پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/21 18:43
کد خبر: 1625

پیمان قاسمخانی مهران مدیری را با خاک یکسان کرد + فیلم

پیمان قاسمخانی در مصاحبه ای حسابی از خجالت مهران مدیری درامد .

پیمان قاسمخانی و مهران مدیری زوج درخشان سریال های پرطرفدار و پربیننده دهه 80 در تلوزیون هستند . پیمان قاسمخانی با مهران مدیری در سریال هیولا دوباره همکاری کردند . پیمان قاسمخانی ادم کم حاشیه ای است اما حواشی زیادی در مورد طلاق پیمان قاسمخانی و بهاره رهنما بوجود امد . 

 

 

 

 

اظهار نظر شقایق دهقان درباره اختلافات مهران مدیری با برادران قاسم‌خانی

آدم‌هایی که نبوغ زیادی دارند بیشتر این اتفاق برایشان رخ می‌دهد!

 

اظهار نظر شقایق دهقان درباره اختلافات مهران مدیری با برادران قاسم‌خانی

 

مدیری اصطلاح بانمکی داشت که می‌گفت'بازیگر از دهن افتاد' تنها چیزی که برای مدیری مهم بود انرژی و حال خوب بازیگر در زمان تصویربرداری و جلوی دوربین بود.

 

 

شقایق دهقان که این روزها سریال طنز "دزد و پلیس" را روی آنتن دارد به تازگی در گفت‌وگویی در باره اختلافات پیمان و محراب قاسم‌خانی با مهران مدیری، پارتی‌بازی‌های محراب قاسم‌خانی برای نقش دادن به او در سریال‌های مختلف، متهم شدن به این‌که چهره بدی از خانم‌های ایرانی نمایش می‌دهد و...سخن گفته است. بخش‌های برگزیده گفت‌وگو این بازیگر با هفت صبح را در ادامه می‌خوانید:

 

شوهر و برادرشوهرم نویسنده هستند و این در بازی کردن من تاثیر زیادی داردالبته درست است که من و پیمان قاسم‌خانی یک خانواده هستیم ولی منظور من این بوده که چون سال‌هاست با بسیاری از عوامل فنی در یک گروه با هم کار می‌کنیم شبیه یک خانواده شده‌ایم. ولی صادقانه بخواهم بگویم به هر حال شوهر و برادرشوهرم نویسنده هستند و خب این در بازی کردن من تاثیر زیادی دارد.

 

در "ساختمان پزشکان" سرمن را گول مالیدند

در "ساختمان پزشکان" تا آخرین لحظه قرار نبود من جلوی دوربین بروم ولی بازیگر دیگری که قرار بود این نقش را بازی کند بنا به دلایلی نیامد. شاید باورتان نشود ولی در آن مقطع چون وظیفه مادری هم بر گردنم بود خودم چندان مایل نبودم در کاری طولانی مدت بازی کنم، ولی محراب قاسم‌خانی گفت بیا ما نقش را برایت کم می‌نویسیم که خوب سرمن را گول مالیدند.

 

در دزد و پلیس هم قرار نبود من بازی کنم چون مشغول بازی در پروژه دیگری بودم و نمی‌خواستم با حضور در دو پروژه همزمان فشار زیادی را متحمل شوم. ولی شما هر وقت از محراب بپرسید می‌گوید من از اولی که نقش را می‌نوشتم برای بازی به شقایق دهقان فکر می‌کردم. همانگونه که گفتم پارتی بازی کرد‌ه‌ام که نقشم کمتر شود که این پارتی بازی تاثیر چندانی هم نداشته است.

