سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/23 13:00
کد خبر: 1650

ماشین لوکس و گران قیمت جدید ابوالفضل پورعرب+عکس

در استوری که ابوالفضل پورعرب در اینستاگرام گذاشت ماشین لوکسش دیده می شود.

ابوالفضل پورعرب زاده ۱ تیرماه ۱۳۴۰ است.ابوالفضل پورعرب زاده تهران است.ابوالفضل پورعرب هنرپیشه تئاتر، سینما و تلویزیون در ایران است.ابوالفضل پورعرب سومین فرزند خانواده در محله شاه عبدالعظیم در خانواده فرهنگی دیده به جهان گشود.ابوالفضل پورعرب با فیلم سلطان قلبها به سینما علاقه‌مند گشت اما با مخالفت پدر خود مواجه شد. در دبیرستان تئاتر کار می‌کرد و به واسطهٔ همین با محمود استادمحمد آشنا شد و از طریق او به گروه کارگردانی یک نمایش معرفی شد و سال ۵۹ اولین کار حرفه‌ای خود را به نام «مأموریت حساس» در سالن چهارسوی تئاترشهر بازی کرد. 

 

ابوالفضل پورعرب بازیگر قدیمی سینمای ایران است که جوانان دهه شصتی با او خاطرات زیادی دارند. این بازیگر ۵۹ساله از سال ۶۹ به طور رسمی کار بازیگری را آغاز کرد. ابوالفضل پورعرب در اینستاگرام عکسی از خودش را منتشر کرد که در آن ماشین لوکسش دیده می شود. در پرشین وی ماشین جدید ابوالفضل پورعرب را ببینید

 

ماشین جدید ابوالفضل پورعرب در اینستاگرام

عکسی که ابوالفضل پورعرب از ماشینش در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.

ابوالفضل پور عرب

عکس ماشین جدید ابوالفضل پورعرب

ابوالفضل پورعرب با انتشار عکس اسبش نوشت:

بعد از مدتی تونستم سری به سناتور بزنم . دراصل زمانیکه فیلم جناب لطیفی از جنس حسین آقاشون‌ تموم شد . دیر وقت بود ‌ شب از نیمه گذشته بود تا برم خانه مادرم واجازه بگیرم شد صبح . ودر حال حاضر هم دیروز برگشتم ‌تهران .

ابوالفضل پور عرب

اسب ابوالفضل پورعرب

بد نیست درباره ابوالفضل پورعرب بیشتر بدانید

ابوالفضل پورعرب همچنین فارغ‌التحصیل بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشسرای هنر است. او تاکنون سه بار ازدواج کرده و دارای سه فرزند می‌باشد (رعنا، پوریا و رائیکا). او از آخرین همسرش آناهیتا نعمتی (بازیگر) جدا شده و از او داری یک فرزند دختر (رائیکا پورعرب) است. همچنین وی به تازگی صاحب نخستین نوه خود دماوند فراهانی پور پسر رعنا شده‌است. پور عرب با عروس روی پرده درخشید و فیلم‌های خوب بعدی‌اش یکی بعد از دیگری روی پرده می‌رفت. نخستین کار حرفه‌ای پور عرب در سینما دستیار کارگردانی فیلم دزد و نویسنده در سال ۱۳۶۴ است. اما در سال ۱۳۶۹ با بازی در فیلم «عروس» به شکل حرفه‌ای وارد سینما شد و به عنوان چهره اول فیلم‌های دهه ۷۰ نقش‌های زیادی بازی کرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/27don2