چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/11 17:00
کد خبر: 1454

عکس لورفته از امیرعباس گلاب و سگ هایش

امیرعباس گلاب و سگ هایش در یک کلینیک دامپزشکی دیده می شوند.

به گزارش ستاره پارسی؛  امیرعباس گلاب که در ۲۴ آبان سال ۱۳۶۵ در تهران متولد شد .امیر عباس گلاب  از سن ۷ سالگی موسیقی را با آواز سنتی نزد پدر خود شروع کرد امیر عباس گلاب ۱۴ سال بیشتر نداشت که نواختن گیتار را آغاز کرد و گرایش به سبک پاپ و راک آورد. امیر عباس گلاب  هنوز ازدواج نکرده و مجرد است. در این قسمت از سایت خبر پارسی بیوگرافی از امیر عباس گلاب مشاهده می کنید :

 

امیر عباس گلاب خواننده جوان و با استعداد ایرانی است که از ۷سالگی وارد دنیای موسیقی شده است. این خواننده ۳۴ساله در سال ۸۶ اولین آهنگ خود را منتشر کرد. امروز در ستاره پارسی می خواهیم عکس امیرعباس گلاب و سگ هایش را با هم ببینیم.

امیر عباس گلاب

عکس امیرعباس گلاب و سگ هایش

عکسی که امیرعباس گلاب با سگهای بامزه اش در کلینیک دامپزشکی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.

 

سال نو رو به همه شما عزیزانم تبریک میگم باور کنید من هروز برای تمام مردم دنیا دعا میکنم که صلح آرامش در بین مردم جاری باشه و هرروزی که میگذره از خدا میخوام کمکم کنه آدم بهتری بشم ، و ما انسانها همدیگرو بیشتر دوست داشته باشیم بازم میگم فرصتی نیست … آرزو میکنم امسال دیگه سالی سرشار از امنیت و صلح و آرامشو سلامتی و ثروت در کنار خانواده براتون باشه دوستون دارم

 

” امیرعباس گلاب ” #سال_نو_مبارک

امیرعباس گلاب و سگ هایش

امیر عباس گلاب

درباره فعالیت های امیرعباس گلاب بیشتر بدانید

در سال ۱۳۸۷، امیرعباس گلاب تیتراژ سریال ستایش را با ترانه‌ای از علیرضا آذر، ملودی امیرعباس گلاب و تنظیم سعید شمس اجرا کرد

 

پس از پخش تیتراژ ستایش بود که امیرعباس گلاب شروع به پخش تک‌آهنگ‌های رسمی خود کرد، آهنگ‌هایی همچون قدم، خدایا کجایی و هوس کردم. در پی ساخت فصل دوم سریال ستایش امیرعباس گلاب باز هم به همکاری در این پروژه دعوت شد و تیتراژ فصل دوم این سریال را نیز بر عهده گرفت و آهنگی به مراتب زیباتر با ترانه‌ای از مریم دلشاد، ملودی امین قباد و تنظیم سعید شمس را ارائه کرد.

امیر عباس گلاب

در ۹ مرداد ۱۳۹۶ نخستین کنسرت خود را به رهبری مهیار رضوان در سالن میلاد نمایشگاه بین المللى تهران برگزار کرد. امیرعباس گلاب در خرداد ماه سال ۱۳۹۸ آلبوم «قله» را با ۱۴ ترک منتشر کرد. تنظیم کنندگان، نوازندگان، ترانه‌سرایان و آهنگسازان نامدار بسیاری در ساخت و انتشار این آلبوم شرکت داشتند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4bewv4