پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/22 18:20
کد خبر: 1645

با بلا حدید زیباترین زن جهان و سوپر مدل مسلمان آشنا شوید؛مدلی که محجبه شد!

بلا حدید زیباترین زن جهان توسط یک جراح زیبایی و طبق محاسبات ریاضی به عنوان زیباترین زن جهان انتخاب شد.

بلا حدید (انگلیسی: Bella Hadid‎) زادهٔ ۹ اکتبر ۱۹۹۶ است. با نام کامل ایزابلا خیر حدید، یک مدل مانکن اهل ایالات متحده آمریکا است.بلا حدید از تبار فلسطینی و هلندی است. مادر بلا حدید یک هلندی‌تبار و پدربلا حدید یک ثروتمند اهل فلسطین می‌باشند.جیجی حدید و انوار حدید خواهر و برادر بلا حدید هستند که آنها هم در صنعت مدلینگ مشغول فعالیت می‌کنند.بلا حدید در سال ۲۰۱۵ با خواننده کانادایی د ویکند روابط عاشقانه‌ای را آغاز کرد و در دسامبر همان سال در یکی از ویدئوهای او ظاهر شد.از آن زمان تا به حال، آنها چندین بار از هم جدا شده و به هم بازگشته‌اند.در سال ۲۰۱۹ یک جراح زیبایی به نام جولین دا سیلوا فهرست ۱۰ نفرهٔ «زیباترین زنان جهان از نظر محاسبات ریاضی» را منتشر کرد که بلا حدید در صدر آن قرار دارد.

بلا حدید

  • نام:بلا حدید(Bella Hadid) با نام کامل “ایزابلا خیر حدید”

  • شغل:مدلینگ و مانکن مشهور آمریکایی است

  • متولدسال:تاریخ ۹ اکتبر سال ۱۹۹۶

  • متولد : واشنگتن دی سی

  • قد بلا حدید: ۱٫۷۵ متر

  • وزن: ۵۵ کیلوگرم است.

بلا حدید

بلا حدید سوپرمدل آمریکایی ۲۳ ساله‌ای است که در سال ۲۰۱۶ لقب بهترین مدل سال و در سال ۲۰۱۹ عنوان زیباترین زن جهان را دریافت کرده است. او یکی از ۱۰ مدل پولدار دنیاست که با برندهای معروفی همچون دیور، ورساچه، بولگاری، نایکی، شنل، ژیوانشی و … همکاری کرده است. تصویر او بارها روی مجله‌های معروف مد مثل Vogue و Harper’s Bazaar رفته است.

 

بلا حدید تمام دوران کودکی خود را با خواهر بزرگترش جی جی، و برادر کوچکترش، انوار، گذرانده است و شاید همین دلیل اصلی صمیمیت غیرقابل وصف این خواهرها و برادر با یکدیگر است. بنا به گفته خود بلا، مادرش هیچ زمان او را محدود نکرده و هیچ چیزی را از او دریغ نکرده است؛ هیچ وقت به او نگفته چه لباسی بپوشد یا چگونه آرایش کند. درنتیجه بلا توانست استایل شخصی خود را داشته و کمی متفاوت باشد.

بلا حدید

بلا حدید قصد داشت تا در المپیک ۲۰۱۶ ریو دو ژانیرو در رشته اسب سواری شرکت کند اما به دلیل بیماری لایم ناچار شد این ورزش را کنار بگذارد، مادر و برادرش هم به این بیماری مبتلا هستند.

بلا حدید

او مدلینگ را از سن ۱۶ سالگی شروع کرده و در فشن شوی برند های معتبری از جمله ورساچه، گوچی، شنل و دیور حضور داشته است. بلا در سال ۲۰۱۶ به عنوان مدل ویکتوریا سیکرت انتخاب شد.

 

بلا حدید

بلا حدید و خواهرش جی جی حدید سن کمی دارند اما به خوبی توانسته اند تا جایگاه خود را در میان برندهای فشن جهان ثابت کنند. نگاهی داریم به زندگی شخصی و حرفه ای بلا حدید مدل جذاب آمریکایی که خود را مسلمان می داند.

بلا حدید

بلا حدید فرزند «محمد حدید» ملاک و ثروتمند فلسطینی و «یولاندا وان در هریک» هلندی است.رنگ چشمان بلا سبز آبی ، رنگ چشمانش قهوه‌ای بسیار تیره ،قد ۱٫۷۴ متر و اندازه های وی ۳۴-۲۵-۳۶ سانتیمتر است .

بلا حدید

او کودکی خود را در شهر لس آنجلس گذراند. مدل بودن مادر بلا در شناساندن چهره او و خواهرش تاثیر بسیاری داشت. بلا مادرش را الهام بخش مسیر خود می داند.یولاندا فاستر مادر هلندی این دومدل مشهور به فرزندانش افتخار می کند. یولاندا فاستر علاوه بر دخترانش جی جی و بلا یک پسر هم به نام انور حدید دارد که مدل می باشد.تصاویر مادر و دوخواهر را در زیر می بینید.

