۴ روی کتاب مد کارین رویتفلد و مجله گالور چاپ شود.

انتخاب به عنوان مدل سال

در سال ۲۰۱۵ نام او را در تقویم پیرلی، شرکت تایرسازی ایتالیایی که سالانه هفته مد مخصوص به خود را برگزار می‌کند، دیدیم. در همان سال بود که اسم جی جی حدید در همکاری با برندها و شرکت‌های بزرگ دنیا به چشم می‌خورد که از جمله آن‌ها می‌توان به همکاری او با شرکت استرالیایی سیفولی (Seafolly) اشاره کرد. در این سال بود که حدید عنوان مدل سال مراسم Daily Front Row به عنوان مدل پیشرو و الگو معرفی شد. همچنین برند Maybelline او را به عنوان سفیر شرکت و برند خود انتخاب کرد.

 

جی جی حدید و دوست پسر وقتش کودی سیمپسون در سال ۲۰۱۵ به عنوان بخشی از پروژه عکاسی مد عکاس ماریو تستینو با عنوان «سری حوله‌های جادویی» حضور داشتند. تا می ۲۰۱۵ حدید با طراحان بزرگی همانند مارک جیکوبز، شانل، مایکل کورس، ژان پل گاکت و ماکس مارا همکاری داشت. همچنین در موزیک ویدیو دوست صمیمی خود تیلور سوئیفت با نام Bad Blood نیز همکاری داشت. که در همان ماه پخش شد.

جی جی حدید

خواهر جی جی حدید، بلا حدید نیز در برخی از صحنه‌ها شانه به شانه خواهد خود روی صحنه‌های مد حضور داشت. درخشش این دو در کنار هم می‌توانست صحنه را بسیار جذاب کند. در دسامبر سال ۲۰۱۵ بود که وی اولین حضور خود به عنوان بخشی از پروژه ویکتوریا سکرت را تجربه کرد.

جی جی حدید

قرار گرفتن بر روی مجلات مشهور

در سال ۲۰۱۵ که می‌توان سال موفقیت جی جی حدید هم نام‌گذاری کنیم، او موفق شد برای اولین بار عکس خود را روی مجله ووگ با انتشار در کشورهای ایالات متحده، پاریس، ایتالیا، انگلیس، ژاپن، اسپانیا، استرالیا، برزیل، هلند، آلمان، ایتالیا، چین جشن بگیرد. علاوه بر ووگ در فاصله زمانی کوتاه این عکس حدید بود که صفحه اول بسیاری از مجلات مشهور قرار گرفت.

جی جی حدید

جی جی حدید در سال ۲۰۱۶

در سال ۲۰۱۶ جی جی حدید همکاری خود با برندهایی همانند شنل، ورساچه، Elie Saab، فندی، بالمین، تامی، فنتی ایکس پوما، ایزابل مارانت را ادامه داد. در ژانویه سال ۲۰۱۶، وی به عنوان سفیر برند معروف تامی هیلفیگر انتخاب شد و با کمپین‌های بین المللی برای پوشاک، اکسسوری ها و همچنین عطرهای این برند در سراسر جهان همکاری داشت. در آوریل ۲۰۱۶ بود که حدید در کمپین برند BMW برای معرفی سری M2 حضور یافت.

جی جی حدید

شما جی جی حدید را به عنوان مجری اصلی مراسم Music Video Awards که از سوی iHeartRadio برگزار شد، می‌شناسید. این مراسم در تورنتو بگذار شد و عده زیادی از ایرانیان فرصت داشتند که حدید را از نزدیک ملاقات کنند. همچنین او با شرکت تامی هیلفیگر به عنوان همکار در طراحی مجموعه لباس‌های موسوم به کپسول که در سال ۲۰۱۶ طی هفته مد پاییز نیویورک معرفی شد، حضور داشت.

 

در طول هفته‌های مد پاییز ۲۰۱۶، نیویورک، میلان و پاریس حدید در ۵ نقش افتتاح کننده و ۷ نقش خاتمه دهنده حضور داشت. در ماه اکتبر، مجموعه چکمه‌های طراحی شده توسط استوارت ویتزمن با نام اختصاصی جی جی بوت رونمایی شد و اعلام شد که حدید به عنوان سفیر برند ریبوک انتخاب شده است و طلایه‌دار هشتگ #perfectnever شد.

