پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/31 16:45
کد خبر: 1778

عاشقانه های جالب شهاب حسینی برای همسرش+ عکس همسر

شهاب حسینی، بازیگر سینما و تلویزیون تولد همسرش را در صفحه شخصی خود در فیس‌بوک تبریک گفت.

سید شهاب حسینی زادهٔ ۱۴ بهمن ۱۳۵۲ است.شهاب حسینی در تهران متولد شد.شهاب حسینی هنر پیشه سینما، تئاتر و تلویزیون است.شهاب حسینی مجری، کارگردان و گوینده ایرانی است.شهاب حسینی در سال ۱۳۸۷ با بازی در فیلم سوپر استار، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر را دریافت نمود.

شهاب حسینی

شهاب حسینی، بازیگر سینما و تلویزیون تولد همسرش را در صفحه شخصی خود در فیس‌بوک تبریک گفت. سید شهاب حسینی تنکابنی  متولد تهران و اصالتا اهل تنکابن است.شهاب حسینی  بازیگر جوان تحصیلاتش را در رشته روانشناسی دانشگاه تهران به دلیل اینکه هوای مهاجرت به کانادا را در سر داشت بعد از دو سال نیمه کاره رها کرد.

شهاب حسینی

با عشق می‌شود گفت سلام، حال کسی را پرسید، به گل‌های باغچه آب داد و اصلا نگران نبود. این عشق از کجا آمده که معجزه می‌کند.

 

با عشق می‌شود به خدا رسید از همین خیابان با همین خنکای شبانگاهی که از سمت این زمستان می‌وزد.

 

با عشق می‌شود گفت سلام، حال کسی را پرسید، به گل‌های باغچه آب داد و اصلا نگران نبود. این عشق از کجا آمده که معجزه می‌کند. بوی سیب می‌دهد و عطر گل محمدی. یک جور اعتماد به تمام کائنات. انگار همه عاشقانه‌ها همصدا شده‌اند تا ضربان قلب تو را تنظیم کنند و لرزش دست و دل مرا.

 

با عشق می‌شود در شب میلاد تو در آسمان، قرص کامل ماه را به فنجان چای مهمان کرد. من عاشقم. تو خود عشقی. پس بی‌دلیل نیست که امشب می‌شود به خدا رسید ...

 

پریچهر بانو جان زادروزت فرخنده و مینو ...

شهاب حسینی

 

 

منبع: بیتوته


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4bbee4