چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/22 13:53
کد خبر: 1637

بیوگرافی کاوه آهنگر بازیگر سریال سرباز

بیوگرافی کاوه آهنگر بازیگر و همسرش با عکس های شخصیی و داستان شهرت به نام برادر علی کوچولو تا زندگی اش را می خوانید

 

کاوه آهنگر بازیگر و برادر امیذد آهنگر می باشد کاوه آهنگر 28 سال سن دارد کاوه آهنگر  در عرصه بازیگری کاوه آهنگر زیاد فعال نمی باشد امید آهنگر چندی پیش با همسرش نوشین خانی به شبکه من و تو در امریکا پیوست و کار هنری خود را در این شبکه آغاز نمود در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر کاوه آهنگر بازیگر برادر امید آهنگر + بیوگرافی کاوه آهنگر را در سایت ستاره پارسی  خواهید دید با ما همراه باشید.

کــاوه آهــنـــگر متولد 1368 در تهــران، بازیگـــر اســـت.در یک خانواده هنـــرمـنـد بدنــیا آمد، پدرش از مدیران تولیـد و خواهـر و مادرش نیز از فعالــان عرصه طراح صحنــه هستـنــد، برادرش امــیـد نیز بازیــگـر بود و در حال حاضـر در هلــند کارگردان است.

 

شروع فعالـــیــت

بازیـــگری رو از 3 سالـگـی و با همــکاری پدرش در سریال آپـارتــمــان وارد عرصـه بازیگـری شد، می گوید مشوق اصـــلـی ام برادرم بود، امـا شهرت وی بخـاطـــر بازی در نقـــش کودکـــی دکتـــر قریــب در سال 1386 بود.

بازیگـــری با حقوق بالـا

من کارم را خیــلــی زود شروع کردم و اصلا یادم نیست.

پدرم مدیـر تولیــد بود و تمـــام برنامـــهــ‌ های کاری من به‌ عهده او بود اما میـ‌ دانــم نســبـــت به آن زمان قرارداد های بالــایـی برای من می‌ بست. شنیــدم در سال 77 یکـــی از قراردادهایـم برای یک سریال به نام ساعـــت سحرآمــیـز ماهــی دو میلـــیون و 300 هزار تومان بود که قرار داد کمــی نبود

کاوه آهنگر

می گوید اگــر بازیگـر نمـــی شد حتـــمـا به سمــت موسیـــقـی می رفت، او پدرش مرحوم رضــا آهـــنــگـــر را در سال 1380 بدلـــیـل تومور مغزی از دســت داد.

تدریـــس و دسـت آور هنـری

هنوز در زنـدگی هنریـ‌ ام دستـاورد خاصی به دســـت نیـــاورده‌ ام.

امــا خوشحالم که 24 سال است کار هنـری انجـــام میـ‌ دهم و الـان جایـــی هســتــم که حداقـــل 15 هنـــرجو دارم و به آنهــا ذرهـ‌ــای از هنـر را آموزش میـ‌دهـــم برای همــیـن حس خوبی دارم.

 

عکس کودکـــی کاوه آهـــنگــر بازیــگر

فراموش شدن

خاموش شدن و دیده نشـدن بدترین اتــفـــاق برای یک بازیــگر اسـت.

متـــاسفانـه این سیــستـــم وجود دارد؛ در هر رشـتـه از هنـــر که باشـــیــد به این وضع دچــار می‌ شوید، یک دوره هســتـــیــد و متاسـفانـــه بعـــد از چندوقت دیـگر نیســتـــیــد رسانـهــ‌ـها وقتـی خبـــری از یک هنرمنــد نیـــســت اصـــلا سراغ او نمـی‌ـــروند.

من پنج سال درگیر فیــلـــمــبرداری روزگار قریـب بودم و چیـزی از من پخش نمیـ‌ شد اما هیـــچ‌ کس حتـــی نپرســـیـــد کاوه آهنــگـر زنــده اســـت یا مرده ؟ ولی به محـض پخـــش شدن سریـــال از صدها مجــلـــه و رســـانه با من تمـاس گرفــتــنــد هنرمـــندان زمانـی نیـــاز به رســـانــه‌هــا دارند که حضور ندارند، وقتـی حضور دارنـد که دیـگر نیازی به گفتـن نیــسـت.

ایـنـسـتاگرام کاوه آهنگر بازیگــر

 

آرزوی اسکار

فکــر می‌ کنــم آرزوها شاید دور یا نزدیک باشند اما دســتـ‌ـــنـیافـتـنـــی نیـســـتنـد.

هر چیز که درون من شکـل میـــ‌ـگـــیرد حتـما میـــ‌ـتوانم به آن برسم اما دورتریــن آرزویم گرفـــتــن اسـکــار در رشته کارگـردانـی اســـت و داشـتن یک زندگی بیـــ‌ حاشـیه و امـــن.

ازدواج

او فعلا مجــرد بوده و هنوز ازدواج نکـــرده است.

 

فیلم شناسی :

بوتیک ۱۳۸۲

بانوی من ۱۳۸۱

تیک آف ۱۳۸۱

آسمان پرستاره ۱۳۷۸

کاوه آهنگر, بیوگرافی کاوه آهنگر, عکس های جدید کاوه آهنگر

تصاویری از کاوه آهنگر

 

 

 

 

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4mqg52