پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/03/08 07:00
کد خبر: 1862

فیلمی دیده نشده از بهاره رهنما در حرم امام رضا

در این ویدئو بهاره رهنما در حرم مطهر امام رضا علیه السلام دیده می شود.

بهاره رهنما زاده ۱۰ آذر ۱۳۵۲ است.بهاره رهنما متولد اراک است.بهاره رهنما هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است.همسر سابق بهاره رهنما پیمان قاسم‌خانی نویسنده مشهور سینما است.بهاره رهنما و پیمان قاسمخانی دختری به نام پریا قاسم‌خانی دارند که تجربه حضور در تئاتر پنجره‌ها و فیلم سینمایی دایره زنگی را دارد.

 

بهاره رهنما بازیگر زن سینمای ایران است که پس از جدایی و طلاق از پیمان قاسمخانی و ازدواج مجددش دچار حواشی زیادی شد و کوچکترین حرکتش سوژه رسانه می شود. او روز گذشته همزمان با بازگشایی حرم مطهر رضوی در حرم حضور پیدا کرد و ویدئویی منتشر کرد. در ستاره پارسی ویدئو حضور بهاره رهنما در حرم امام رضا را ببینید.

 

حضور بهاره رهنما در حرم امام رضا

در این ویدئو بهاره رهنما را در حرم امام رضا مشاهده می کنید

 

ویدئو حضور بازیگر زن در حرم امام رضا

بد نیست حواشی اطراف بهاره رهنما را ببینید

رهنما و همسرش پیمان قاسم خانی، از جمله ۱۴۰ هنرمند ایرانی بودند که با امضاء طوماری در مورخ ۲۲ خرداد ۱۳۹۲، همراه با سایر اصلاح‌طلبان و اعتدالگرایان، ضمن قدردانی انصراف محمدرضا عارف به نفع روحانی، از نامزدی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۹۲ حمایت علنی کردند.

بهاره رهنما

بهاره رهنما

پیمان قاسم‌خانی: «وقتی وارد کار فیلمنامه‌نویسی شدم روی این حرفه خیلی متعصب شدم و همیشه در مقابل پیشنهاد برخی افراد که می‌گفتند بازی کن، می‌گفتم من بازیگر نیستم، فیلمنامه‌نویس هستم. آقای داودنژاد بهاره را در فیلم دیگری دیده بود و قرار بود در فیلم عاشقانه بازی کند. من و بهاره رهنما آن زمان نامزد بودیم. آقای داودنژاد خیلی اصرار کرد که نقش مقابل بهاره را خودم بازی کنم اما من قبول نمی‌کردم تا اینکه پس از حدود دو هفته به من گفت این فیلم یک فیلم بسیار عاشقانه است و هر پسری جایت بازی کند کلی دیالوگ عاشقانه به نامزدت می‌گوید و همین حرفش باعث شد که بازی در فیلم «عاشقانه» را پذیرفتم و با پول آن هم عروسی گرفتیم.»

بهاره رهنما

بهاره رهنما و همسر جدیدش

در دی ۱۳۹۳ پیمان قاسم خانی و بهاره رهنما از نادر فتوره‌چی به علت یادداشت‌هایش در فیسبوک که بهاره رهنما همسر قاسم‌خانی را به فرصت طلبی برای مطرح شدن متهم کرده بود، شکایت کردند. و همچنین قاسم خانی یک یادداشت در رابطه با این شکایت در فضای مجازی قرار داد. فتوره‌چی پس از این شکایت دادگاهی شد اما با قرار کفالت آزاد شد و در نهایت رهنما شکایتش را پس گرفت

بهاره رهنما

همسر بهاره رهنما

منبع: پرشین وی


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3np6g2