چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/29 14:31
کد خبر: 1740

اینستاگرام پست مهدی کوشکی را حذف کرد + عکس

اظهارنظر مهدی کوشکی درباره حق طلاق به دنبال توئیت همسرش با واکنش کاربران در فضای مجازی و هشدار اینستاگرام به وی همراه شد.

مهدی کوشکی زاده 1360 است.مهدی کوشکی در خرم آباد متولد شد.مهدی کوشکی نمایشنامه نویس، کارگردان، بازیگر تئاتر و بازیگر سینمای ایران است.مهدی کوشکی فارغ‌التحصیل رشته نمایش با گرایش ادبیات نمایشی از دانشکده سینما - تئاتر دانشگاه هنر است.ورود مهدی کوشکی به عرصه سینما با حضور در فیلم موفق لانتوری وارد فاز جدید شد سپس در فیلم فروشنده اصغر فرهادی هم نقش افرینی کرده است.

 

اظهارنظر مهدی کوشکی درباره حق طلاق به دنبال توئیت همسرش با واکنش کاربران در فضای مجازی و هشدار اینستاگرام به وی همراه شد.

پارسا و مهدی کوشکی

مهدی کوشکی بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما به دنبال توئیت همسرش درباره حق طلاق و در پاسخ به سوال دنبال‌کنندگانش ویدئویی در صفحه‌ی اینستاگرام خود منتشر کرد که با واکنش کاربران و حواشی زیادی همراه شد و از سوی اینستاگرام پاک شد.

 

ریحانه پارسا همسر مهدی کوشکی که از او با نام یک بازیگر پرحاشیه یاد می‌شود به تازگی به توئیتر پیوسته و در توئیتی نوشت: «یا بنویس حق طلاق میدید به زن‌هاتون بعد اسم خودتون رو هم گذاشتید مرد؟ ایموجی هم نزار»

 

به دنبال این باور ریحانه پارسا، همسر او نیز با انتشار ویدئویی در استوری اینستاگرام خود، هم‌نظر بودن خود را با همسرش اعلام کرد و به این اصل که نباید حق طلاق را به زنان داد تاکید کرد و گفت: «زن باید با لباس سفید بیاد و با کفن سفید هم بره.»

 

اما این ویدئو توسط اینستاگرام پاک شد و او در پستی دیگر از عدم آزادی بیان در اینستاگرام نوشت که این پست نیز در جای خود واکنش‌هایی را به دنبال داشت. کاربران بسیاری ضمن ابراز تاسف از طرز فکر مهدی کوشکی و همسرش، اقدام اینستاگرام را در پاک کردن نظرات آنان که در یک ویدئو کوتاه منتشر شده بود بسیار به موقع و قابل تقدیر می‌دانند. این کاربران با دیدگاه‌های متفاوتی که به زندگی دارند معتقدند حقوق زنان باید در هر جامعه‌ای حفظ شود و اجازه نداد افرادی با عنوان سلبریتی یا روشن فکر به حقوق آنان لطمه بزنند.

کوشکی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4pbra2