چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/03/12 11:39
کد خبر: 1935

ماجرای شایعه ازدواج مجدد بهنوش بختیاری پس از از طلاقش چیست؟+ عکس

بهنوش طباطبایی که گفته می‌شود شخصیتی کم حرف، آرام و کتابخوان دارد در چند سال گذشته درگیر حاشیه‌های بسیاری بوده است.ستاره پارسی شایعه ازدواج مجدد بهنوش طباطبایی را تایید و یا تکذیب نمی کند.

بهنوش طباطبایی متولد 27 اردیبهشت 1360 در تهران، بازیگر است.بهنوش طباطبایی فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی کامپیوتر است.بهنوش طباطبایی تنها یک خواهر بنام تینوش دارد.بهنوش طباطبایی بجز سینما در تئاتر هم فعال است.بهنوش طباطبایی  یک ازدواج ناموفق نیز دارد.

 

بهنوش طباطبایی یکی از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون است که در سال‌های گذشته کم و بیش با حاشیه‌های مربوط به زندگی خصوصی اش، درگیر بوده است.پست جدید اینستاگرامی بهنوش طباطبایی، حاشیه‌ای جدید درست کرده است.

بهنوش طباطبایی

این بار پست یک بازیگر در اکانت شبکه اجتماعی‌بهنوش طباطبایی، خبرساز شده است. 

 

بهنوش طباطبایی عکسی از خودش را منتشر کرده است با شعری عاشقانه طور زیر آن. حالا تب و تابی در فضای مجازی راه افتاده است که احتمالا بهنوش طباطبایی ازدواج مجدد کرده است.

 

پست اینستاگرامی خانم بازیگر چه بوده است؟

بهنوش طباطبایی

چندی پیش خانوم بازیگر پستی دیگر نیز منتشر کرد

بهنوش طباطبایی

عکسی که بهنوش طباطبایی از خودش منتشر کرده و زیرش شعر عاشقانه نوشته است

خانم طباطبایی زیر این عکس نوشته است: «برای دوست داشتن تو*** من زن ترینم...». این شعر عاشقانه حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و باعث شده احتمال ازدواج این بازیگر ۳۷ ساله در فضای مجازی دهان به دهان بچرخد. بهنوش طباطبایی هنوز واکنشی به شایعه ازدواجش نشان نداده است.

 

بدنیست از بهنوش طباطبایی بیشتر بخوانید

طباطبایی بازیگری را با نقش‌های مکمل در سینما و سریال‌های تلویزیون به دور از حاشیه ادامه داد. اما حضور در مصائب دوشیزه و همبازی شدن با مهدی پاکدل باعث شد وارد مرحله جدیدی از حرفه هنری اش شود.

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی اسفند ۱۳۸۹ با مهدی پاکدل ازدواج کرد و پس از آن هر دو هنرمند در مرکز توجه دوربین‌های عکاسان و بسیاری از رسانه‌ها بودند. پاکدل در آن دوره با حضور در سریال اولین شب آرامش طرفداران زیادی پیدا کرده بود.

 

مهدی پاکدل بعد‌ها در مصاحبه‌ای درباره نحوه آشنایی اش با بهنوش طباطبایی گفت که او در هنگام کار بر روی پروژه مصائب دوشیزه با خانم طباطبایی آشنا شده و در همین مدت عاشق خنده‌های وی شده است.

بهنوش طباطبایی

این زوج بعد از ازدواج هم بسیار پرکار و فعال بودند و هم عکس هایشان در بیشتر رسانه‌ها و سایت‌ها دیده می‌شد.

 

جدایی پرحاشیه بهنوش طباطبایی از مهدی پاکدل

بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل در ۱۳۸۹ پس از ۵ سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا شدند. خبر جدا شدن این زوج در آن دوره ابتدا از صفحات شان در شبکه‌های اجتماعی شروع شد.

 

ماجرا از این قرار بود که صفحه شخصی آقای پاکدل در اینستاگرام هک شده و همه عکس‌های دونفره اش پاک شده بود البته ایشان بعد از مدتی مالکیت صفحه اش را پس گرفته بود، ولی همچنان خبری از عکس‌های خانوادگی‌اش نبود.

 

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3kq7v3