پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/03/09 12:39
کد خبر: 1887

تیکه سنگین مجید صالحی به ریحانه پارسا؛ ماجرای سوتی وحشتناک ریحانه پارسا و همسرش

اشتباهی که ریحانه پارسا در انتشار پستی در توییتر مرتکب شد مورد توجه و انتقاد کاربران قرار گرفت.

ریحانه پارسا بازیگر ایرانی است.ریحانه پارسا  در سال  1377 به دنیا آمد.مدرک ریحانه پارسا لیسانس بازیگری می باشد.ریحانه پارسا متولد تهران است.ریحانه پارسا بازیگر 22 ساله کشورمان است.

 

مجید صالحی که به تازگی فیلم جدیدش در اکران انلاین است . مجید صالحی یک برنامه طنز به صورت انلاین ساخته است . این برنامه در اینستاگرام به صورت انلاین پخش می شود . مجید صالحی که فرد کم حاشیه ای است در این برنامه به انتقاد از ریحانه پارسا پرداخته است . کنایه تند مجید صالحی به ریحانه پارسا را در ادامه می بینید :  

سوتی فجیع ریحانه پارسا در توئیتر 

ریحانه پارسا بازیگر پرحاشیه سینما و تلویزیون که چند وقت اخیر به دلیل ازدواجش با مهدی کوشکی، بسیار خبرساز شده است، این بار  پستی را در توئیتر به اشتراک گذاشت که باز هم واکنش انتقادی کاربران را به دنبال داشت.

 

پارسا در تایید حرف همسرش مبنی بر اینکه گفته بود «حق طلاق صد در صد با مرد است و چه لزومی دارد حق طلاق برای زن باشد» ویدئویی را در استوری اینستاگرامش منتشر و هم نظر بودن خود را با او اعلام کرده بود.

ریحانه پارسا

او در  ادامه و در تأیید حرف خود پستی را در صفحه توئیترش به اشتراک گذاشت و نوشت: «یا بنویس حق طلاق می‌دید به زن‌هاتون بعد اسم خودتون رو هم گذاشتید مرد؟ ایموجی هم نزار».

 

این متن کپی شده ریحانه پارسا در توئیتر که نشان می‌دهد فردی آن را برایش فرستاده و او هم بدون هیچ ادیتی آن را پست کرده، در شبکه‌های اجتماعی با واکنش تمسخرآمیز کاربران همراه شد. کاربران ذیل پست پارسا این حرکت او را نقد کردند و نوشتند که امثال این سلبریتی‌های بیسواد و پرحاشیه، هیچگونه استقلال فکری از خود ندارند و فرد یا افرادی با تشکیل اتاق فکر به این جماعت خط می‌دهند. البته برخی هم معتقدند ریحانه پارسا و امثال او، عمدا این قبیل کارها را انجام می‌دهند تا برای خود فالوور جذب کنند.

پارسا

در ادامه تعدادی از نظرات کاربران درباره پست ریحانه پارسا را مشاهده می‌کنید.

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا

چکیده ای از بیوگرافی مجید صالحی : 

  • نام اصلی: سید مجید صالحی
  • متولد : ۲۶ شهریور ۱۳۵۴ ‌تهران
  • ملیت : ایرانی
  • پیشه : بازیگر، کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده
  • زمینه فعالیت : تئاتر، تلویزیون، سینما
  • سال‌های فعالیت : از سال ۱۳۷۵ تاکنون
  • همسر : رامینه اکبری خادم
  • فرزندان : حنا و آروین 

مجید صالحی

بیوگرافی مجید صالحی :

سید مجید صالحی متولد ۲۶ شهریور ۱۳۵۴ در تهران بازیگر، کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده و ترانه‌سرای ایرانی است. مجید صالحی در خانواده پرجمعیتی به دنیا آمده و 4 برادر و 3 خواهر دارد و خودش بچه یکی مانده به آخر است. آنها در خانه ‌ای قدیمی و حیاط دار در جنوب شهر زندگی می‌کردند و به خاطر همین پرجمعیتی اتفاق های جالبی برایشان می‌افتاده! مجید صالحی در مدرسه شیطنت زیادی داشته و حتی چند بار هم از مدرسه بیرونش کرده ‌اند. 

 

مجید صالحی  فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته‌ی بازیگری و کارگردانی تئاتر (1380) و کارشناسی ارشد رشته‌ی کارگردانی تئاتر از دانشکده‌ی "هنر و معماری" (1394) است. اولین حضور  مجید صالحی در سینما، با فیلم «یکی بود یکی نبود» ایرج طهماسب بوده‌است.

 

مجید صالحی از سن هجده سالگی با شرکت در کلاس های بازیگری استاد حمید سمندریان، این حرفه را به صورت جدی دنبال نمود. او فعالیت هنری خود را با بازی در نمایش دکتر جوشکار و تئاتر بعدی آنتیگونه آغاز کرد و سپس به تلویزیون رفت و در مجموعه های تلویزیونی مختلف و البته اغلب با مضمون کار کودک و طنز بازی، نویسندگی و کارگردانی کرد. خیلی زود با شخصیت مجید دلبندم مشهور شد و این روند با برنامه های دیگر ادامه پیدا کرد.

مجید صالحی

وضعیت تاهل مجید صالحی:

مجید صالحی در سال 1391 با رامینه اکبری خادم ازدواج کرده و اکنون صاحب یک دختر و پسر دوقلو به نام‌های حنا و آروین است. همسر وی در زمینه گرافیک و زبان انگلیسی سررشته دارد و گاهی هم ترجمه می‌کند. 

مجید صالحی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2oqxv4