شنبه 01 اردیبهشت 1403 - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/03/12 13:55
کد خبر: 1938

عکس لورفته از کتایون ریاحی با سگش در دامپزشکی

در این تصویر کتایون ریاحی بازیگر سینما و سگش را در دامپزشکی می بینید.

 کتایون ریاحی زاده ۱۰ دی ۱۳۴۰ است.کتایون ریاحی زاده متولد تهران است.کتایون ریاحی زاده هنرپیشه سینما و تلویزیون است.کتایون ریاحی زاده دارای یک فرزند به نام پوریا می‌باشد که موسیقیدان و دارای تحصیلات آکادمیک در زمینه موسیقی است.کتایون ریاحی خواهر علیرضا ریاحی از دیگر بازیگران سینما در ایران است.

 

کتایون ریاحی بازیگر معروف سینمای ایران است . این بازیگر پس از سریال یوسف پیامبر دیگر فیلمی بازی نکرد و بیشتر زمانش را صرف امور خیریه خود می کند. امروز در ستاره پارسی می خواهیم عکسی از کتایون ریاحی بازیگر سینما را در دامپزشکی ببینیم که سگش را آورده است.

 

سگ کتایون ریاحی بازیگر سینما

کتایون ریاحی در این تصویر با پوشش متفاوت در حالی دیده می شود که سگش را به دامپرشکی آورده است

کتایون ریاحی

بد نیست درباره کتایون ریاحی بیشتر بدانید

کتایون ریاحی در خانواده ای هنرمند بدنیا امد. پدر وی اردشیر ریاحی پزشک ارتوپد در بیمارستان چمران شیراز و مادرش گیتی ریاحی طراح لباس و همسرش نیز یکی از سهام داران اصلی شرکت اویل ورد آمریکا است. اصالت پدر و مادرش به گیلان و شیراز بر می گردد. برادرش علیرضا ریاحی نیز بازیگر می باشد. پدر ( اردشیر ریاحی ) و مادرش ( گیتی ریاحی ) در تهران هستند.

 

ازدواج اول و طلاق

کتایون ریاحی

بازیگر زن

کتایون ریاحی قبل از شروع بازیگری با فرشید رحیمیان ازدواج کرد و از وی صاحب یک فرزند به اسم پوریا می باشد که موسیقیدان و دارای تحصیلات آکادمیک در زمینه موسیقی است و اولین آلبوم بی کلام خود را با نام پژواک سکوت به نفع بنیاد نیکوکاری کیش مهر کتایون ساخته است،این زندگی در نهایت به جدایی و طلاق انجامید.

 

ازدواج دوم

کتایون ریاحی

خانم بازیگر

خانوم ریاحی در دومین تجربه خود با مسعود بهبهانی همسر فعلی اش ازدواج کرد، همسرش از سهام داران اصلی شرکت اویل ورد آمریکا است و بیشتر در آن ور آب ها حضور دارد. البته مدتی هست زمزمه طلاق با این همسرش نیز به گوش می رسد که هنوز هیچ خبری مبنی بر رد یا تایید آن اعلام نشده است.

منبع: پرشین وی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3npao2