سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/17 15:39
کد خبر: 1553

جنجال رقص عجیب با اهنگ تتلو + فیلم و عکس

رامبد جوان (زاده ۱ دی ۱۳۵۰ در تهران) بازیگر، کارگردان و مجری ایرانی است. ویدیوی جالب از رقص و شادی رامبد جوان را در این صفحه می بینید .

به گزارش ستاره پارسی؛رامبد جوان زاده ۱ دی ۱۳۵۰ است.رامبد جوان متولد تهران است.رامبد جوان بازیگر، کارگردان و مجری ایرانی است.رامبد جوان در اول دی ماه سال ۱۳۵۰ از خانواده‌ای سنتی در تهران با اصالت آذربایجانی زاده شد.رامبد جوان روند شروع به کار هنری او به ترتیب در تئاتر، تلویزیون و سینما بوده‌است.

 

ویدیویی دیده نشده از رقص  رامبد جوان  را در زیر مشاهده می کنید : 

ازدواج رامبد جوان و نگار جواهریان با حضور بازیگران در یونان

بر اساس تازه ترین اخبار منتشر شده در کانال تلگرام کافه سینما رامبد جوان و نگار جواهریان جشن عروسی خود را با حضور برخی از بازیگران  و سینماگران در کشور یونان برگزار کردند.

 

امبد جوان در پیامی قابل تامل خبر ازدواجش با نگار جواهریان را در برنامه سه ستاره احسان علیخانی اعلام کرد.

رامبد جوان ونگار جواهریان

مدتی بود که صحت خبر ازدواج رامبد جوان با نگار جواهریان برای دوست داران مجری برنامه پرطرفدار خندوانه، ایجاد سوال کرده بود و تا آن زمان رامبد جوان به طور کامل این خبر را رسانه ای نکرده بود.

 

در برنامه سه ستاره با اجرای احسان علیخانی، “خندوانه” بهترین برنامه ورزش و سرگرمی سال 94 از نگاه مخاطبان شد. در بخشی از برنامه سه ستاره برگزیدگان برنامه های ورزش و سرگرمی معرفی شدند و برنامه خندوانه بهترین برنامه تلویزیون در این بخش شناخته شد. پس از خندوانه، برنامه نود و محله گل و بلبل برنامه های برگزیده مردم معرفی شدند.

 

نکته جالب توجه در بخش این بود که رامبد جوان هنگام قدردانی از خانواده اش بعد از نام بردن از پدر، مادر و خواهرش از نگار جواهریان نیز به عنوان یکی از اعضای خانواده اش تشکر کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2ax5k4