جی جی حدید

اجرای مراسم American Music Awards طی سال ۲۰۱۶ به جی جی حدید سپرده شد. جی جی حدید در یکی از برنامه‌های تلویزیونی واکنش شدیدی به ملانیا ترامپ از خود نشان داد که بعداً مجبور به عذرخواهی از او شد. در دسامبر ۲۰۱۶، او برای دومین بار در نمایش فرشتگان ویکتوریا سکرت حضور داشت و لباس معروف فرشته را به تن داشت.

در همان سال و ماه بود که او موفق شد جایزه بین المللی سال را در جوایز مد بریتانیا به دست آورد. این جایزه توسط دونتلا ورساچه تقدیم او شد.

جی جی حدید

۲۰۱۷ تاکنون

جی جی حدید سال ۲۰۱۷ را با درخشش در مد بهار و تابستان به همراه برندهای فندی و موسینو آغاز کرد. او همچنین چهره طراحی‌های اکسسوری مکس مارا در هفته‌های مد بهار و تابستان ۲۰۱۷ بود. در همین بحبوحه بود که دومین سری از همکاری تامی و حدید که حاصل ان کلکسیونی از لباس برای معرفی در فوریه ۲۰۱۷ بود، معرفی شد.

جی جی حدید

هفته بهار و تابستان برای حدید نقش‌های جدید هم به همراه داشت که یکی از آن‌ها نقش‌آفرینی به عنوان عکاس خبری معرفی دو مدل جدید زین مالک و آدووا ابوح برای برند ورساچه بود. او همچنین برای نسخه ویژه‌ای از مجله وی با عنوان مجله جی جی عکاسی کرد. عکاسی برای این نسخه ویژه با استفاده از دوربین پولاروید صورت گرفت و تصاویر جذابی ثبت شد.

جی جی حدید دوباره روی صفحه اول مجله ووک برای نسخه‌های مخصوص متحده، انگلیس، چین و عربستان انتخاب شد. او همچنین در کاور کتاب مد بهار و تابستان ۲۰۱۷، جولی نسخه آوریل ۲۰۱۷ و در نهایت دیلی نسخه بهار ۲۰۱۷ حضور داشت.

 

در ماه مه، اخبار منتشر شده از جلسات مجله ووگ نشان می‌داد که حدید برای صفحه اول نسخه‌های ووک، کازموپیپل و گلامور در هلند، همچنین جلد نسخه ژوئیه ۲۰۱۷ مجله هارپرز بازار مخصوص امریکا انتخاب شده است. مقاله های به چاپ رسیده از عملکرد  حدید در مجله‌های مد بهار و تابستان نیز همگی نشان از تولید یک سوپر مدل جدید دارد.

جی جی حدید

تکرار موفقیت در پاییز و زمستان ۲۰۱۷

دومین حضور جی جی حدید روی نسخه ووگ آمریکایی به تاریخ آگوست ۲۰۱۷ باز می‌گردد. در این برهه زمانی دوست پسرش زین مالک نیز در عکس دیده می‌شود. در طول پاییز و زمستان و هفته‌های مد برگزار شده در نیویورک، میلان و پاریس حدید به عنوان افتتاح کننده طراحی‌های جرمی اسکات، ورساچه، آلبرتا فرتی، اچ اند ام، میسونی و بالمین حضور داشت. همچنین اختتامیه موسینو، ماکس مارا و انا سوئی به او سپرده شد.

 

او همچنین در بخش دوم سال نتیجه اولین فصل همکاری خود با دو مجموعه بزرگ عینک‌های ووگ و مسیکا را معرفی کرد. در سومین دوره مراسم Fashion Los Angeles Awards جی جی حدید به عنوان بهترین کمک طراح مجموعه لباس‌ها به همراه برند تامی انتخاب شد. در سال ۲۰۱۷ بود که او به عنوان یک زن تأثیرگذار در مجله گلامور معرفی شد و در کنار نیکل کیدمن، سولانژ نولز، موزون آلملهان و سایرین قرار گرفت.

جی جی حدید

جی جی حدید سال ۲۰۱۸ را با چندین کمپین جدید به همراه برندهای ورساچه، موسینو، والنتینو و فندی آغاز کرد. همچنین فصل دوم همکاری او با مجموعه عینک‌های ووگ و مسیکا معرفی شد. در ماه فوریه ۲۰۱۸، چهارمین بخش از مجموعه کپسولی او به همراه تامی در میلان نمایش داده شد.