 

مدیری اصطلاح بانمکی داشت

مهران مدیری  وقتی به هر دلیلی تصویربرداری مدتی متوقف می‌شد اصطلاح بانمکی داشت که می‌گفت"بازیگر از دهن افتاد" تنها چیزی که برای مهران مدیری مهم بود انرژی و حال خوب بازیگر در زمان تصویربرداری و جلوی دوربین بود. هنوز هم با احترامی که برای همه کارگردانان قائلم ولی همیشه حرص می‌خورم که چرا کارگردانان دیگر زمانی که بازیگر ریتم را رعایت نمی‌کند تذکر نمی‌دهند. در حالی که مدیری همیشه تاکید زیادی روی حفظ ریتم داشت.

 

تنها کسی که پیمان قاسم‌خانی نتوانست بر او غالب شود رامبد جوان بود

رامبد جوان از آن دست آدم‌های عجیب و تاثیرگذاری است که اگر پنج دقیقه با او صحبت کنید می‌بینید خودتان هم دارید مثل او صحبت می‌کنید. چند وقت پیش داشتم با پیمان قاسم‌خانی صحبت می‌کردم به او گفتم خیلی از این کارگردانان با نویسنده‌های مختلفی کار کردند ولی وقتی با شما کار کرده‌اند کارشان خیلی بیشتر و بهتر دیده شده است ولی تنها کسی که شما نتوانستید بر او غالب شوید رامبد جوان بوده است.

 

مثلا در همین سریال "مسافران" کارگردانی رامبد جوان خیلی بیشتر از فیلمنامه دیده می‌شود. حتی در فیلم سینمایی "ورود آقایان ممنوع" با این‌که پیمان قاسم‌خانی خیلی با حرف من موافق نبود ولی باز هم معتقدم روح رامبد جوان بسیار در کار حس می‌شود. به نظرم روحیه جوان به گونه‌ای است که خیلی بر بازی بازیگرانش تاثیر مستقیم می‌گذارد.

 

نبوغ زیاد و دلیل اختلاف پیمان و محراب قاسم‌خانی با مدیری

اگر پیمان قتسم‌خانی با کارگردانی به مشکل بر بخورد محراب هم با آن کارگردان کار نخواهد کرد و بالطبع من هم کار نمی‌کنم. در مورد این اختلافی هم که می‌گویید(قطع همکاری مهران مدیری با پیمان و محراب قاسم‌خانی) هم باید بگویم که شما در خیلی از بزرگترین گروه‌های هنری دنیا هم می‌بینید که پس از مدتی به این نتیجه می‌رسند که دیگر نمی‌توانند با هم کار کنند.

 

به نظرم آدم‌هایی که نبوغ زیادی دارند بیشتر این اتفاق برایشان رخ می‌دهد. شما ساعت خوش را هم نگاه کنید می‌بینید که خیلی از آدم‌های آن مجموعه استثنایی دیگر با هم کار نکردند./شبکه ایران

 

بخش دوم مصاحبه مهران مدیری در برنامه ستاره سینما: قاسم‌خانی‌ها نقش پررنگی در موفقیت آثارم داشتند!

 

 شامگاه دوشنبه ششم شهریور ماه مهران مدیری مهمان برنامه زنده ستاره سینما به میزبانی کیوان کثیریان و همراهی امیر پوریا بود. این برنامه که به صورت زنده و با حضور تماشاگران در پردیس سینمایی کوروش و پیش از اکران فیلم سینمایی «ساعت ۵ عصر» برگزار شد.

 



قطع همکاری مهران مدیری و پیمان و مهراب قاسم‌خانی یکی از موضوعاتی بود که در این گفت‌و‌گو مطرح شد.

مدیری در پاسخ به سئوالی درباره دلیل قطع همکاری‌اش با مهراب و پیمان قاسم‌خانی گفت:
«در چند وقت اخیر به بهانه‌های مختلف مهراب و پیمان در مورد قطع همکاری ما صحبت کرده‌اند. لازم است در اینجا این نکته را بگویم که مهراب و پیمان در مورد کارهایی که نویسندگی آن‌ها را برعهده داشتند نقش بسیار بسیار مهمی داشتند و شاید در آن کارها من به عنوان کارگردان ۳۰ درصد نقش داشتم. همین وضعیت در مورد کارهایی که امیرمهدی ژوله و خشایار الوند نوشتند نیز وجود دارد.»



