چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/03/07 14:49
کد خبر: 1860

ماجرای جالب ازدواج ژاله صامتی از زبان خودش+فیلم

در این ویدئو ماجرای ازدواج ژاله صامتی بازیگر سریال زیرخاکی و همسرش را می بینید

ژاله صامتی زادهٔ ۱۴ فروردین ۱۳۵۱ است.ژاله صامتی متولد تهران است.ژاله صامتی بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است.ژاله صامتی از پدر و مادری ازنایی در تهران زاده شد.ژاله صامتی در رشتهٔ تئاتر از دانشکدهٔ هنر فارغ‌التحصیل شده و فعالیت هنری خود را با حضور در فیلم دت یعنی دختر، به کارگردانی ابوالفضل جلیلی، آغاز کرد و پس از آن در سال ۱۳۷۳ به عنوان بازیگر نقش اول فیلم «دشت ارغوانی» به کارگردانی نادر مقدس انتخاب شد.

 

ژاله صامتی بازیگر ۴۸ساله سینمای ایران است که به تازگی در سریال زیرخاکی ایفای نقش کرد و بسیار زیاد مورد استقبال قرار گرفت. این بازیگر خوش اخلاق و توانمند شب گذشته میهمان برنامه دورهمی بود. در ادامه در ستاره پارسی می خواهیم ماجرای ازدواج ژاله صامتی را از زبان خودش ببینیم

 

ماجرای ازدواج ژاله صامتی بازیگر

ویدئو ماجرای ازدواج ژاله صامتی

بد نیست ببینید در برنامه دورهمی با حضور ژاله صامتی چه گذشت

مهران مدیری شب گذشته در برنامه «دورهمی» میزبان ژاله صامتی بازیگر سینما و تلویزیون بود.

 

در بخش اول گفتگو مدیری از صامتی خواست با توجه به اصالت خانوادگی از ویژگی‌های لر‌ها بگوید و او پاسخ داد: لر‌ها آدم‌های خوبی هستند، جدا از عرق ملی داشتن اعتقاد دارم، همه مردم ما جذاب هستند. لر‌ها مردمان ساده و بی شیله پیله اند، اگر دوستت دارند واقعا راست می‌گویند.

ژاله صامتی

در بخشی از گفتگو صامتی درباره متولدین فروردین گفت: متولد ۱۴ فروردین ۵۱ هستم، فروردینی‌ها تنها ماهی هستند که با بقیه ماه‌ها دوست اند.

 

مدیری گفت: فروردینی‌ها گُل هستند، بی سر و صدا کم کم دنیا را می‌گیریم.

 

صامتی گفت: گرفتیم، چارلی چاپلین بزرگمان هم فروردینی است

ژاله صامتی

 

با توجه به همکاری ژاله صامتی با همسرش ایرج سنجری در سریال زیر خاکی مدیری درباره ازدواج آن‌ها سوال کرد واین بازیگر توضیح داد: سال ۷۶ با هم در نمایشی تمرین می‌کردیم، همسرم به من علاقه‌مند شده بودند، اما من متوجه نشده بودم، اما سال ۷۷ در سریالی همکاری داشتیم، پیشنهاد ازدواج دادند، من خواستم با پدرم صحبت کنند، بعد باهم ازدواج کردیم و ۲۱ سال است، زندگی مشترک داریم.

 

وی افزود: دو دختر دارم، یاس موسیقی خوانده و در تئاتر منشی صحنه است. نیاز هم ۱۴ ساله است و می‌خواهد بازیگر شود، اما به او گفتم دانشگاه برود و با تئاتر شروع کند

 

ژاله صامتی

در بخش دیگر صامتی در پاسخ به سوال مدیری درباره تست‌های بازیگری برنامه «دورهمی» گفت:تلویزیون ما شبکه نسیم را نشان نمی‌دهد، هر وقت پنج شنبه‌ها با خواهر و برادرانم به خانه مادرم می‌رویم. آنجا می‌بینم، خانواده ناموسی «دورهمی» می‌بینند.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2lyo63