 

در سال ۲۰۱۸ او کاور بیشتری از مجله‌های بین المللی ووگ از جمله نسخه بریتانیا را به دست آورد. ووگ ایتالیا در ماه مه، ووگ برزیل در ماه سپتامبر از دیگر موفقیت‌های جی جی حدید است. همچنین نباید فراموش کرد که همچنان تصویر جی جی حدید روی بخش بزرگی از مجلات مد آمریکایی چاپ شد.

جی جی حدید

رژیم غذایی جی جی حدید 

جی جی حدید عاشق پاستا، چیز برگر و سیب زمینی سرخ کرده است؛ و اوقاتی پیش آماده است در رژیم خود تقلب کند و این غذاهای مورد علاقه خود را میل کند؛ اما اعتقاد دارد باتوجه به حرفه‌ای که در آن مشغول است باید بیشتر از هر زمانی به تناسب اندام خود فکر کند و دور غذاهای چرب و چاق کننده را خط بکشد.

 

جی جی حدید

صبحانه جی جی حدید چیست؟

  • تخم مرغ

  • بیکن
  • نان تست
  • آب پرتقال و قهوه

 

بعد از تمرین ورزشی چه غذایی می‌خورد؟

بعد از تمرینات سخت ورزشی که بعضا طاقت فرسا هم هستند، یک بشقاب پر از سالاد آرگولا می‌خورد.

جی جی حدید

شام جی جی حدید چیست؟

  • سوشی غذای مورد علاقه جی جی حدید ، هنرمند آمریکایی است.

 

چند نکته در مورد رژیم جی جی حدید که باید بدانید

  • آبمیوه طبیعی و آب گوارا از جمله نوشیدنی‌هایی است که او در طی روز مرتبا استفاده می‌کند.

  • او عاشق چیپس، بلوبری و هویج است و معمولا به عنوان میان وعده می‌خورد.
  • او عاشق بستنی است و گهگاهی رژیم خود را بخاطر خوردن آن می‌شکند.

 

همکاری با یونیسف

در سال ۲۰۱۸ و ماه مه، حدید اعلام کرد که همکاری با یونیسف برای کمک به کودکان در سراسر جهان را آغاز کرده است و اولین مأموریت دیدن از وضعیت بهداشت و آموزش کودکان در بنگلادش بود. این بازدید به بهانه اولین سالگرد بحران آوارگان ورهینگیا ترتیب داده شده بود.

جی جی حدید

همکاری با ریبوک

نوامبر سال ۲۰۱۸ اعلام شد که او همکاری با برند ریبوک در طراحی کفش ورزشی به شکل محدود خواهد داشت. این عرضه محدود در ۷ دسامبر معرفی شد و در این معرفی اعلام شد که تاریخ عرضه عمومی نیز به زودی منتشر خواهد شد. همچنین او برای سومین بار برای معرفی محصولات ویکتوریا سکرت دعوت شد.

 

جی جی حدید در ۲۰۱۹

سال ۲۰۱۹ برای جی جی حدید همراه با حضور روی کاور مجله‌های ووگ عربی، هنگ‌کنگ و چکسلواکی بود. اواخر ژانویه ۲۰۱۹ او به اتهام انتشار عکسی بدون مجوز تحت تعقیب قرار گرفت. کمپانی Xclusive ادعا داشت که حدید در اینستاگرام تعداد زیادی از تصاویر را بدون اخذ مجوز به اشتراک گذاشته است. این برای اولین بار نبود که جی جی حدید تحت تعقیب و شکایت قضایی گرفته بود، او در سال ۲۰۱۷ نیز به دلیل انتشار عکسی از عکاس پیتر سریدا مجرم شناخته شده بود که این پرونده‌ها همگی خارج از دادگاه حل و فصل شدند.

جی جی حدید

زندگی شخصی جی جی حدید

  • حدید در سال ۲۰۱۴ اعلام کرد که به بیماری هاشیموتو مبتلا است و این دعای خود را در سال ۲۰۱۶ دوباره تکرار کرد.

  • در سال ۲۰۱۶ او و خواهرش در واکنش به ممنوعیت ورود مسلمان به امریکا دست به اعتراض زدند.
  • او در سال ۲۰۱۷ به دلیل لغو شدن روادید برای سفر به چین برای حضور در مراسم ویکتوریا سکرت نتوانست در این مراسم حضور داشته باشد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3ko8a4