او همچنین در پاسخ به این سئوال که آیا جدایی آنان از یکدیگر حاصل اختلافی بوده است٬ گفت:
«به هیچ عنوان چنین نبود و دلخوری وجود نداشت. اینکه پیمان هم گفته شماره من را ندارد احتمالا شوخی کرده است٬‌ چون تا همین یکی دو کار اخیر زمانی که در بعضی بخش‌های فیلمنامه سئوالی داشتیم با پیمان تماس می‌گرفتیم و صحبت می کردیم.»

 

ماجرای ازدواج مجدد پیمان قاسمخانی فاش شد 

بعد از طلاق بهاره رهنما از پیمان قاسم خانی.عکس زیر با عنوان همسر دوم پیمان قاسمخانی در فضای مجازی پخش شده که صحت ندارد و برادر زاده وی می باشد و شایعه است .

 

پیمان قاسم خانی| ماجرای رونمایی از همسر دومش جنجالی شد + عکس و بیوگرافی
 
 
 

پیمان قاسم‌خانی  (زاده ۳۰ دی۱۳۴۴، تهران) فیلمنامه‌نویس ، کارگردان و بازیگر ایرانی است.

 

خبر طلاق بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی مدتی قبل بر سر زبانها افتاده بود، سرانجام بهاره رهنما خبر جدایی

از پیمان قاسم خانی را تائید کرد.

عکس زیر همسر دوم  پیمان قاسم خانی  نیست و مربوط به نیروانا قاسمخانی،  دختر مهراب قاسم خانی می باشد

 
 

شایعه| جنجال ماجرای رونمایی پیمان قاسم خانی از همسر دومش + تصاویر ...

دختر همسر شقایق دهقان در آغوش پیمان قاسم خانی+عکس

 

طلاق بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی

در ماه های گذشته شایعات مختلفی درباره پایان زندگی مشترک بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون و  پیمان قاسم خانی نویسنده سینما و تلویزیون شنیده می شد.

پاسخ بهاره رهنما در نشست خبری تئاتر «دیگری» با حضور شیوا اردویی و مهیار طهماسبی، به پرسش یکی از کاربران، خبر جدایی او از پیمان قاسم خانی را تائید کرد:

 

 

پرسش یکی از کاربران راجع به رابطه بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی بعد از جدایی

«من یک حسن در رفتار خانم رهنما دیده‌ام که بعد از جدایی از همسر سابق‌شان از ایشان به خوبی یاد کرده‌اند.

از جمله شبی که من نمایش «دیگری» را دیدیم ایشان از مردان خوبی که در زندگی‌شان بوده‌اند یاد کردند

از جمله پدر و برادر و همسر سابق‌شان. این رفتار شایسته را همه ما باید انجام دهیم.»

 

پاسخ بهاره رهنما به سوال کاربر در خصوص جدایی او از پیمان قاسم خانی

«این نیز یکی از مصادیق عدم اعمال خشونت نسبت به یکدیگر است.

پیمان قاسمخانی قدیمی‌ترین دوست زندگی من است

و ما ۲۴، ۲۵ سال است که با هم دوستیم

و ادامه پیدا نکردن زندگی مشترکمان دلیل نمی‌شود که دوستی‌مان لطمه ببیند.»

بهاره رهنما ادامه داد: «جدا از این من فَنِ پیمان قاسمخانی هستم.

او رفیق خوبی برایم است و امیدوارم این فرهنگ خصوصا در میان کسانی که بچه دارند جا بیفتد.

