سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/24 18:29
کد خبر: 1673

ماجرای جالب اشتباه گرفتن روزبه حصاری با علی ضیا

در این ویدئو ماجرای جالب اشتباه گرفتن روزبه حصاری را با علی ضیا می بینید.

سریال بچه مهندس ۳ این شب ها از شبکه دو سیما پخش می شود.روزبه حصاری در این فصل از سریال نقش جواد جوادی را بازی می کند که با استقبال بسیار خوبی روبرو شده است.در ادامه در ستاره پارسی صحبت های روزبه حصاری را درباره اشتباه گرفتنش با علی ضیا می بینید.

 

اشتباه گرفتن روزبه حصاری با علی ضیا

روزبه حصاری از اشتباه گرفتنش با علی ضیا می گوید

 

ویدئو اشتباه گرفتن روزبه حصاری

روزبه حصاری با انتشار عکسی از مرگ بابا اسماعیل نوشت:

همه عمر دیر رسیدم… پ.ن: می‌دونی بابا اسماعیل، خبر که رسید، یاد حبیب آقا ظروفچی «سوته‌دلان» افتادم، وقتی آخر فیلم می‌گفت:«همه عمر دیر رسیدیم.» این بار هم دیر رسیدم، دیر رسیدم و سهمم شد حسرتِ چندباره…

روزبه حصاری

او همچنین با انتشار عکسی  پایان بچه مهندس را لو داد:

بازی زندگی

بازی زندگی با همه پیچیدگی‌هاش بهم نشون داد، کسی برنده واقعیه که پایِ قول و قراراش بایسته. من با همه زخم زبونا پای قولم می‌ایستم و‌ آخر قصه ثابت می‌کنم عشق چه قدرتی داره… پ.ن: به قول نادر ابراهیمی در کتاب چهل نامه کوتاه به همسرم: «قول می‌دهم در جهان قدرتی وجود ندارد که بتواند عشق را به کینه تبدیل کند و این نشان می‌دهد که جهان با همه عظمتش در برابر قدرت عشق چقدر حقیر است و ناتوان …»

پست روزبه حصاری

جواد جوادی

جواد جوادی

بد نیست درباره روزبه حصاری بیشتر بدانید

روزبه حصاری متولد ۱۲ بهمن ۱۳۶۶ تهران فارغ التحصیل مرکز استعدادهای درخشان و دارای مدرک مهندسی صنایع است. او دریک خانواده کم جمعیت زندگی میکند کـه سطح خانواده اش متوسط روبه بالاست.

روزبه حصاری

آغاز فعالیت

وی در سال ۱۳۹۰ در دوره های بازیگری آموزشگاه کارنامه شرکت کرد و فعالیت هنری اش را در تئاتر ، با نمایش «پیتزا جهان» آغاز کرد. از آثار این هنرمند می توان به بازی در نمایش های «برداشت آزاد» و «بالاخره این زندگی مال کیه؟» اشاره کرد. او همچنین کارگردانی نمایشی را با نام «بن بست» ، نوشته ی ریچارد پارسونز ، را بر عهده داشته است. همچنین بازی در تئاتر «تقدیربازان» به کارگردانی سیما تیرانداز از دیگر فعالیت های هنری وی بشمار می آید.

 

ورود به تلویزیون

در سال ۹۰ – ۹۱ با نمایش پیتزا جهان، برداشت آزاد و مرگ در میزند صاحب جوایزی در جشنواره تئاتر شد و در نهایت سال ۱۳۹۲ با سریال یادآوری به جامعه هنری معرفی شد


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/36by72