یک‌شنبه 02 اردیبهشت 1403 - 21 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/20 17:48
کد خبر: 1601

شغل همسر مهران مدیری فاش شد

اگر شما هم از طرفداران “مهران مدیری” کارگردان و بازیگر محبوب کشورمان هستید با ما همراه باشید تا با رازهایی از زندگی اش آشنا شوید.

به گزارش ستاره پارسی؛ مهران مدیری زادهٔ ۱۸ فروردین ۱۳۴۶ است.مهران مدیری در تهران متولد شد.مهران مدیری کارگردان، هنرپیشه، خواننده، طراح تیتراژ، مجری، طراح صحنه و لباس، مجری طرح، صداپیشه و تهیه‌کننده ایرانی است. از جمله مجموعه‌های تلویزیونی که مهران مدیری در آن‌ها کارگردان و بازیگر بوده می‌توان سریال‌های: ساعت خوش، پاورچین، جنگ ۷۷، پلاک ۱۴، نقطه‌چین، شب‌های برره، باغ مظفر،نود شب، مرد هزارچهره، مرد دوهزارچهره، قهوه تلخ، ببخشید شما، ویلای من، شوخی کردم، در حاشیه، در حاشیه ۲، دورهمی و هیولا را نام برد.مجلهٔ نیوزویک در مقاله‌ای مهران مدیری را بیستمین مرد قدرتمند سال ۲۰۰۹ میلادی در ایران نامید.

 

مهران مدیری از هنرمندان به نام سینمای ایران است . مهران مدیری چهره شناخته شده ای است که این روز ها با دورهمی در شبکه نسیم مهمان خانه های مردم است  مهران مدیری  در کارنامه کاری اش سریال های پرمخاطب زیادی دارد . آدم ها را با بچه های شان بهتر می شود شناخت. از تربیتی که شده اند و حرف هایی که می زنند می توان اتمسفر داخل خانه شان را حدس زد. حالا هم نوبت مهران مدیری است تا او را با پسرش فرهاد بشناسیم. فرهاد که این روزها موزیسین شده و حتی موسیقی کارهای پدر را هم می سازد و انتخاب می کند، حرف هایی درباره خلق و خوی پدرش و حتی کارهایی که مادرش انجام می دهد. این حرف ها برای زمانی است که او تازه داشت ریش و سبیل در می آورد و گواهینامه هم نداشت. با بازخوانی صحبت های او کمی بیشتر از خانه و تبار مدیری ها سر در آوردیم و شما را هم در لذت آن شریک می کنیم.

مهران مدیری

مهران مدیری و دخترش شهرزاد

همسر مهران مدیری چه می کند؟

همسر مهران مدیری و مادر فرهاد و شهرزاد رشته اش هنری بوده و ادبیات. او خانه دار است و برای خودش می نویسد و هیچ وقت دغدغه انتشار نوشته هایش را نداشته. اسم فرهاد را هم مادرش انتخاب کرده و بعد از آن مهران مدیری زیاد از این اسم در شخصیت های تلویزیونی اش استفاده کرده است.

فرهاد مدیری

مهران مدیری و فرهاد مدیری پسرش

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/36bm72