چون بچه‌ها حتی اگر ۵۰ یا ۶۰ سالشان هم شود

 

رقیب پیمان قاسم‌خانی یک دختر 15 ساله است که به او حسادت می کند

باور می‌کنید جوانک پر شور و حال و مسئولیت‌گریز فیلم «سن پترزبورگ» یک پدر مسئول، همیشه نگران و البته خیلی حسود باشد؟! پدری که چشم دیدن دوست فرزندش را ندارد.  پیمان قاسم‌خانی  چنین پدری است.

 

پیمان قاسم‌خانی که با دختر 15 ساله‌اش فیلم‌های اکشن می‌بیند، یک رقیب خیلی جدی دارد. او نویسنده‌ ی موفقی است، تجربه بازیگری خوبی هم دارد، معروف و مشهور هم هست اما رقیب او یک دختر نوجوان 15 ساله است. همان دختری که پریا (دخترش) ساعت‌ها با او تلفنی حرف می‌زند...: «رقیب من یک دختر 15 ساله است که به او حسادت می‌کنم وقتی می‌بینم پریا ساعت‌ها با او تلفنی حرف می‌زند و چیزهایی به او می‌گوید که به من نمی‌گوید. وقتی این دختر به خانه ما می‌آید، چپ‌چپ به او نگاه می‌کنم و دوست دارم کاری کنم که زودتر برود.»

 

روز پدر است و می‌خواستیم با یک پدر گفت وگو کنیم ، پدری که هنوز موهایش سیاه باشد، باانرژی باشد، هنرمند باشد، برای بچه‌اش وقت بگذارد و درباره تجربه پدر شدن بگوید و پیمان قاسم‌خانی گزینه خیلی خوبی بود. البته سرش خیلی شلوغ است و ما در سرویس هنری خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، توانستیم تلفنی با او صحبت کنیم.

 

پیمان قاسم خانی | بیوگرافی و عکس های پیمان قاسمخانی و همسرش و ...

 

شاید برخی از هنرمندان بویژه نسل جدیدتر با این استدلال که اثر هنری مثل بچه آن هنرمند است، از خیر بچه‌دار شدن بگذرند و ترجیح بدهند بیشتر وقت و انرژی‌شان را صرف آفرینش اثر هنری بکنند اما پیمان قاسم‌خانی و بهاره رهنما جزو زوج‌هایی هستند که بچه‌ای واقعی دارند؛ «پریا» تنها دختر این زوج هنرمند متولد 1377 است و حالا 15 سال دارد.

 

قاسم‌خانی که در 32 سالگی پدر شده می‌گوید: «تا وقتی واقعا بچه نداشته باشی، هیچ تصوری از پدر شدن یا مادر شدن نداری. خود من تا قبل از 32 سالگی که پریا به دنیا آمد، هیچ تصوری از پدر بودن نداشتم.آدمی بودم که فکر می‌کردم مطلقا برای پدر بودن زاده نشده‌ام. فکر می‌کردم ممکن است در قبال بچه‌ بی‌مسئولیت باشم ولی از وقتی بچه‌دار شدم، حس‌ام این است که در وهله اول پدر هستم و بعد هرچیز دیگری‌.»

 

فیلمنامه پیمان قاسم خانی در سریال ساختمان پزشکان

ساختمان پزشکان یکی دیگر از فیلمنامه های ماندگار پیمان قاسم خانی در تلویزیون است که به کارگردانی سروش صحت در سال 90 جلوی دوربین رفت و باز هم یکی از کارهای موفق سروش صحت محسوب میشود.

 

سریال ساختمان پزشکان

پیمان قاسم خانی نویسنده سریال ساختمان پزشکان

 

ساختمان پزشکان اولین تجربه همکاری پیمان قاسم خانی با سروش صحت بود که با بازی موفق بازیگرانی چون شقایق دهقان ، بهنام تشکر ، بیژن بنفشه خواه ، هومن برق نورد و .... ماندگار شد.