 

بلا حدید

بلا حدید در لباس بسیاری از برندهای مطرح جهان همچون ژیوانشی، شانل، گوچی، الکساندر ووتیه، الکساندر وانگ، فندی، کارولینا هرا، ورساچه و میومیو ظاهر شده است. او یکی از موفق ترین و شناخته شده ترین مدل های جهان است که توانسته با بهره گیری از زیبایی خاصش جایگاه بالایی در دنیای مد بیابد. در سال ۲۰۱۶ با معرفی بلا حدید به عنوان یکی از ستارگان ویکتوریا سکرت در کنار خواهرش، این مدل مسیر جدیدی را آغاز کرد و بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت.

بلا حدید

 

بلا حدید اخیرا در گفت و گوی رسانه ای خود به پرسش های مختلفی درباره زندگی شخصی، روابط عاشقانه و پروژه های جدیدش پاسخ داد.او در بخشی از این مصاحبه گفت، بعنوان فرزند یک خانواده مهاجر، مخالف سیاست های کنونی دولت آمریکا است و خواستار رفع قوانین تبعیض آمیز علیه مهاجرین شد.او با اشاره به باورهای مذهبی پدرش گفت، در کودکی همراه با وی عبادت می کرده و خاطرات شیرینی از آن دوران دارد.

بلا حدید

او گفت به مسلمان بودن خود افتخار می کند.بلا حدید بیش از دوازده میلیون طرفدار در صفحه اینستاگرم دارد و در سایر شبکه های اجتماعی مثل توئیتر یا فیسبوک هم فرد محبوبی است.او سال گذشته از طرف چند سازمان هنری و انجمن حرفه ای بعنوان بهترین مدل سال انتخاب شد و با بسیاری از مارک های مشهور و برندهای معروف صنعت مد همکاری داشت

 

بلا حدید

رابطه عاشقانه بلا حدید

«بلا حدید» ماه نوامبر گذشته به رابطه عاشقانه و جنجالی خود با «د ویکند» خواننده مشهور کانادایی پایان داد و خبرساز شد.

 

او گفت این جدایی دلیل خاصی نداشته و آنها هنوز عاشق یکدیگر هستند ولی به دلیل برنامه شلوغ و گرفتاری های شغلی امکان ادامه این رابطه وجود نداشت.بلا حدید گفت در حال حاضر مجرد است و درگیر رابطه عاشقانه جدیدی نشده است.اما ویکند با سلنا گومز خواننده پرآوازه وارد رابطه جدیدی شده است

بلا حدید

ازدواج دیوید بکهام و بلا حدید

دیوید بکهام، فوتبالیست سابق تیم‌های منچستر یونایتد و رئال مادرید و تیم ملی انگلستان که یکی از خوش پوش‌ترین فوتبالیست‌های تاریخ به شمار می‌رود، به همراه بلا حدید، سوپر مدل مشهور آمریکایی از مهمانان ویژه فشن شو برند دیور بودند. گفته می‌شود بکام قصد طلاق از همسر خود و ازدواج با این ستاره دنیای مد را دارد. بکهام و حدید پیش از این یک بار دیگر نیز همراه با هم دیده شده بودند؛ آن‌ها زمستان سال گذشته دیدار برگشت دو تیم رئال مادرید و پاریس سن ژرمن را در پاریس تماشا کردند که توجه بیش از حد دیوید بکهام به بلا حدید و عکس‌هایی که از این دو منتشر شد با حواشی مختلفی همراه شد.

 

استایل مورد علاقه این سوپرمدل تلفیق اسپرت با استایل روزمره است. او به پوشیدن لباس‌های مونوکروم (سرتاپا یکرنگ) علاقه دارد و مخصوصا در لباس‌های اسپرت این استایل را انتخاب می‌کند.

بلا حدید

بلا حدید علاقه زیادی به کتانی‌های نایک دارد و از آنها در استایل روزمره خود استفاده می‌کند. او همچنین علاقه بسیاری به استفاده از شلوار جین دارد و اکثر وقت‌ها استایلش را با یک عینک آفتابی کامل می‌کند که یکی از مهم‌ترین بخش‌های استایل اوست. رنگ مورد علاقه بلا مشکی است و معمولا هم اکثر لباس‌هایش را مشکی انتخاب می‌کند ولی از بقیه رنگ‌ها هم استفاده می‌کند.

بلا حدید

تصاویر بلا حدید زیباترین زن جهان

بلا حدید

بلا حدید زیباترین زن جهان

بلا حدید

زیباترین زن جهان

 

بلا حدید

بلا حدید زیباترین سوپر مدل جهان

بلا حدید

زیباترین سوپر مدل جهان

بلا حدید

زیباترین زن جهان

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2xo5b2