چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/03/02 16:21
کد خبر: 1796

احمد مهران فر با لباس دامادی اش یادی کرد از روزهای قبل از کرونا

در این بخش از ستاره پارسی تصویر احمد مهران فر با لباس دامادی دیده اش را مشاهده میکنید.

احمد مهران‌فر  زادهٔ ۱۰ خرداد ۱۳۵۴ است.احمد مهران‌فر متولد کاشان است.احمد مهران‌ فر بازیگر و نویسنده ایرانی است.احمد مهران‌فر بیشتر شهرت وی برای نقش آفرینی در سریال پایتخت است.احمد مهران فر از سال ۱۳۷۸ اجرای حرفه‌ای تئاتر را آغاز کرد.

احمد مهران فر

احمد مهران فر بازیگر جوان و با استعداد سینمای ایران است که به تازگی در سریال پایتخت ۶ ایفای نقش کرد. این بازیگر جوان متاهل است و به تازگی صاحب فرزند نیز شده است. او در صفحه اینستاگرامش عکسی از روز دامادی اش منتشر کرد و یاد آن روزها را کرد. در ستاره پارسی احمد مهران فر با لباس دامادی را مشاهده می کنید

 

عکس احمد مهران فر با لباس دامادی

احمد مهران فر با انتشار عکسی از روز عروسی اش نوشت:

یادش بخیر روزای قبل از کرونا… عکس محمد میرسعیدی

احمد مهران فر

عکس احمد مهران فر با لباس دامادی

احمد مهران فر با انتشار عکسی از فیلم دینامیت درباره توقیف آن نوشت:

پارسال همین موقع ها آخرین روزهای فیلمبرداری فیلم دینامیت بود .. فیلمی که پروانه ساخت گرفت و تولید شد اما بعد از یکسال ، هنوز پروانه نمایش نگرفته .. تو این مدت هر بار از تهیه کننده فیلم ، ابراهیم عامریان ، خبر گرفتم ، یه جواب سربالا داده . زمان آقای داروغه زاده ، هی میگفت قول این چهارشنبه رو دادن و باز هفته بعد میگفت این چهارشنبه بررسی میکنن و آخرش هم که داروغه زاده رفت و هیچی به هیچی . حالا هم که میگه ، گفتن مشکل پروانه نمایش حل شدنیه اما تاریخ اکران رو ما مشخص میکنیم ، حالا کِی معلوم میشه ، خدا عالمه.

 

فیلمی که هفتاد هشتاد نفر براش زحمت کشیدن و کلی از آدمهای مرجع و مورد اعتماد مدیران و همکارای هنری دیدن و پسندیدن و هیچ مشکلی به نظرشون نرسیده ، امروز بعد از گذشت یه سال هنوز بین زمین و هوا معلق مونده … اون هم وقتی که تمام اصلاحاتُ انجام دادیم و هر چی گفتن گوش کردیم . اصلاً نمی فهمم ، وقتی ما مو به مو ، عین همون فیلمنامه ای که پروانه ساخت گرفته رو ساختیم ، چرا پروانه نمایشش رو نمیدن ؟

 

البته گله من بیشتر از تهیه کننده فیلمه که اعتراض درست و حسابی نمیکنه و در مقابل این بی عدالتی و سوءمدیریت ساکت نشسته ، تا فیلمی که می تونه رکورد فروش سینمای ایرانُ بشکونه ، همینطور خاک بخوره . امیدوارم در دولت تدبیر و امید که داعیه عدم توقیف فیلمها رو داره ، تدبیری اندیشیده بشه تا امید داشته باشیم به حل شدن مشکلِ دینامیت ، فیلمی که قطعاً از دیدنش لذت میبرید

 

او همچنین به مناسبت تولد همسرش در پست اینستاگرامی اش نوشت:

مونای عزیزم تولدت مبارک

احمد مهرانفر

احمد مهران فر و همسرش

منبع: پرشین وی


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/455rm4