 

فیلمنامه پیمان قاسم خانی در سریال پژمان

بعد از تجربه موفق پیمان قاسم خانی با سروش صحت در سریال ساختمان پزشکان ، پیمان قاسم خانی بار دیگر با فیلمنامه سریال پژمان با سروش صحت همکار شد و در سال 91 و 92 سریال پژمان را در شبکه سه سیما روی آنتن برد.

 

سریال پژمان

پیمان قاسم خانی نویسنده سریال پژمان

 

سریال پژمان که با بازی پژمان جمشدی و داستانی درباره زندگی فوتبالی او همراه بود توانست با حضور بازیگرانی چون سام درخشانی ، بهاره رهنما ، بیژن بنفشه خواه ، شقایق دهقان ، ویدا جوان و ... سریال ماندگاری در تلویزیون شود که بعد از بارها و بارها پخش از شبکه های مختلف باز هم پربیننده است.

 

پیمان قاسم خانی

همکاری دوباره پیمان قاسم خانی با مهران مدیری در سریال هیولا

 

پیمان قاسم‌خانی و دخترش

بازیگرانی داریم که می‌گویند وقتی نقش پدر یا مادر را بازی کنی انگار واقعا این تجربه را داری، حتی اگر هرگز بچه نداشته باشی، اما پدر گفت وگوی ما که اتفاقا هم نویسنده است و هم بازیگر معتقد است:  «حتی اگر نقش پدر را بازی کنی، باز هم با اصل پدر بودن در دنیای واقعی قابل مقایسه نیست. نمی‌دانم شاید همان اعتقاد قدیمی باشد که می‌گوید رابطه پدر و فززندی کشش خونی دارد و این جور چیزها اما به هر حال تا بچه نداشته باشی، این حس را درک نمی‌کنی.»

 

هیچ وقت شده از بچه‌دار شدن پشیمان شوید و فکر کنید به دردسرش نمی‌ارزید؟ وقتی صحبت پشیمانی به میان می‌آید، می‌خندد و می‌گوید: «گاهی پیش می‌آید اما نه به این دلیل که بچه گرفتاری درست می‌کند. خوشبختانه ما بچه خوب و بی‌دردسری داریم . مثلا وقتی کوچک بود، برخلاف بعضی از بچه‌ها، به جای اینکه ساعت‌ها گریه کند، می‌خوابید؛ حتی بیشتر از ما می‌خوابید و ما سختی بچه‌داری را خیلی حس نکردیم اما آنچه گاهی باعث پشیمانی است، نگران دائمی و ترس همیشگی‌ من است. وقتی بچه بود از تب کردنش می‌ترسیدم و حالا که نوجوان شده است دردسرهایش هم عوض شده‌اند، بچه هرچه بزرگتر می‌شود، نگرانی پدر و مادر هم بیشتر می‌شود. »

 

اگر به جای «پریا» یک پسر داشتید، باز هم چنین پدری بودید؟  «نمی‌شود تصورش کرد اما دختر ما خیلی هم مثل بقیه دخترها نیست که مدام احساساتش را بروز دهد، خیلی از سروکول آدم بالا نمی‌رود. انگار بیشتر تحت تاثیر من است تا مادرش، مثل من طرفدار فیلم‌های اکشن و جنگ ستارگان است. به همین دلیل فکر می‌کنم اگر پسر هم بود، موضوع خیلی متفاوت نمی‌شد.»

 

شنیده‌ایم برخی ازهنرمندان گاهی می‌گویند برای کار هنری بیشتر از خانواده‌شان وقت می‌گذارند اما نویسنده «مارمولک» چنین پدری نیست:  «راستش فکر می‌کنم نه به اندازه کافی بلکه بیشتر از حد کافی برای پریا وقت گذاشته‌ام به خاطر شغلم بیشتر از مادرش در خانه هستم تا جایی که آنقدر ماجرا شور شده بود که روزی می‌خواستم از خانه بیرون بروم و پریا گفت "تو دیگه کجا می‌ری؟!" بعضی وقت‌ها نگران می‌شوم که انگار بیشتر به مادر تبدیل شده‌ام. حتی کمی بیش از حد به او رسیدگی می‌کنم، انگار مزاحمش شده‌ام و در دست و پایش هستم. شاید با توجه به روحیه مستقلش، دوست داشته باشد که بیش از حد از او مواظبت نکنم.»

