دوشنبه 03 اردیبهشت 1403 - 22 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/03/12 11:51
کد خبر: 1936

فیلم دیده نشده از خوشحالی جالب محمدرضا گلزار از برنده شدن بر حریفان خود

در این ویدئو خوشحالی محمدرضا گلزار را از برنده شدن بر یک حریف جوان می بینید.

محمدرضا گلزار زادهٔ ۱ فروردین ۱۳۵۶ است.محمدرضا گلزار در تهران متولد شده است.محمدرضا گلزار هنرپیشه سینما، نوازنده، مجری، خواننده و مدل ایرانی است.محمدرضا گلزار آذری و متولد تهران است.محمدرضا گلزار در تیم استان تهران، باشگاه پارس خودرو، شیشه و گاز، باشگاه پاس و باشگاه دیهیم بازیکن والیبال بوده‌است.

محمد رضا گلزار

محمدرضا گلزار بازیگر , خواننده و مجری جوان سینمای ایران است که از محبوبیت بالایی برخوردار است. این بازیگر ۴۳ساله در اینستاگرام فعالیت زیادی دارد و از ویدئو های خود رونمایی میکند. امروز در ستاره پارسی می خواهیم ویدئویی از او را برای شما به نمایش بگذاریم که در آن محمدرضا گلزار را در باشگاه می بینید

 

در این ویدئو محمد رضا گلزار را در حالی مشاهده می کنید که از برد بر حرف جوانش خوشحال است

ویدئو خوشحالی آقای بازیگر از برد

بد نیست درباره محمد رضا گلزار بیشتر بدانید

محمد رضا گلزار یکی از خوش چهره ترین بازیگران در ایران اسـت، بعضی وی را خودشیفته خطاب میکنند و بعضی هم برایش سر و دست می شکنند.او همچنین حرفه هایی مثل: مدلینگ، مجری گری و خوانندگی نیز فعالیت می کند.

محمدرضا گلزار

پدرش اهل تبریز و مهندس و مادرش تهرانی و خانه دار است. دو برادر بنام علی علیرضا مهندس رشته عمران و بردیا مترجم زبان انگلیسی و یک خواهر بنام آتوسا مترجم زبان آلمانی دارد و خودش فرزند سوم خانواده است. می گوید با افتخار تورک هستم و فامیلی ام گلزار آذری می باشد.

موسیقی را با مخالفت پدرش از سوم دبیرستان بصورت خود آموز با نواختن گیتار شروع کرد، مدتی بعد هم پیانو می زد، تا اینکه بعد از دانشگاه به عنوان نوازنده عضو گروه آریان شد. در این گروه مدت ها بعنوان نوازنده ارگ و پرکاش فعالیت می کرد.

گلزار

بازیگر جوان

او فعالیت موسیقی خود را از سال ۱۳۷۶ به عنوان گیتاریست با گروه آریان آغاز کرد. او در نواختن گیتار، ارگ و پرکاشن مهارت دارد. وی همچنین قصد داشت که با گروه دارکوب کار کند که به دلایلی این همکاری پیش از آن که آغاز شود، پایان یافت.

 

او هم اکنون یک گروه موسیقی مستقل با نام REZZAR دارد. REZZAR مخفف نام محمدرضا گلزار است و او این برند را به نام خودش ثبت کرده است.

منبع: پرشین وی

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2ly8k3