سه‌شنبه 07 فروردین 1403 - 26 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/10 15:30
کد خبر: 1427

خوانندگی و دابسمش سحر قریشی

سحرقریشی از بازیگرانی است که همیشه حواشی جذابی برای مخاطبان خود داشته و همیشه سر و صدا کرده است .

سحرقریشی  بازیگر پرحاشیه ای بوده است . سحرقریشی همیشه باعث بوجود امدن حواشی زیادی شده است . سحرقریشی با سریال دلنوازان به دنیای فیلم و سریال معرفی شد . سحرقریشی سابقه کار با کارگردانانی چون مسعود ده نمکی و نیکی کریمی را نیز دارد . ویدیویی جالب از جنجال رقص سحرقریشی و مصاحبه با او را در ادامه می بینید : 

 

 

 

مقابله حامیان و منتقدان سحر قریشی

مقابله حامیان و منتقدان سحر قریشی

 

خراسان نوشت: دیگر تقریبا همه از ماجرای جنجالی برخورد عجیب سحر قریشی با یک پاکبان مطلع هستند و ویدئوی آن را دیده‌اند. موج سنگین انتقادات و واکنش‌ها باعث شد سحر قریشی با انتشار پستی در اینستاگرامش درباره این موضوع توضیح دهد. اما یکی دیگر از اتفاقاتی که به دنبال راه افتادن این جنجال رخ داده، واکنش متفاوت هنرمندان به سحر قریشی و ایجاد فضای دوقطبی و دودستگی میان آنان است.

 

خبرداغ : رابطه پنهانی بهاره افشاری و سردار ازمون لو رفت + عکس

 

مخالفان: پرستویی و درخشانی
پرویز پرستویی که تقریباً به همه مسائل داغ فضای مجازی واکنش نشان می‌دهد، بنابر همان رویکرد و روشی که در صفحه شخصی‌اش دارد، درباره رفتار سحر قریشی نیز اظهارنظر کرد و در اینستاگرامش ضمن انتقاد از این بازیگر، نوشت: «به نظرم‌ ایشان باید به اون منطقه مراجعه کنه و رسما پای این پاکبان عزیزو ببوسه. حتی باید حکم کنند، این خانم یک روز کامل جای این پاکبان کار کنه، تا دیگه عبرت بشه و برای مزاح کردن راه دیگه‌ای پیدا کنه.» سام درخشانی هم با انتشار پستی، انتقادات تندی را علیه سحر قریشی مطرح کرد. او این بازیگر را «هنربند» خطاب کرد که با زدوبند بالا آمده و توهم هنرمند بودن دارد و در پایان نوشت: «به امید روزی که صفحه هنر از ننگ اسم آدمایی که دل مردم رو می‌شکونن پاک بشه.»

 

حمایت با چاشنی کنایه و نصیحت
اما عده‌ای دیگر از هنرمندان، واکنش متفاوتی به ماجرا داشتند و با کنایه به عکس‌العمل پرویز پرستویی و سام درخشانی، به نوعی از سحر قریشی حمایت کردند. هانیه توسلی، مهراوه شریفی‌نیا، علی شادمان، مهدی کوشکی، ریحانه پارسا، امیر نوری، سیاوش خیرابی، فریبا نادری و نازنین فراهانی با انتشار پست‌هایی کنایه‌دار یا صریح، از اظهارنظر پرویز پرستویی و سام درخشانی اظهار تعجب کردند. آن‌ها در صفحات اینستاگرام خود دیگران را دعوت به قضاوت نکردن، رعایت انصاف و عیب‌پوشی کردند و واکنش دو چهره منتقد به ویژه درخشانی را نقد کردند. هرچند که تحقیر، توهین یا تشویق به جنجال علیه کسی که مرتکب خطایی مشابه اشتباه سحر قریشی شده اصلاً روش مناسبی برای نقد خطای او نیست اما اگر فرد دیگری غیر از یک هنرمند، چنین برخوردی با یک پاکبان داشت، در این صورت واکنش بازیگران چطور بود؟ آیا باز هم سکوت می‌کردند و از دیگران می‌خواستند ماجرا را خیلی جدی نگیرند؟ آیا اگر فرد دیگری غیر از یک بازیگر چنین شوخی نامناسبی با آن پاکبان داشت، موضع هنرمندان متفاوت نبود؟

 

شایعه ازدواج سحرقریشی واکنش تند برادرش را به همراه داشت

برادر خانم بازیگر به شایعه ازدواج سحر قریشی با مهدی طارمی واکنشی تند نشان داد ، استوری سپهر قریشی درباره شایعات امروز مبنی بر ازدواج خواهرش، سحر قریشی با مهدی طارمی را در ادامه شاهده می کنید. 

 

واکنش سپهر قریشی به شایعه ازدواج سحرقریشی و طارمی

 

شایعه ازدواج سحرقریشی

نوشته ی برادر سحرقریشی برای واکنش به شایعه ازدواج خواهرش با مهدی طارمی

 

شایعه ازدواج سحرقریشی و مهدی طارمی

صبح روز گذشته خبری عجیب در شهر پیچید و به نوع خود جالب بود.

موضوع از این قرار بود که نام سحر قریشی به عنوان فردی برده می شد که قرار است با یکی از بازیکنان سرشناس در لیگ برتر ازدواج کند.

 

واکنش مهناز افشار به ویدیو جنجالی سحر قریشی

 

 

ویدیوی جنجالی رفتار سحر قریشی با پاکبان در فضای مجازی واکنش‌های بسیاری را از سوی افراد مختلف به همراه داشت.

 

 

به تازگی ویدئویی از رفتار توهین آمیزسحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون با پاکبانی در پارک در فضای مجازی حاشیه ساز شد. این ویدیوی جنجالی در فضای مجازی واکنش‌های بسیاری را از سوی افراد مختلف به همراه داشت.

 

 

بازیگران زیادی مثل پرویز پرستویی و امیر نوری به این ویدیوی سحرقریشی واکنش نشان دادند. حالا مهناز افشار هم با انتشار پستی به این ماجرا واکنش نشان داده است.

 

 

مهناز افشار در پیامی نوشت: دورم، اما قلبم بهتون خیلی نزدیکه ۱۰۰ جفت کفش تقدیم می‌کنم به پاکبانان عزیزمون تا تمرینی باشه برای خودم تا یادم بمونه انسان بمونم.

 

و masoudkazemi81@عزیز به من لطف میکنه تا بهشون تقدیم کنم.

#پاکبان

 

مهناز افشار در ادامه می نویسد: فقط تمرینی است برای خودم وگرنه نشستن لیست خوبها و بدها درست کردن کار سختی نیست و قطعا خانم قریشی بیش از من و شما درصدد دلجویی خواهد بود.

هر کار خوبی رو بلند بگید بذارید از هم یاد بگیریم و گرنه عکس و سینما همیشه هست!

#پاکبان

 

 

در ادامه متن این پست را مشاهده می کنید:

واکنش مهناز افشار به ویدیو جنجالی سحر قریشی


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/48qmm4