چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/19 11:00
کد خبر: 1581

محمود شهریاری مجری معروف پس زندان به کرونا مبتلا شد

محمود شهریاری مجری جنجالی بازداشت شده پس از آزادی از زندان کرونا گرفت.

به گزارش ستاره پارسی؛ محمود شهریاری پرحاشیه ترین مجری صداو سیماست که هرزچندگاهی به خاطر جنجال های پیش آمده ممنوع التصویر می شود. چندی پیش او به خاطر انتشار اخباری کذب درباره شیوع کرونا و مسائل سیاسی بازداشت و روانه زندان شد. با خبر شدیم که این مجری پس از آزادی از زندان دچار کرونا شده است و در بخش مراقبت های ویژه به سر می برد. با هم درباره بیماری محمود شهریاری مجری ممنوع التصویر بیشتر صحبت می کنیم.

 

کرونای محمود شهریاری مجری

گفته می‌شود محمود شهریاری مجری سابق تلویزیون به کرونا مبتلا شده و حال مساعدی ندارد. پیگیری خبرنگار تی‌وی‌پلاس در این باره را ببینید.

جزئیات بیشتر درباره بازداشت محمود شهریاری

«محمود شهریاری» مجری سابق تلویزیون چند روز پیش بازداشت شد.

شهریاری یکی از افرادی که به انتشار شایعات و دروغ در فضای مجازی می پرداخت بازداشت شده است. وی بارها در زمان بندی های مختلف از مردم می خواست که به دلیل قرنطینه و بسته شدن حتی نانوایی ها برای خرید اجناس ضروری به خیابان ها بیایند.

 

از ابتدای شیوع ویروس کرونا در چین و سایر کشورها، دولت‌ها و مردم همواره درگیر انتشار اخبار جعلی در مورد بیماری کووید- ۱۹ بوده اند. جاعلان اخبار کرونا با انتشار ادعاهای دروغ در فضای مجازی درصدد تشویش اذهان عمومی و بر هم زدن آرامش اجتماعی هستند که همین مورد دولت ها را به صرافت برای مبارزه با جاعلان انداخته است.

 

جزئیات بیشتر درباره بیوگرافی محمود شهریاری

محمود شهریاری متولد دوم دیماه ۱۳۳۷ در بیجار استان کردستان میباشد. محمود شهریاری از مجریان با سابقه صدا و سیما میباشد. محمود شهریاری سابقه خوب و موفقی در مجری گری در چند برنامه تلویزیونی از جمله در شبکه تهران صدا و سیما رابه همراه کاظم احمدزاده دارد.

 

وی همچنین برای مدتی مجری برنامه زنده رود شبکه اصفهان نیز بود.

از دیگر کار های محمود شهریاری به بازیگری در سریال مرد ۲۰۰۰ هزار چهره به عنوان افتخاری و کار در رادیو میتوان اشاره کرد. او در برنامه عمو های فتیله‌ای شبکه دو به عنوان مجری مشغول فعالیت بوده است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3gk5n4