چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/03/08 11:38
کد خبر: 1869

ماجرای حاشیه جدید طلاق شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی چیست؟

شقایق دهقان با انتشار عکسی در اینستاگرام خود شایعات طلاق خود را قوت بخشید.

شقایق دهقان زادهٔ ۴ اسفند ۱۳۵۷است.شقایق دهقان در گیسن، آلمان متولد شد.شقایق دهقان بازیگر و نویسندهٔ ایرانی است. همسر شقایق دهقان مهراب قاسم‌خانی نویسنده و طراح صحنهٔ کارهای نود شبی تلویزیون است که در جریان مجموعهٔ تلویزیونی پاورچین با هم آشنا شدند. عمده فعالیت شقایق دهقان در سریال‌های نود شبیِ مهران مدیری است.

 

او در این عکس هیچ حلقه ای بر دست ندارد .عکسی از چهره بدون آرایش شقایق دهقان در کنار پسرش نویان منتشر شده است.

 

در ادامه عکس شقایق دهقان و پسرش نویان قاسم خانی را مشاهده می کنید.

شقایق دهقان

عکس شقایق دهقان و پسرش نویان

این بازیگر 41 ساله که شایعه جدایی اش از همسرش مهراب قاسم خانی حالا دیگر رنگ واقعیت به خود گرفته,در این عکس در کنار پسرش نویان دیده می شود.

 

اگر همان روزی که این عکس منتشر شد سری به صفحه اینستاگرام شقایق دهقان میزدید این پیج پر از عکس های خانوادگی در کنار محراب بود.

شقایق دهقان

کم نبودند پست ها و تصاویری که شقایق دهقان برای همسر سابقش مهراب منتشر کرده بود و در بیشتر آنها جملات عاشقانه کپشن شده بود اما امروز دیگر خبری از آن عکس ها و جملات عاشقانه نیست.

 

شقایق دهقان تمام عکس های تک نفره و یا دونفره مهراب قاسمخانی را از صفحه اش پاک کرده است که به نظر می رسد شایعه طلاق از مهراب قاسمخانی را به واقعیت تبدیل می کند.

شقایق دهقان

شقایق دهقان و همسر سابقش مهراب قاسمخانی

 

در اینستاگرام مهراب قاسمخانی هم عکسی از شقایق دهقان نیست و تمامی عکس های خانوادگی مهراب قاسم خانی رد کنار پسر و دخترش است.

منبع: گردآوری شده از اینستاگرام


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2xelz4