شنبه 01 اردیبهشت 1403 - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/22 12:30
کد خبر: 1635

تصاویر خانوادگی ژاله صامتی در کنار همسر و دامادش در رستوران

ژاله صامتی و همسر و دخترش را در کنار دامادشان مشاهده می کنیم

ژاله صامتی زادهٔ ۱۴ فروردین ۱۳۵۱ است.ژاله صامتی متولد تهران است.ژاله صامتی بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است.ژاله صامتی از پدر و مادری ازنایی در تهران زاده شد.ژاله صامتی در رشتهٔ تئاتر از دانشکدهٔ هنر فارغ‌التحصیل شده و فعالیت هنری خود را با حضور در فیلم دت یعنی دختر، به کارگردانی ابوالفضل جلیلی، آغاز کرد و پس از آن در سال ۱۳۷۳ به عنوان بازیگر نقش اول فیلم «دشت ارغوانی» به کارگردانی نادر مقدس انتخاب شد.

 

ژاله صامتی بازیگر نقش پریچهر در سریال زیر خاکی که این شب ها از شبکه یک سیما پخش می شود. این بازیگر باتجربه در این سریال در کنار همسرش بازی می کند. ژاله صامتی دو دختر دارد. در ادامه در ستاره پارسی عکس ژاله صامتی و همسر و دخترش را مشاهده می کنید

 

عکس زیبای ژاله صامتی و همسر و دخترش

در این تصویر ژاله صامتی را در کنار همسر , دختر و دامادش مشاهده میکنید

ژاله صامتی

ژاله صامتی و همسر و دخترش و دامادش

ژاله صامتی با انتشار عکس دخترش تولدش را تبریک گفت:

هر سال که به امروز می رسم هنوزم باورم نمیشه مادر دخترجذابی مثل تو شدم.. بعد برای میلیونها بار میگم خدایا شکرت که من اینقدر خوشبختم. ۲۰سالگی یعنی ورود به دنیای آدم بزرگا..برای تو که همیشه فهیم ودانا بودی می دونم خیلی سخت نیست..دوست دارم دخترم،قشنگم،عزیزم،آرزوم، جوونیم،عشقم،یاسم……. « تولدت مبارک دختر قشنگم» خدارو شکر که مامانتم یاس

ژاله صامتی

دختران ژاله صامتی

او همچنین با انتشار عکس دو دخترش نوشت:

دختر که داری انگارهمیشه قند تو دلت آب می کننچقدرخوشبختیم ما مادرایی که دختر داریم ومن خوشبخترکه دوتاشو دارم یاس ونیاز مامان ژاله عاشقتونه

 

ژاله صامتی عکسی از فیلم دیاپازون منتشر کرد ونوشت:

«دیاپازون» در جشنواره فیلم‌های مستقل کلکته «دیاپازون» در ادامه حضور جهانی خود، این بار به بخش بین‌الملل جشنواره فیلم‌های مستقل کلکته در کشور هندوستان راه یافت.

 

فیلم سینمایی «دیاپازون» به کارگردانی حامد تهرانی و نویسندگی حسین تهرانی و تهیه‌کنندگی علیرضا شجاع‌نوری در ادامه حضور جهانی خود، این بار در بخش بین‌الملل جشنواره فیلم‌های مستقل کلکته در کشور هندوستان حضور خواهد داشت و از ۵ تا ۱۱ ژانویه با دیگر آثار حاضر در این رویداد به رقابت خواهد پرداخت.

 

این جشنواره توجه ویژه‌ای به فیلمسازان جوان، مستقل و با نگاه سازنده و رویکرد متفاوت در عرصه سینما دارد و در سالهای گذشته توجه ویژه‌ای از تمام دنیا به آن صورت گرفته است. «دیاپازون» که هنوز به اکران عمومی در ایران نرسیده، در ماه‌های گذشته، حضور قابل توجهی در جشنواره‌های جهانی از جمله ‌«black movie» در سوئیس، جشنواره بوسان کره‌جنوبی و همچنین جشنواره بین‌المللی «توفی‌فست» لهستان، داشته است.

 

فیلمنامه «دیاپازون» را حسین تهرانی با رویکردی اجتماعی و خانوادگی به نگارش درآورده و حضور بازیگران جوان تئاتر در کنار چهره‌های سینمایی در این اثر ، یکی از نکات قابل توجه آن محسوب می‌شود.

 

ژاله صامتی، بهنوش بختیاری، علیرضا استادی، مهدی حسینی‌نیا، حسین تهرانى، ایلیا کیوان و معصومه رحمانی، بابک نوری و با معرفى علیرضا ساوه درودی، مهرنوش حاجی‌خانی، شادی گنجی، مهران آتش‌زای، مهسا اکبری، سارا سرابی، غزال غلامی، یکتا طبیبی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3kozq4