 

پریا قاسم‌خانی  همین دختر نوجوان که موضوع گفت وگوی ماست، دختر یک زوج هنری است، مادرش را همه می‌شناسند و پدرش را هم. شاید هر نوجوان دیگری بود، مدام به دوستانش فخرفروشی می‌کرد که بچه یک زوج هنرمند مشهور است اما پریا چنین نیست؛ آنچنانکه پدرش توضیح می‌دهد: «شاید تصور شود به عنوان پدر و مادری که شغل‌مان خیلی معمول نیست و بیشتر اوقات مردم ما را می‌شناسند، این موضوع در ارتباط‌مان با بچه‌مان تاثیر بیشتری می‌گذارد و الگویش خواهیم بود ولی چنین اتفاقی نمی‌افتد. شما هر که باشید و شغل‌تان هرچه باشد، تاثیر چهار تا بچه مدرسه‌ای، چهار تا دوست، بر بچه‌ شما بیشتر خواهد بود.»

 

و ادامه می‌دهد:  «رییس جمهور هم که باشید، اشتباه است اگر فکر می‌کنید بت بچه‌یتان خواهید بود. اصلا اینطور نیست. رقیب من یک دختر 15 ساله است که به او حسادت می‌کنم. وقتی می‌بینم پریا ساعت‌ها با او تلفنی حرف می‌زند و چیزهایی به او می‌گوید که به من نمی‌گوید، وقتی این دختر به خانه ما می‌آید چپ چپ به او نگاه می‌کنم و دوست دارم زودتر برود.»

 

«پریا» هیچ وقت از شهرت پدر و مادرش استفاده نکرده است، تازه برعکس بعضی وقت‌ها دوست ندارد مردم متوجه شوند پدر و مادرش آدم‌های معروفی هستند. نه اینکه با این موضوع مشکل داشته باشد اما این ویژگی پریا است که علاقه‌ای به شهرت بویژه از طرف پدر و مادرش ندارد. همین روحیه است که خاطره‌ای را در ذهن پیمان قاسم‌خانی زنده می‌کند: «چند سال پیش وقتی پریا اول راهنمایی بود، عکسش روی جلد مجله‌ای چاپ شد، مادرش به او گفت این را ببر مدرسه بچه‌ها ببینند اما پریا دوست نداشت کسی عکسش را ببیند. پریا چنین دختری است.»

 

بهاره رهنما و پیمان قاسم‌خانی از هم جدا شده‌اند؟

به نظر می‌رسد در زندگی شخصی و مشترک بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی تغییراتی رخ داده و براساس شایعات از یکدیگر جدا شده‌اند.

 

بیوگرافی پیمان قاسم خانی

پیمان قاسم‌خانی بازیگر ایرانی و فیلمنامه نویس و کارگردان در ۳۰ دی ۱۳۴۵ در تهران به دنیا آمده و دانش آموخته رشته آمار انفورماتیک می باشد

 

پیمان قاسم خانی

 

فعالیت از نویسندگی تا بازیگری

قاسمخانی یکی از نویسندگان و فیلم نامه نویسان خلاق و برجسته و توانمند است که با نویسندگی فیلم‌هایی نظیر مارمولک، سن پطرزبورگ، ورود آقایان ممنوع، و سریال‌های پاورچین و شب‌های برره، به یکی از محبوب‌ترین و برجسته‌ترین نویسندگان ژانر کمدی در دو دهه اخیر در ایران تبدیل شود و همیشه آثار و فیلمنامه هایش به پر مخاطب ترین سریال ها و فیلم مبدل شده است

 

پیمان قاسم خانی


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/36bg72